Wat geweldig voor je, zo'n pakket helemaal op maat en naar wens!quote:Op vrijdag 11 december 2020 03:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het kerstpakket is binnen!
Het krijgen fan een pakket is sowieso fantastisch! Alleen op dit moment zit ik in een opname , het gaat niet goed, en dan ineens dit. Ik heb weer tranen van blijdschap.
En het spijt me dat ik zo belachelijk laat reageer en het gedoe met de vpk.
Maar goed, in had gekookt en ineens kreeg ik te horen dat er een pakketje voor me is. Prachtig verpakt al!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toen na toestemming uitpakken!
Het is zo ongelooflijk veel! En elk cadeau is perfect!. Zo ontzettrend verwend! Op alle vlakken
[ afbeelding ]
Heerlijk spul voor in de badkamer! Maakt me altijd zo blijHoud van geurtje en sopjes, Lekker wierrook, ben ik erg verslaafd aan
! Alleen na de verhuizing telkens niet gekocht, Wanneer ik weer thuis ben gaat gelijk een stokje aan). En ik ben helemaal fan van het heerlijke geurtje! Perfect gewoon!
[ afbeelding ]
Heerlijke knutselspulletjes, een leuke film en de boekenbox waarvoor ik niet mocht sparen. Ik denk dat ikga beginnen met het huisje!
En de agenda is perfect! Helemaal mijn kleur ennnn heel hard nodig!
NU de grote jammie
[ afbeelding ]
Lekker spul, kaarsen, een schattig engeltje...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heerlijke dingen waar ik zeker weren van ga genieten! En dan niet te vergeten de hele dikke boodschappenbon voor de Jumbo!
[ afbeelding ]
Dit is zo fantastisch! Ik kan er gewoon niet vanaf blijven!
Blijer had je me niet kunnen maken. Alles is perfect! Als ze je zou vragen wat het meest tof is heb ik geen flauw idee. Alles is tof en dit is echt zo super! Zo heel erg veel meer dan de verwachting! Echt heel erg dank je wel
Graag gedaan!quote:Op donderdag 10 december 2020 23:14 schreef moemoe het volgende:
Ik wist niet waar ik moest beginnen met uitpakken en toen ik bezig was leek er steeds meer bij te komen.
Wat een plezier had ik tijdens het uitpakken! Een grote glimlach op mijn gezicht, het kwam precies op het juiste moment.
Zoveel lekkers om van te genieten: van chocolade tot noten(pasta’s), koekjes, kaas en zelfs bonbons.
Allerlei soorten thee en lekker geurende kaarsen. Een heus abonnement op Readly plus ook nog eens losse tijdschriften. En die puzzel...!
Ik ben superblij met de thermoskan en de pantoffels plus onesie van Pikachu![]()
.
En als fan van BTS ben ik enorm trots dat ik nu echte Chimmy sokken in huis heb.
De panda heb ik gelijk geknuffeld, dat had ik echt even nodig... Wat een schatje.
Ik ben je enorm dankbaar Radio49-ster. Zo bijzonder en onbaatzuchtig dat je dit gedaan hebt voor mij.
Waardeer het echt en zal in 2021 zeker vaker naar jou of DJ Vout komen luisteren.
Veel liefs,
moemoe
Sterkte en wat fijn dat het een lichtpuntje voor je kan zijn nu!!quote:Op vrijdag 11 december 2020 03:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het krijgen fan een pakket is sowieso fantastisch! Alleen op dit moment zit ik in een opname , het gaat niet goed, en dan ineens dit. Ik heb weer tranen van blijdschap.
Maar goed, in had gekookt en ineens kreeg ik te horen dat er een pakketje voor me is. Prachtig verpakt al!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is zo ongelooflijk veel! En elk cadeau is perfect!. Zo ontzettrend verwend! Op alle vlakken
[ afbeelding ]
Heerlijk spul voor in de badkamer! Maakt me altijd zo blijHoud van geurtje en sopjes, Lekker wierrook, ben ik erg verslaafd aan
! Alleen na de verhuizing telkens niet gekocht, Wanneer ik weer thuis ben gaat gelijk een stokje aan). En ik ben helemaal fan van het heerlijke geurtje! Perfect gewoon!
[ afbeelding ]
Heerlijke knutselspulletjes, een leuke film en de boekenbox waarvoor ik niet mocht sparen. Ik denk dat ikga beginnen met het huisje!
NU de grote jammie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heerlijke dingen waar ik zeker weren van ga genieten! En dan niet te vergeten de hele dikke boodschappenbon voor de Jumbo!
[ afbeelding ]
Blijer had je me niet kunnen maken. Alles is perfect! Als ze je zou vragen wat het meest tof is heb ik geen flauw idee. Alles is tof en dit is echt zo super! Zo heel erg veel meer dan de verwachting! Echt heel erg dank je wel
Bij ons is er alleen nog een stukje over dat zeker niet om een doos heen past en er schoot al door m’n hoofd: zal ik alvast papier voor volgend jaar kopen?quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:44 schreef Takaiki het volgende:
Ik denk dat ik volgend jaar maar weer meedoe, ik heb nog een sh*tload aan kerstinpakpapier over![]()
Heel fijn dat je er blij mee bent, ik hoop dat het je wat positiviteit mag geven in deze vervelende tijd!quote:Op vrijdag 11 december 2020 03:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NU de grote jammie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahahaaa, alsof Brownies hier in huis ook maar een kleine kans tot overleven hebben.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:27 schreef Rene het volgende:
[..]
[..]
Graag gedaan natuurlijk! Eet wel die brownies. Die zijn heerlijk () en kunnen niet tot kerst blijven haha. Geniet ervan!
En dat zonder mijquote:Op vrijdag 11 december 2020 10:37 schreef superkimmi het volgende:
Ik ga zelf vandaag trouwens weer een keertje postbode spelen. Haal vanmiddag een pakket op dat ik morgen ga afleveren. ik woon toevallig exact in het midden van beide adressen
O oh, misschien verrast ze je en staat ze zo nog wel voor de deur?quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:10 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
En dat zonder mij![]()
Gewoon zonder mij![]()
Ben wel benieuwd hoe KapiteinIglo eruit zietquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:10 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
En dat zonder mij![]()
Gewoon zonder mij![]()
Is de liefde nu over?quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:10 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
En dat zonder mij![]()
Gewoon zonder mij![]()
Yes morgen ga ik afleveren!quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:41 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe KapiteinIglo eruit zietMaar superkimmi was net hier en heeft het pakket opgehaald
![]()
Echt super geregeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |