Gaaf hoor dat je naast het geregel ook nog sjeeskees bentquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:36 schreef superkimmi het volgende:
Pakket dat ik gisteren heb gehaald heb ik net afgeleverd!

quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:36 schreef superkimmi het volgende:
Pakket dat ik gisteren heb gehaald heb ik net afgeleverd!

Idd, echt super opgepaktquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:56 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Zonder dat geregel van jou en KapiteinIglo zouden er heel wat meer mensen in de stress zitten of hun pakketjes wel op tijd (en heel) aan komen!
 .
.

Ik vergat een foto te maken van het pakket, maar het is echt onderweg
 Ik vergat een foto te maken van het pakket, maar het is echt onderweg  

Haha nou dat heb je heel goed gegokt danquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:01 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Wat leuk van die scheurkalender!! Flow stond natuurlijk op je lijstje, maar de kalender was een gokje

Geen zorgen, ik weet dat dit niet aan jou ligt toch? Bouwt de spanning alleen maar verder op zoquote:Op zaterdag 12 december 2020 09:16 schreef Rafeiro het volgende:
En ik neem PostNL ook niks kwalijk, ik werkte rond deze tijd al weer een kleine 10 jaar geleden bij UPS en die piek was toen al enorm. Maar nu met dat stomme COVID-19 is het logischerwijs nog veel extremer.
En als het die pretbek is die hier normaal komt als er wat bezorgd wordt voor mij of de buren dan is het ook weer helemaal leuk als ie aan de deur staat
Vind het voor de gever ook wel lullig, die wil ook gewoon dat het er is en dat ik dan blij blij foto's post.En dankbaar ben ik al wel, maar met wat foto's en een verhaaltje eromheen is toch veel leuker dan simpel, "dank je".
Ben niet goed met woorden, maar denk dat dit wel een acceptabele uitleg is die ook gewoon kan.

Dat is waar, maar lag vannacht wakker en heb op een gegeven moment echt kleren aangetrokken voor het geval ik in slaap zou vallen. Dan kon ik er snel uit en toch open doenquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:25 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik weet dat dit niet aan jou ligt toch? Bouwt de spanning alleen maar verder op zo

Hahaha, ik stond in de winkel en heb er zo'n 12 geroken en deze was het lekkerstquote:Op zaterdag 12 december 2020 09:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Alles in mijn kerstpakket is perfect. Ik weet echt niet wat het leukste is
MAAR hoe krijg je het voor elkaar om voor een wildvreemde het perfecte luchtje te kopen? Die geur ruikt zo lekker en past zo goed bij mij... Wauw
 Ik dacht ik gok het er gewoon op
 Ik dacht ik gok het er gewoon op  

Perfecte gokquote:Op zaterdag 12 december 2020 17:59 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Hahaha, ik stond in de winkel en heb er zo'n 12 geroken en deze was het lekkerstIk dacht ik gok het er gewoon op
 zo lekker
 zo lekker

ChipsZak.

ChipsZak.

.
. .
.

Hoeveel meer kost dat aangetekend?quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Wij hebben ons pakket ook op de post gedaan dit weekend,.
Aangetekend verstuurd voor de zekerheid,.

Wauw! En zo mooi ingepakt.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:13 schreef moemoe het volgende:
DJ Vout, eh ik bedoel @:melting wat heb je mij ontzettend verwend met een prachtig pakket!
In twee dozen maar liefst:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doos 1 op tafel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alles bij elkaar:
[ afbeelding ]
Uitgepakt en al:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

¤ 1,75 meer.quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:50 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Hoeveel meer kost dat aangetekend?

Het is je gegund hoorquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Komt goed!
Maar ik wilde mij ook even prinses voelen

Lekker bezig hoor!!!quote:Op zondag 13 december 2020 10:24 schreef MevrouwCactus het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gaat vandaag op de post

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |