abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196665205
Ik wist niet waar ik moest beginnen met uitpakken en toen ik bezig was leek er steeds meer bij te komen :D.

Wat een plezier had ik tijdens het uitpakken! Een grote glimlach op mijn gezicht, het kwam precies op het juiste moment.

Zoveel lekkers om van te genieten: van chocolade tot noten(pasta’s), koekjes, kaas en zelfs bonbons.

Allerlei soorten thee en lekker geurende kaarsen. Een heus abonnement op Readly plus ook nog eens losse tijdschriften. En die puzzel...!

Ik ben superblij met de thermoskan en de pantoffels plus onesie van Pikachu O+ :D.

En als fan van BTS ben ik enorm trots dat ik nu echte Chimmy sokken in huis heb _O_.

De panda heb ik gelijk geknuffeld, dat had ik echt even nodig... Wat een schatje *;.

Ik ben je enorm dankbaar Radio49-ster. Zo bijzonder en onbaatzuchtig dat je dit gedaan hebt voor mij O+.

Waardeer het echt en zal in 2021 zeker vaker naar jou of DJ Vout komen luisteren :*.

Veel liefs,

moemoe

[ Bericht 0% gewijzigd door moemoe op 10-12-2020 23:31:48 ]
pi_196665574
@moemoe mooi pakket. Veel plezier ermee
pi_196665700
Die panda en die onesie O+
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_196665718
En nu willen we moemoe wel als Picachu zien :D
  Moderator vrijdag 11 december 2020 @ 00:10:42 #105
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_196665822
Reactie van de ontvanger van het pakket van @PatriQue89 en ik:

ik verwachtte al een pakketje (papier en inkt van m'n werk, heel saai!) en toen zei de postbode, 'oh, ik heb nog een pakketje'. En ik dacht 'huh niet voor mij dan'. Maar dat was het dus wel. Een mooie, feestelijke doos vol met lekkers en kadootjes! De kadootjes pakken we op kerstavond uit, de heerlijkheden, ik ben bang dat die de kerst niet gaan halen haha. Wat een ontzettend mooi en leuk pakket! Heel erg bedankt gulle gever, je hebt december voor mij en mijn gezin een stuk mooier gemaakt!

[ Bericht 7% gewijzigd door Viv op 11-12-2020 01:22:38 ]
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_196665876
Wat een mooie pakketten O+
Mijn pakket is net ingepakt en gaat morgen naar PostNL.
  vrijdag 11 december 2020 @ 00:36:03 #107
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_196665928
*O* zoveel pakketten.
Morgen eens kijken om de OP weer te updaten :D
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_196666557
Het kerstpakket is binnen!
Het krijgen fan een pakket is sowieso fantastisch! Alleen op dit moment zit ik in een opname , het gaat niet goed, en dan ineens dit. Ik heb weer tranen van blijdschap.

En het spijt me dat ik zo belachelijk laat reageer en het gedoe met de vpk.

Maar goed, in had gekookt en ineens kreeg ik te horen dat er een pakketje voor me is. Prachtig verpakt al!

En toen na toestemming uitpakken!

Het is zo ongelooflijk veel! En elk cadeau is perfect!. Zo ontzettrend verwend! Op alle vlakken

Heerlijk spul voor in de badkamer! Maakt me altijd zo blij :) Houd van geurtje en sopjes, Lekker wierrook, ben ik erg verslaafd aan :)! Alleen na de verhuizing telkens niet gekocht, Wanneer ik weer thuis ben gaat gelijk een stokje aan). En ik ben helemaal fan van het heerlijke geurtje! Perfect gewoon!

Heerlijke knutselspulletjes, een leuke film en de boekenbox waarvoor ik niet mocht sparen. Ik denk dat ikga beginnen met het huisje :) !
En de agenda is perfect! Helemaal mijn kleur ennnn heel hard nodig!

NU de grote jammie :9

Lekker spul, kaarsen, een schattig engeltje... :9

Heerlijke dingen waar ik zeker weren van ga genieten! En dan niet te vergeten de hele dikke boodschappenbon voor de Jumbo!

Dit is zo fantastisch! Ik kan er gewoon niet vanaf blijven!

Blijer had je me niet kunnen maken. Alles is perfect! Als ze je zou vragen wat het meest tof is heb ik geen flauw idee. Alles is tof en dit is echt zo super! Zo heel erg veel meer dan de verwachting! Echt heel erg dank je wel
  Manager PR/Moderator vrijdag 11 december 2020 @ 03:11:34 #109
269689 crew  Viv
pi_196666578
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 03:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het krijgen fan een pakket is sowieso fantastisch! Alleen op dit moment zit ik in een opname , het gaat niet goed, en dan ineens dit. Ik heb weer tranen van blijdschap.

Maar goed, in had gekookt en ineens kreeg ik te horen dat er een pakketje voor me is. Prachtig verpakt al!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Het is zo ongelooflijk veel! En elk cadeau is perfect!. Zo ontzettrend verwend! Op alle vlakken

[ afbeelding ]

Heerlijk spul voor in de badkamer! Maakt me altijd zo blij :) Houd van geurtje en sopjes, Lekker wierrook, ben ik erg verslaafd aan :)! Alleen na de verhuizing telkens niet gekocht, Wanneer ik weer thuis ben gaat gelijk een stokje aan). En ik ben helemaal fan van het heerlijke geurtje! Perfect gewoon!

[ afbeelding ]

Heerlijke knutselspulletjes, een leuke film en de boekenbox waarvoor ik niet mocht sparen. Ik denk dat ikga beginnen met het huisje :) !

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Heerlijke dingen waar ik zeker weren van ga genieten! En dan niet te vergeten de hele dikke boodschappenbon voor de Jumbo!

[ afbeelding ]

Blijer had je me niet kunnen maken. Alles is perfect! Als ze je zou vragen wat het meest tof is heb ik geen flauw idee. Alles is tof en dit is echt zo super! Zo heel erg veel meer dan de verwachting! Echt heel erg dank je wel
Wat geweldig voor je, zo'n pakket helemaal op maat en naar wens! O+

En succes met je opname! :*
  vrijdag 11 december 2020 @ 05:38:00 #110
120423 Melting
on Radio 49!
pi_196666924
quote:
17s.gif Op donderdag 10 december 2020 23:14 schreef moemoe het volgende:
Ik wist niet waar ik moest beginnen met uitpakken en toen ik bezig was leek er steeds meer bij te komen :D.

Wat een plezier had ik tijdens het uitpakken! Een grote glimlach op mijn gezicht, het kwam precies op het juiste moment.

Zoveel lekkers om van te genieten: van chocolade tot noten(pasta’s), koekjes, kaas en zelfs bonbons.

Allerlei soorten thee en lekker geurende kaarsen. Een heus abonnement op Readly plus ook nog eens losse tijdschriften. En die puzzel...!

Ik ben superblij met de thermoskan en de pantoffels plus onesie van Pikachu O+ :D.

En als fan van BTS ben ik enorm trots dat ik nu echte Chimmy sokken in huis heb _O_.

De panda heb ik gelijk geknuffeld, dat had ik echt even nodig... Wat een schatje *;.

Ik ben je enorm dankbaar Radio49-ster. Zo bijzonder en onbaatzuchtig dat je dit gedaan hebt voor mij O+.

Waardeer het echt en zal in 2021 zeker vaker naar jou of DJ Vout komen luisteren :*.

Veel liefs,

moemoe
Graag gedaan! *O*
En kom zeker maar weer eens langs. :D
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_196668544
Het ontroerd me elke keer weer. Zoveel warmte, zoveel blijheid.

Vandaag verstuur ik mijn pakket.
'Please don't sit on my imaginaire friend'
  vrijdag 11 december 2020 @ 10:02:12 #112
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_196668577
Vanuit de organisatie is het nog mooier om dit allemaal zo te zien. Dan weet je de koppels en dan zie je tevreden de uitkomsten O+
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  vrijdag 11 december 2020 @ 10:37:08 #113
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_196669050
Ik ga zelf vandaag trouwens weer een keertje postbode spelen. Haal vanmiddag een pakket op dat ik morgen ga afleveren. ik woon toevallig exact in het midden van beide adressen :D
  vrijdag 11 december 2020 @ 12:44:48 #114
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_196670862
Ik denk dat ik volgend jaar maar weer meedoe, ik heb nog een sh*tload aan kerstinpakpapier over :+ _O-
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
  vrijdag 11 december 2020 @ 13:00:24 #115
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_196671097
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Sterkte en wat fijn dat het een lichtpuntje voor je kan zijn nu!!
pi_196671428
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 december 2020 12:44 schreef Takaiki het volgende:
Ik denk dat ik volgend jaar maar weer meedoe, ik heb nog een sh*tload aan kerstinpakpapier over :+ _O-
Bij ons is er alleen nog een stukje over dat zeker niet om een doos heen past en er schoot al door m’n hoofd: zal ik alvast papier voor volgend jaar kopen?
pi_196671564
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Heel fijn dat je er blij mee bent, ik hoop dat het je wat positiviteit mag geven in deze vervelende tijd!

En dat muziekdoosje is geniaal hè, die wil ik dus zelf ook! :P O+
  vrijdag 11 december 2020 @ 13:37:06 #118
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_196671678
Als PostNL lief doet ga ik morgen een pakket krijgen. *G*
Spannend :@ :D
  vrijdag 11 december 2020 @ 14:10:31 #119
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_196672139
Mijn pakket is vandaag op de post gegaan, het zou morgen bij de ontvanger moeten arriveren. Ik ben benieuwd wat hij/zij er van vind, het samenstellen was in ieder geval geweldig leuk om te doen.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_196673963
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 19:27 schreef Rene het volgende:

[..]

[..]

Graag gedaan natuurlijk! Eet wel die brownies. Die zijn heerlijk ( :9~ ) en kunnen niet tot kerst blijven haha. Geniet ervan!
Hahahaaa, alsof Brownies hier in huis ook maar een kleine kans tot overleven hebben. :+
Nogmaals hartstikke bedankt! :)
  vrijdag 11 december 2020 @ 16:10:22 #121
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_196674043
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 10:37 schreef superkimmi het volgende:
Ik ga zelf vandaag trouwens weer een keertje postbode spelen. Haal vanmiddag een pakket op dat ik morgen ga afleveren. ik woon toevallig exact in het midden van beide adressen :D
En dat zonder mij :'(
Gewoon zonder mij :'(

:(
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_196674297
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 16:10 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]

O oh, misschien verrast ze je en staat ze zo nog wel voor de deur?
pi_196674526
quote:

[..]

Ben wel benieuwd hoe KapiteinIglo eruit ziet ;) Maar superkimmi was net hier en heeft het pakket opgehaald ^O^

Echt super geregeld *O*
  vrijdag 11 december 2020 @ 17:35:05 #124
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_196675266
quote:

[..]

Is de liefde nu over? :'(
  vrijdag 11 december 2020 @ 17:35:42 #125
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_196675271
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 16:41 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd hoe KapiteinIglo eruit ziet ;) Maar superkimmi was net hier en heeft het pakket opgehaald ^O^

Echt super geregeld *O*
Yes morgen ga ik afleveren!

En daarna door naar KapiteinIglo, dus onterechte klacht. :{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')