En dan ook nog rekening houden met het weer. Ga d'r maar aan staanquote:Op dinsdag 8 december 2020 01:10 schreef sacha het volgende:
das best ingewikkeld hoor, dat je alles om het neuken moet inplannen
staat ie?quote:Op dinsdag 8 december 2020 01:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan ook nog rekening houden met het weer. Ga d'r maar aan staan
Ja zoiets..quote:Op dinsdag 8 december 2020 01:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wisten je ouders niet dat van neucken kinderen kwamen of deden ze het voor god?
Met of zonder bruine pij.quote:Op dinsdag 8 december 2020 01:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Slap lullen kunnen jullie in ieder geval wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de echte helden
De kappers
quote:Op dinsdag 8 december 2020 01:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Uncle George was ook een kapperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de echte helden
De kappers
Dat verzin je ter plekke of niet dan?quote:Op dinsdag 8 december 2020 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Uncle George was ook een kapper
Nee echt, was een herenkapper voordat hij met The Parliaments, een barbershop doo-wop-groepje, begonquote:Op dinsdag 8 december 2020 01:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat verzin je ter plekke of niet dan?
wel lekker muziekkie
Ohhhhhhh doo-wop nog wel !quote:Op dinsdag 8 december 2020 01:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee echt, was een herenkapper voordat hij met The Parliaments, een barbershop doo-wop-groepje, begon
Dat hoor je in z'n latere muziek nog steeds terug, de zanglijnen zijn heel bijzonder. Om mee te zingen moet je soms op hele vreemde momenten ademen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 01:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ohhhhhhh doo-wop nog wel !![]()
Oké ik geloof je op je woord want zoiets kan je niet verzinnen
Ik ook hoor Mootzquote:Op dinsdag 8 december 2020 01:45 schreef mootie het volgende:
Kan mijn geld wel beter besteden![]()
Armoedzaaierkikkert!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |