RIVM: 'zorgwekkende stijging', 27 procent meer besmettingenquote:
We hebben een GROOT probleemquote:Op dinsdag 8 december 2020 14:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
RIVM: 'zorgwekkende stijging', 27 procent meer besmettingen
https://nos.nl/artikel/23(...)er-besmettingen.html
Zolang je je cadeaubon van je baas dit jaar maar aan een goed doel schenkt vind ik alles verder best.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:51 schreef GGMM het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik voor Kerst moet vragen
Zodra die binnen is laat ik dat even weten.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zolang je je cadeaubon van je baas dit jaar maar aan een goed doel schenkt vind ik alles verder best.
Akkoord.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zodra die binnen is laat ik dat even weten.
Liefde en geluk voor 2021 natuurlijkquote:Op dinsdag 8 december 2020 14:51 schreef GGMM het volgende:
En een paar geitenwollensokken zo te lezen, sjezus.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Liefde en geluk voor 2021 natuurlijk.
Doe niet zo gayquote:Op dinsdag 8 december 2020 14:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Liefde en geluk voor 2021 natuurlijk.
Gewoon, dat de kroegen weer open mogen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:51 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon, dat de kroegen weer open mogen.
MINDER MINDER MINDER.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:51 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Treinhoerquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gelukkig ik ook! Zolang ze maar niet in de buurt komen die vieze flikkers!
Totaal niet eigenlijk, maar een zekere vorm van projectie zal hier wel plaatsvinden.quote:Op dinsdag 8 december 2020 13:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Sam Planting is echt de grootste arrogante kneus op voetbal Twitter
Een trui?quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:51 schreef GGMM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |