Nee hoor. https://www.autoweek.nl/auto/42357/toyota-corona-liftback-18-gl/quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]![]()
In Nederland heette die natuurlijk wel anders, maar toch ...
Ah, ik meende me die ook al te herinneren. Was dat de enige reeks in al die jaren die ook bij ons Corona heette?quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:13 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Nee hoor. https://www.autoweek.nl/auto/42357/toyota-corona-liftback-18-gl/
[ afbeelding ]
Zijn wel meer reeksen geweest , deze was volgens mij de laatste in NL.quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, ik meende me die ook al te herinneren. Was dat de enige reeks in al die jaren die ook bij ons Corona heette?
Lijkt me een geschikt karretje voor Willem Engelquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:19 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Zijn wel meer reeksen geweest , deze was volgens mij de laatste in NL.
Is dat een zoon van dat Fort Oranje figuur?quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lijkt me een geschikt karretje voor Willem Engel
Yep.quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:32 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Is dat een zoon van dat Fort Oranje figuur?
Handje contantje, neem ik aanquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:39 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Neuh, heb weleens wat spullen aan 'm verkocht
Uiteraardquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Handje contantje, neem ik aan
Ik hyper me inderdaad de ziektequote:Op vrijdag 11 december 2020 13:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sacha heeft er ook één maar zegt dat je dat wel rustig op moet bouwen aan het begin, anders krijg je een overdosis en word je te hyper.
Doe al 6 dagen een half uurquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is nie goe nie. Met 5 minuten beginnen, daarna opbouwen, 10, 15 etc.
Veel blauw licht in het spectrum is voor de groei en rood voor de bloei.quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is nie goe nie. Met 5 minuten beginnen, daarna opbouwen, 10, 15 etc.
Ah, ik mis Recce. Amerikaanse verkiezingen, Formule 1, raketlanceringen, seriemoordenaars in het bos, kippensoep ...quote:
quote:
Oh... dat is Piet..quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga mijn lief maar eens naar bed brengen. Die moet morgen samen met Aap de kerstboom optuigen![]()
[ afbeelding ]
Trusten voor later, Piet en moot
Hé!! Ben je verdwaald Chuf?quote:Op zondag 13 december 2020 03:33 schreef chufi het volgende:
[..]
vroeger had je wiet van Piet ..
maar Piet is niet meer las ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |