Nooit gehoord van turbulentie? Een vliegtuig kan dan echt even hevig gaan schudden.quote:Op maandag 28 maart 2022 23:48 schreef TLC het volgende:
en sowieso -beetje offtopic- waarom hebben vliegtuigstoelen gordels ?- je hebt er weinig aan als dat ding loodrecht naar beneden valt![]()
beetje hetzelfde als bouwvakkers of glazenwassers bij een wolkenkrabber dat ze zo'n helm dragen
Als hij dat geld gaat betalen natuurlijk. In de serie over de Schatkaart had hij ook een fraai huis.quote:Op woensdag 30 maart 2022 00:10 schreef TLC het volgende:
De Baron is in ieder geval niet arm, want hij looft een aanzienlijke geldprijs uit voor degene die Bassie en Adriaan pakken :
'geld spielt keine rolle !!!'
Al had ie in de Verzonken Stad dan opeens weer geen cent, en moest weer een uiterst geraffineerd super geniaal plan uitdenken (wat uiteindelijk niet is uitgevoerd).quote:Op woensdag 30 maart 2022 10:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als hij dat geld gaat betalen natuurlijk. In de serie over de Schatkaart had hij ook een fraai huis.
Daar had hij een verklaring voor; ''Door al dat gereis achter die Bassie en Adriaan aan zijn we compleet blut''. En ik kan me voorstellen dat ze bij zo'n topcrimineel zijn tegoeden bevriezen. Dus het schatkaarthuis is hij inderdaad kwijt. Gelukkig kende hij nog een leuk kasteeltje om te schuilen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:22 schreef Kasperr1991 het volgende:
[..]
Al had ie in de Verzonken Stad dan opeens weer geen cent, en moest weer een uiterst geraffineerd super geniaal plan uitdenken (wat uiteindelijk niet is uitgevoerd).
Had daarvoor wel een tijd in de gevangenis gezeten en dus geen inkomen. Misschien dat ze toch 'm hebben geplukt. Al z'n geld zal 'ie vast niet legaal hebben verdiend.quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:22 schreef Kasperr1991 het volgende:
[..]
Al had ie in de Verzonken Stad dan opeens weer geen cent, en moest weer een uiterst geraffineerd super geniaal plan uitdenken (wat uiteindelijk niet is uitgevoerd).
Om over de op Japie verhaalde schade maar te zwijgen. Onverzekerd rondrijden in gestolen auto’s wordt ook een aardig sommetje. Die in de prak gereden Lada in de Kroon zal geen vermogen waard zijn geweest, maar die amfibie is toch een klassieker.quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Had daarvoor wel een tijd in de gevangenis gezeten en dus geen inkomen. Misschien dat ze toch 'm hebben geplukt. Al z'n geld zal 'ie vast niet legaal hebben verdiend.
En de illegaal afgetapte stroom in die ruïne. Dat tikt ook wel aan.quote:Op vrijdag 1 april 2022 20:03 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Om over de op Japie verhaalde schade maar te zwijgen. Onverzekerd rondrijden in gestolen auto’s wordt ook een aardig sommetje. Die in de prak gereden Lada in de Kroon zal geen vermogen waard zijn geweest, maar die amfibie is toch een klassieker.
Hij flirt wel vaker met het Midden-Oosten. In het liedje ‘Schip ahoy’ dagdroomt hij dat hij de dochter van de sjeik had getrouwd en er zeven prinsjes mee had verwekt.quote:
Vooral om alle goofs kon ik wel lachen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:37 schreef Claude_Viole het volgende:
Is @:wonderer nog een beetje actief hier?
Ik zie dat http://info.nietoverdrijven.com/ al weer ene paar jaar niet meer werkt, en ik wil eventueel zelf eens kijken of ik een steentje kan bijdragen om dit archief weer op gang te brengen.
Dat was ook jarenlang een favoriete website van me. Eeuwig zonde dat die niet meer in de lucht isquote:Op donderdag 26 mei 2022 21:37 schreef Claude_Viole het volgende:
Is @:wonderer nog een beetje actief hier?
Ik zie dat http://info.nietoverdrijven.com/ al weer ene paar jaar niet meer werkt, en ik wil eventueel zelf eens kijken of ik een steentje kan bijdragen om dit archief weer op gang te brengen.
Hopelijk werkt het weer binnenkort. Deze site is een goudmijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:54 schreef Claude_Viole het volgende:
Ik heb inmiddels contact met Wonderer...
Even afwachten wanneer er een wonder gebeurt
Komt door YouTube en hun auteursrecht systeem. Sam Set is waarschijnlijk vrij te gebruiken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:38 schreef timvanc1987 het volgende:
Is het iemand al opgevallen dat ze op het YouTube kanaal van Bassie & Adriaan bij de plaaggeest een muziekje hebben veranderd. Het muziekje 'Seaside arcade' wat je altijd hoorde als Adriaan in de touwen zit, hebben ze veranderd. Dat is nu het nummer Sam Set van de artiest Nhung. Ik zag op Videoland is dat nog wel hetzelfde gebleven, dus best een beetje raar.
Kun je ook de gevonden locaties updaten? De laatste jaren zijn er diverse gevonden op de Facebook pagina "Bassie en Adriaan locaties", voornamelijk via Google Lens.quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:28 schreef Claude_Viole het volgende:
Ik ben inmiddels bezig met de revisie van de website. Dit doe ik lokaal op mijn eigen PC, en ik probeer hem ook goed geschikt te maken voor de toekomst. Dus de Goofs, Quotes, Locaties etc zijn binnenkort weer te bekijken.
Ik ga niet over de content-updates, maar volgens mij kan Wonderer dat wel straks doen.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:17 schreef W00fer het volgende:
[..]
Kun je ook de gevonden locaties updaten? De laatste jaren zijn er diverse gevonden op de Facebook pagina "Bassie en Adriaan locaties", voornamelijk via Google Lens.
Even een kick maar toch: CNR en Arcade waren grotendeels dezelfde uitgaves. Bij de dubbelboxen (Verzonken Stad tot halverwege band 1, Kroon al volledig volgens mij) werd er nieuwe muziek onder gezet. Vanaf Bridge 100% nieuwe muziek.quote:Op zondag 6 februari 2022 00:58 schreef Japepk het volgende:
Ik ben onlangs verhuisd en daardoor mijn collectie videobanden weer tegen gekomen. Op marktplaats wordt vanalles aangeboden, het lijkt me leuk om mijn serie weer aan te vullen en zo de complete avonturenseries met de originele achtergrondmuziek te hebben. Nu is mijn vraag; je hebt de zogenaamde CNR uitgaves, maar dat zijn vaak ingekorte series toch? De serie ingekort tot speelfilm zeg maar. Later kwamen de 'Arcade' uitgaves, en die zijn weer een stuk langer. Wordt daar ook nog de originele achtergrondmuziek bij gebruikt? Bij alles van Bridge zit Smorenburg. Geen verkeerde muziek, maar omwille van de nostalgie zou ik de oude deuntjes nog weleens willen horen (in combinatie met de films/series)
Wie weet hoe het zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |