abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196753762
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2020 18:35 schreef Moonlight het volgende:
[ afbeelding ]
Zo leuk dit. Weet niet waar ik moet beginnen :@
*O* wat leuk dat het goed is aangekomen!
pi_196753773
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2020 18:28 schreef superkimmi het volgende:
Een van de ontvangers van het kerstpakket was Slaapmeisje. @:KapiteinIglo en @:BE hebben geregeld dat zij en haar zoon een pakket zouden krijgen en dit is door de moeder van een FOK!ker (weet niet of die bekend wil worden) samengesteld. Slaapmeisje kan helaas zelf niet meer reageren doordat het niet goed gaat, maar langs deze weg wil ik namens haar even aangeven dat ze genoten heeft vh uitpakken, net als haar moeder en zoon. Dit soort dingen maakt ook deze actie O+
Wat triest om te lezen dat het slecht met haar gaat, maar wat geeft dit ook goed de gedachte van deze actie weer. Lichtpuntjes in donkere dagen O+
  dinsdag 15 december 2020 @ 22:03:02 #253
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_196754979
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2020 18:28 schreef superkimmi het volgende:
Een van de ontvangers van het kerstpakket was Slaapmeisje. @:KapiteinIglo en @:BE hebben geregeld dat zij en haar zoon een pakket zouden krijgen en dit is door de moeder van een FOK!ker (weet niet of die bekend wil worden) samengesteld. Slaapmeisje kan helaas zelf niet meer reageren doordat het niet goed gaat, maar langs deze weg wil ik namens haar even aangeven dat ze genoten heeft vh uitpakken, net als haar moeder en zoon. Dit soort dingen maakt ook deze actie O+
Heb het aan m'n moeder doorgegeven, thanks voor je berichtje O+
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_196757392
Wel bijzonder dat PostNL
quote:
9 december 18:57
Zending is ontvangen door PostNL

11 december 4:15
Sorry, bezorgmoment is bijgewerkt

12 december 3:30
Wegens grote drukte is je zending vertraagd. Deze zal binnen 3 werkdagen worden bezorgd

15 december 13:44
Zending is ontvangen door PostNL

Bezorgtijd nog onbekend
Wel knap dat het op 9 december en op 15 december ontvangen kan worden, versturen ze het naar zichzelf om hun in deze drukke tijd nog meer bezig te houden? _O-
You sound reasonable...Time to up my medication.
  Manager PR/Moderator woensdag 16 december 2020 @ 02:11:03 #255
269689 crew  Viv
pi_196757418
quote:
4s.gif Op woensdag 16 december 2020 01:56 schreef Rafeiro het volgende:
Wel bijzonder dat PostNL
[..]

Wel knap dat het op 9 december en op 15 december ontvangen kan worden, versturen ze het naar zichzelf om hun in deze drukke tijd nog meer bezig te houden? _O-
Nog vreemder is dat ik afgelopen middag een kerstpakket heb verzonden met PostNL, en die staat voor komende middag al op de planning om afgeleverd te worden. :o
pi_196757448
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 02:11 schreef Viv het volgende:

[..]

Nog vreemder is dat ik afgelopen middag een kerstpakket heb verzonden met PostNL, en die staat voor komende middag al op de planning om afgeleverd te worden. :o
De 14e wat dingetjes besteld via Amazon en die waren er gisteren al via DHL, Oké 1 pakketje komt vermoedelijk vandaag, maar dan 3 binnen 2 dagen. Nichtje moet toch wat van verjaardagsspul krijgen en ze is tussen kerst en oud en nieuw jarig. En kan dus niet meer echt naar de winkel. En mede door het hierboven genoemde nu toch maar vast besteld, Maar dat DHL het wel kan en postnl niet snap ik dan niet, :@

En voor haar nog geen ¤ 15 uitgegeven, al kijk ik nog wel voor een laatste cadeautje. Niet dat mensen denken dat ik het wel ruim heb en hier maar leech :@ Amazon prime is een maand gratis en dan heb je ook geen verzendkosten bij het meeste.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rafeiro op 16-12-2020 02:37:30 ]
pi_196758829
quote:
4s.gif Op woensdag 16 december 2020 02:30 schreef Rafeiro het volgende:

[..]

De 14e wat dingetjes besteld via Amazon en die waren er gisteren al via DHL, Oké 1 pakketje komt vermoedelijk vandaag, maar dan 3 binnen 2 dagen. Nichtje moet toch wat van verjaardagsspul krijgen en ze is tussen kerst en oud en nieuw jarig. En kan dus niet meer echt naar de winkel. En mede door het hierboven genoemde nu toch maar vast besteld, Maar dat DHL het wel kan en postnl niet snap ik dan niet, :@
De reden dat DHL het iets makkelijker heeft dan PostNL is natuurlijk omdat de meeste particulieren via PostNL versturen net als een deel van de bedrijven als het om een laag gewicht gaat.

Daarbij heb je nu door de corona dat er juist meer besteld zal worden net als dat mensen nu ook in grotere aantallen kerstkaarten zullen sturen omdat ze door corona niet bij iedereen op bezoek kunnen gaan en voor veel een handgeschreven kaartje persoonlijker is dan een e-kaart,

al die factoren samen zorgen ervoor dat PostNL het waarschijnlijk wat moeilijker heeft dan de andere.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Manager PR/Moderator woensdag 16 december 2020 @ 11:28:49 #258
269689 crew  Viv
pi_196760994
Ik had het kerstpakket wel aangetekend verstuurd, misschien dat die voorrang hebben. Ik doe dat overigens omdat de inhoud dan verzekerd is. :)

Ik vind het elk jaar weer spannend of het goed in de smaak valt! O+ Last minute nog wat dingen erin/eruit gehaald, uiteindelijk geen koekjes maar wel andere lekkernijen. :Y)
pi_196761123
Al mijn pakketten zijn de volgende dag bezorgd. Behalve die van Guanabana, want die verzond ik op zaterdag. Die stond op de planning voor dinsdag, maar werd maandag al bezorgd.
pi_196762200
OEH net even F5 gedaan en er is een update:

16 december 11:27
Zending is gesorteerd

Bezorgtijd: vandaag tussen 14:15 en 16:45

Spannend/Spammend
Stuiterdestuiter, haha.
  Manager PR/Moderator woensdag 16 december 2020 @ 12:40:51 #261
269689 crew  Viv
pi_196762312
quote:
4s.gif Op woensdag 16 december 2020 12:35 schreef Rafeiro het volgende:
OEH net even F5 gedaan en er is een update:

16 december 11:27
Zending is gesorteerd

Bezorgtijd: vandaag tussen 14:15 en 16:45

Spannend/Spammend
Stuiterdestuiter, haha.
Nou, daar ga je dan, eindelijk. :D Heel veel plezier straks! *O*
pi_196762422
Ben al helemaal wiebelkonterig haha en aan het denken waar ik de foto's moet gaan maken.
Ik denk maar op de bank, haha, want een echte tafel heb ik niet. _O-
pi_196762463
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 11:35 schreef MevrouwCactus het volgende:
Al mijn pakketten zijn de volgende dag bezorgd. Behalve die van Guanabana, want die verzond ik op zaterdag. Die stond op de planning voor dinsdag, maar werd maandag al bezorgd.
Persoonlijk heb ik het met TNT verstuurd en dat was de volgende werkdag bij de ontvanger binnen.
Maar dat postnl er bij Rafeiro er zo lang over doet kan ook aan het DC bij hem liggen dat ze daar onderbezet zijn oid.

@Rafeiro veel plezier vanmiddag en we zien de foto's graag voorbij komen
pi_196762538
Bij mij viel het ook mee met de verzending. Zaterdag op de post gedaan en ze zijn alledrie gisteren afgeleverd. Ik had erger verwacht :P
pi_196764293
Ach ja, beetje pech gehad, kan gebeuren. Maakt het nu alleen maar leuker als het komt.
Kan nauwelijks meer stilzitten haha. Bank is leeg op cadeautje voor mijn nichtje na die zet ik er voor de lol gewoon tussen straks, is wel duidelijk dat die niet voor mij is _O-
Blije geit ben ik op het moment. En dat kon ik wel even gebruiken. Dus nu al bedankt.
pi_196765485
Eerste hulp bij uitpakken ligt al klaar :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké imgur werkt dus ook nog :P
pi_196766008
Doos:

pi_196766031
Zo het mes er dus bij pakken *G*
pi_196766216
Lomp en onbenullig opengemaakte doos :D *G*

En dan gaan we nu aan de uitpak.
pi_196766448
Geweldig pakket. Iets zoetigheid, maar niet te zoet. Die haarband geef ik maar aan mijn nichtje op haar verjaardag, haha. Daar zie ik me zelf niet mee lopen :P

De foto's enzo volgen zo, heb er zelf voor mijn spam te veel gemaakt, maar dank u wel gever.
pi_196766724
Ben ik vergeten het cadeautje voor mijn nichtje van mezelf ertussen te gooien, maar zo is dit ook wel authentieker _O- Ik had het wellicht beter kunnen uitstallen, maar naar al mijn gestuiter wou ik ook een beetje gang maken :@

Zo zitten er geen dubbele tussen geloof ik :D

Helemaal happy :D
  woensdag 16 december 2020 @ 15:53:25 #272
120423 Melting
on Radio 49!
pi_196766840
Ziet er goed uit, Rafeiro.

Veel plezier er mee. :D
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_196767108
quote:
4s.gif Op woensdag 16 december 2020 15:37 schreef Rafeiro het volgende:
Die haarband geef ik maar aan mijn nichtje op haar verjaardag, haha. Daar zie ik me zelf niet mee lopen :P
Flauw :+
Die had ik erbij gedaan voor de gein haha

Maar veel plezier ermee!
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_196767319
quote:
2s.gif Op woensdag 16 december 2020 16:05 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Flauw :+
Die had ik erbij gedaan voor de gein haha

Maar veel plezier ermee!
Had ook niet verwacht dat dat heel serieus was. Met normale kerst of oud en nieuw had ik hem misschien nog wel opgezet ook. Maar nu allemaal beetje dooie boel en dan hoop ik dat zij er om kan lachen :@ Maak je zowaar 2 mensen blij :D
  woensdag 16 december 2020 @ 16:16:50 #275
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_196767380
Het is maar een haarband hoor. Geen kerstglitterjurk. Da's pas lachen.
Praat over de hel en je komt er.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')