En wat zeg je dan?quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:54 schreef DJMO het volgende:
Ik kom zelden meer in OUD maar hier moet ik gepost hebben
Ik heb toch een hartje gepost?quote:
Ja, vanaf de eerste seconde was dat alquote:
Cute.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:05 schreef jogy het volgende:
Ze is iets veranderd in de tussentijd.
[ afbeelding ]
Haha, ja we zien hier en daar ook wel een verschilletje. Denk dat ze gewoon snel op wil groeien. Ondertussen zegt ze amper een woord dus het gaat niet gelijk opquote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:41 schreef SQ het volgende:
Wow, wat een dame al! Haha en ze is ook nog eens jonger dan mijn zoon die er nog gewoon als een soort reuzenbaby uit ziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!bejaarde
Ik hoop maar dat ze geen 2+ meter wordt voor d'rquote:Op maandag 11 juli 2022 15:13 schreef Anosmie het volgende:
Wat een leukerd! En maatje 98 al? Wowsa, duidelijk jouw genen
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
quote:Op maandag 25 juli 2022 22:45 schreef Azula2.0 het volgende:
Wat een prachtige baby. Gefeliciteerd en welkom Noelle.
-edit- oh.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |