SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Zo uitpakken.
 Zo uitpakken.  

Dat is snelquote:Op woensdag 9 december 2020 20:17 schreef Amarantha het volgende:
Aah postbode stond hier net aan de deur met een grote doos.Zo uitpakken.

wat een feest met uitpakken. Ik ben @F_r echt super dankbaar voor alle mooie en leuke dingen die ik heb gekregen. Ik heb eindelijk Rummikub jeej haha
 wat een feest met uitpakken. Ik ben @F_r echt super dankbaar voor alle mooie en leuke dingen die ik heb gekregen. Ik heb eindelijk Rummikub jeej haha  en allemaal lekker geurkaarsjes en kaarsen erbij. Ben met alles heel blij en de handdoeken en theedoeken komen ook zeker goed van pas. Ah ik zit hier echt met een big smile. Dankje dankje.
 en allemaal lekker geurkaarsjes en kaarsen erbij. Ben met alles heel blij en de handdoeken en theedoeken komen ook zeker goed van pas. Ah ik zit hier echt met een big smile. Dankje dankje. 

Dat doosje naast de chips zijn ook geurkaarsjes trouwens.

Ik ben alleen de shopper.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik zat net lekker tv te kijken en toen werd er ineens aangebeld, ik verwachtte geen pakketje verder dus ik dacht al meteen zou het? En ja hoor ik kreeg een hele grote doos in mijn handen gedrukt:
[ afbeelding ]
Zoveel cadeautjeswat een feest met uitpakken. Ik ben @:F_r echt super dankbaar voor alle mooie en leuke dingen die ik heb gekregen. Ik heb eindelijk Rummikub jeej haha
en allemaal lekker geurkaarsjes en kaarsen erbij. Ben met alles heel blij en de handdoeken en theedoeken komen ook zeker goed van pas. Ah ik zit hier echt met een big smile. Dankje dankje.
[ afbeelding ]
En nu kruip ik lekker onder mijn nieuwe zachte deken.

Oh echt? Oh haha.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:24 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik ben alleen de shopper.
Fijn dat je er blij mee bent.
 Nou alsnog bedankt! En andere gever ook heel erg bedankt.
 Nou alsnog bedankt! En andere gever ook heel erg bedankt.  

quote:Hallo,
ik verwachtte al een pakketje (papier en inkt van m'n werk, heel saai!) en toen zei de postbode, 'oh, ik heb nog een pakketje'. En ik dacht 'huh niet voor mij dan'. Maar dat was het dus wel. Een mooie, feestelijke doos vol met lekkers en kadootjes! De kadootjes pakken we op kerstavond uit, de heerlijkheden, ik ben bang dat die de kerst niet gaan halen haha. Wat een ontzettend mooi en leuk pakket! Heel erg bedankt gulle gever, je hebt december voor mij en mijn gezin een stuk mooier gemaakt!
Hieronder nog een link met een foto:
https://imgur.com/tKaVfwD

Ja ik krijg alleen het plaatje niet goedquote:Op donderdag 10 december 2020 01:53 schreef Rafeiro het volgende:
Drukke maand dan
imgur.com is wel makkelijk voor de plaatjes.

je had de verkeerde link te pakkenquote:Op donderdag 10 december 2020 10:08 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ja ik krijg alleen het plaatje niet goed

Oeh lekker! En nog wat ingepakte dingenquote:Op donderdag 10 december 2020 10:11 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
je had de verkeerde link te pakken
[ afbeelding ]

quote:Op woensdag 9 december 2020 21:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik zat net lekker tv te kijken en toen werd er ineens aangebeld, ik verwachtte geen pakketje verder dus ik dacht al meteen zou het? En ja hoor ik kreeg een hele grote doos in mijn handen gedrukt:
[ afbeelding ]
Zoveel cadeautjeswat een feest met uitpakken. Ik ben @:F_r echt super dankbaar voor alle mooie en leuke dingen die ik heb gekregen. Ik heb eindelijk Rummikub jeej haha
[ afbeelding ]
En nu kruip ik lekker onder mijn nieuwe zachte deken.
 !
!quote:
 !
! 

allemaal mooie pakketten en reacties weer.
 allemaal mooie pakketten en reacties weer.

SPOILER: imgur howtoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zag dat mensen het lastig vonden en hoop het zo een beetje te verduidelijken. Heel minimalistisch, maar is zo leuk om foto's te zien You sound reasonable...Time to up my medication.
You sound reasonable...Time to up my medication.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |