We komen er wel!quote:
De club circlejerkers hier zullen wel een 'goede' verklaring hebben.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:15 schreef crystal_meth het volgende:
Nederland heeft waarschijnlijk nog een maand om het voor te bereiden, in de UK lukt het blijkbaar wel, met minder voorbereidingstijd.
Guttegut hebben we hem weerquote:Op dinsdag 8 december 2020 16:16 schreef SEMTEX het volgende:
Oproep aan kabinet: 'Neem zwaardere maatregelen en geef duidelijkheid'
[..]
https://www.omroepwest.nl(...)t0yYbyT3Z-_OYLjEVugE
Hey, het Red Team is weer terug!quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:16 schreef SEMTEX het volgende:
Oproep aan kabinet: 'Neem zwaardere maatregelen en geef duidelijkheid'
[..]
https://www.omroepwest.nl(...)t0yYbyT3Z-_OYLjEVugE
Lekker cliche. Is dat de lokale racisme kaart hier?quote:
Ze zien het vaccin aan de horizon naderen en weten dat ze in de loop van volgend jaar totaal niet relevant meer zijn. Dus nog even zoveel mogelijk airtime zien te scoren de komende maanden.quote:
Ik las gisteren dat dat Moderna-vaccin in januari al klaar was, een paar dagen nadat de genetische code van het virus bekend was gemaakt. Amazing! De trials maken dat het toch nog 'zo lang' heeft geduurd.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:17 schreef capricia het volgende:
[..]
We komen er wel!![]()
Dat vaccin is de way out. En binnen een jaar!
Wat is deze? Ze weten niet wie dat ding geschreven heeft?quote:Ook de tijdelijke heropening van de restaurants zit er voorlopig niet in, ook al blijkt uit een interne nota van Economische Zaken dat heropening van de horeca juist kan leiden tot minder besmettingen. De nota heeft nog altijd een mysterieuze status, aangezien het ministerie van Volksgezondheid als van EZ niet kunnen zeggen wie hem heeft geschreven. Tijdens het corona-overleg van het kabinet is het er wel over gegaan, zo zeggen betrokkenen.
Dit zijn wel erg veel gratuite aannames aan elkaar vastgeknoopt. Heb je ook maar enige onderbouwing, behalve 'logisch nadenken' waarom het zo simpel is als je zegt dat het is? En hoe zit het met nevenrisico's voor tijdens het inenten? Ik heb ook gelezen dat per batch van vaccins gaat het om duizenden, niet om 100-200.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:15 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Vind ik alles behalve logisch. Volgens Pfizer mag het voor gebruik tot 5 dagen op 4°C bewaard worden. Vervoer van de centrale locatie naar de plaats van vaccinatie zal hoogstens enkele uren in beslag nemen, als je er dan niet in slaagt om binnen vier dagen pakweg 100 of 200 bewoners te vaccineren...
Nederland heeft waarschijnlijk nog een maand om het voor te bereiden, in de UK lukt het blijkbaar wel, met minder voorbereidingstijd.
Jep, het is ongelooflijk wat de wetenschap en de overheid allemaal kunnen bereiken als ze ons maar graag genoeg onder de duim willen houden middels 5G.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:17 schreef capricia het volgende:
[..]
We komen er wel!![]()
Dat vaccin is de way out. En binnen een jaar!
Nou hoe is dat mogelijk dan?quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:19 schreef OProg het volgende:
In de UK beginnen ze juist wel met de ouderen en zwakkeren in verpleeghuizen. Ik vraag me dan wel af wat dan het verschil in afweging is.
Als je de zorg wil ontlasten is het als eerste vaccineren van mensen die niet in het ziekenhuis komen, niet slim.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:19 schreef OProg het volgende:
In de UK beginnen ze juist wel met de ouderen en zwakkeren in verpleeghuizen. Ik vraag me dan wel af wat dan het verschil in afweging is.
Overigens ook hoe snel het effect meetbaar gaat zijn. Aangezien ze een maand voorlopen moet daar dan toch eerder resultaat kunnen meten.
Heel vreemd ja. Nou ben ik ook wel benieuwd. Het verklaart wel de tegenstrijdige berichtgeving erover.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat is deze? Ze weten niet wie dat ding geschreven heeft?https://www.telegraaf.nl/(...)utm_campaign=twitter
'Beste stuurlui staan aan wal'.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Als je de zorg wil ontlasten is het als eerste vaccineren van mensen die niet in het ziekenhuis komen, niet slim.
Die oudjes moeten alsnog maar dood gaan.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Als je de zorg wil ontlasten is het als eerste vaccineren van mensen die niet in het ziekenhuis komen, niet slim.
Dit is dan ook een gevolg van faalbeleid, maar ze zullen het wel weer uitleggen vanavond als een 'strategie'. Net als medische mondkapjes ontraden.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet. 'Zorgmedewerkers' zijn ook de mensen die met kwetsbaren werken en zodoende misschien een grote rol spelen in de verspreiding. Met dus doden tot gevolg. Ik heb echt geen enkel idee wat dan wijsheid is dus ik vraag me dan wel af waar het verschil van inzicht in zit.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:22 schreef capricia het volgende:
[..]
quote:
Heerlijk, gewoon lekker die angst zaaien. 5% van de besmettingen wordt misschien chronisch ziek. Misschien ook niet! Maar we hebben het toch maar even gezegd zodat het in de hoofdjes kan rondspoken.quote:'Als vijf procent van hen heel langdurig klachten heeft en misschien wel blijvend - zoals bij de Q-koorts het geval was - dan krijgen we er elke dag zo'n driehonderd tot 350 chronische patiënten bij. Elke dag opnieuw.'
Dit soort teksten. Wat is een gevolg van welk beleid precies?quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:25 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dit is dan ook een gevolg van faalbeleid, maar ze zullen het wel weer uitleggen vanavond als een 'strategie'. Net als medische mondkapjes ontraden.
Dat ze zorgpersoneel eerst gaan inenten in plaats van kwetsbare ouderen. Ze gaan dit weer verkopen als een strategie ipv noodzaak omdat ze falen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:25 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dit soort teksten. Wat is een gevolg van welk beleid precies?
Of mensen in bescherming nemen omdat er anders koppen gaan rollen?quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat is deze? Ze weten niet wie dat ding geschreven heeft?https://www.telegraaf.nl/(...)utm_campaign=twitter
Nee. Excuus als het zo overkwam.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:25 schreef Jane het volgende:
[..]
Die oudjes moeten alsnog maar dood gaan.
Wow.
In before: 'Beste stuurlui staan aan wal'.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:25 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dit is dan ook een gevolg van faalbeleid, maar ze zullen het wel weer uitleggen vanavond als een 'strategie'. Net als medische mondkapjes ontraden.
Ik kan dit niet anders dan onaardig brengen maar: Bij dit soort lui vraag ik me echt af - gezien het enthousiasme waarmee ze bijv vertellen hoe faliekant het mis zal gaan of hoe zwaar de aanstaande lockdown wel niet moet zijn - hoe die ooit hun ei kwijt kunnen buiten de coronacrisis om.quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze zien het vaccin aan de horizon naderen en weten dat ze in de loop van volgend jaar totaal niet relevant meer zijn. Dus nog even zoveel mogelijk airtime zien te scoren de komende maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |