SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh nee maar het is wel prijzig elke weekquote:Op maandag 7 december 2020 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Moeten we een inzameling beginnen?
Pest(k)o(p)quote:
Als ik heel kritisch naar mijn uitgaven kijk dan heb ik ook nog wel wat punten om te besparen.quote:Op maandag 7 december 2020 21:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee maar het is wel prijzig elke week
iets over depressies in Relatie en Psychoquote:
quote:Op maandag 7 december 2020 21:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee maar het is wel prijzig elke week
quote:Op maandag 7 december 2020 21:07 schreef crv het volgende:
[..]
iets over depressies in Relatie en Psycho![]()
waarschijnlijk op "Actieve topics" geklikt ipv "mijn actieve topics"
quote:Op maandag 7 december 2020 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Je vroeg al af waar alle bekenden waren?
Ik kom alleen nog maar hier tegenwoordigquote:Op maandag 7 december 2020 21:08 schreef crv het volgende:
[..]ben wat dat betreft wel erg honkvast KSC, Wordfeud en wlr
Flessiequote:
ja ben je dan vervelend kritisch?quote:Op maandag 7 december 2020 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik heel kritisch naar mijn uitgaven kijk dan heb ik ook nog wel wat punten om te besparen.
nu nooit meer?quote:Op maandag 7 december 2020 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Enorm prijzig. Ik deed het vroeger elke week, ook maar mee gestopt.
Als ik de deur uit doe wat me het meeste kost .....quote:Op maandag 7 december 2020 21:16 schreef bitterbal het volgende:
J
[..]
ja ben je dan vervelend kritisch?
Het is hier neit heel streng. Grote kans dat ik morgen toch bestel :p
Ken dat hele nummer niet?quote:Op maandag 7 december 2020 21:10 schreef crv het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)oon-in-top-2000.html
dat moet toch ook doorgestoken kaart zijn
Das misschien in je voordeelquote:Op maandag 7 december 2020 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel af en toe. Maar ik heb nog geen sushitent gevonden die ik écht goed vind
quote:Op maandag 7 december 2020 21:18 schreef crv het volgende:
[..]
Als ik de deur uit doe wat me het meeste kost .....![]()
in budapest?quote:Op maandag 7 december 2020 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat is wel beter. In maart bestel ik wel weer een keer bij de beste sushitent die ik ken
Volgens mij hebben jullie seks met spijkers, brandnetels en kapotte glazen of niet?quote:Op maandag 7 december 2020 21:18 schreef crv het volgende:
[..]
Als ik de deur uit doe wat me het meeste kost .....![]()
quote:Op maandag 7 december 2020 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jullie seks met spijkers, brandnetels en kapotte glazen of niet?
Is ook voor vrouwen die troepquote:Op maandag 7 december 2020 21:21 schreef crv het volgende:
ik houd helemaal niet van soesjie. vindt er maar wenig smaak aan
dat verklaart de visluchtquote:
meatballiequote:
ja maar dat klopt toch nietquote:Op maandag 7 december 2020 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat bent jij toch dus jij mag het eten
wat klopt er dan nietquote:
quinoa is vogelvoer.quote:Op maandag 7 december 2020 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind dat echt geen eten voor mannen, net als High Tea of cupcakes of quinoa
Op dit moment maakt het niet zoveel uit; maar er zijn ook tijden geweest waar het wel nodig was om meer op de centjes te letten.quote:Op maandag 7 december 2020 21:16 schreef bitterbal het volgende:
J
[..]
ja ben je dan vervelend kritisch?
Het is hier neit heel streng. Grote kans dat ik morgen toch bestel :p
High tea vind ik ook leukquote:Op maandag 7 december 2020 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ouderwetschquote:Op maandag 7 december 2020 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 december 2020 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is het ook.
mannen die dit niet durven te eten zijn gewoon onzeker over hun mannelijkheid:Y
quote:Op maandag 7 december 2020 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ouderwetsch
Behalve thee, nichtenwater![]()
lijkt me prima. Jullie soesieshit en wij een mannenburgerquote:
Ik lust ook wel een mannenburgerquote:Op maandag 7 december 2020 21:29 schreef crv het volgende:
[..]
lijkt me prima. Jullie soesieshit en wij een mannenburger
quote:Op maandag 7 december 2020 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is het ook.
mannen die dit niet durven te eten zijn gewoon onzeker over hun mannelijkheid:Y
Nee joh, grote kwats, alsof ik naakt bloederige biefstuk moet vreten om mijn ballen te laten tintelenquote:
quote:Op maandag 7 december 2020 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar serieus, het zal mij echt boeien verder hoor.Ik ben geen macho man en dat wil ik ook niet zijn
Nou sushi mot je niet want dat is wijvenvoerquote:Op maandag 7 december 2020 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee joh, grote kwats, alsof ik naakt bloederige biefstuk moet vreten om mijn ballen te laten tintelen
ik eet geen rauwe vis, doe daar andere dingen mee.quote:Op maandag 7 december 2020 21:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou sushi mot je niet want dat is wijvenvoer
Ik heb slechts 1 keer een High Tea gehad en dat was tevens een KSC Meetquote:Op maandag 7 december 2020 21:34 schreef UitStraling het volgende:
Laatste keer High Tea ben ik het restaurant uitgezet
Toch leuk joh, kleine friemeldingetjes van een etagère etenquote:Op maandag 7 december 2020 21:34 schreef UitStraling het volgende:
Geen High Coffee?quote:Op maandag 7 december 2020 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb slechts 1 keer een High Tea gehad en dat was tevens een KSC Meet
quote:Op maandag 7 december 2020 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch leuk joh, kleine friemeldingetjes van een etagère eten
Ja echt wel, zie je ook altijd bij die soesie vreettenten, vrouwtje zit zoquote:Op maandag 7 december 2020 21:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou sushi mot je niet want dat is wijvenvoer
US vindt dat niet mannelijkquote:Op maandag 7 december 2020 21:36 schreef CherryLips het volgende:
Gaan we met deze SC high tea'en ja?
quote:Op maandag 7 december 2020 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja echt wel, zie je ook altijd bij die soesie vreettenten, vrouwtje zit zo [ afbeelding ] en het mannetje dat mee moest zit zo [ afbeelding ]
Verschilt per restaurant. Ik heb ook weleens sushi gehad. Dat vond ik dan wel weer even jammer.quote:Op maandag 7 december 2020 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ik vind het aantal friemeldingetjes altijd tegenvallen
quote:Op maandag 7 december 2020 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ik vind het aantal friemeldingetjes altijd tegenvallen
Uhuquote:Op maandag 7 december 2020 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch leuk joh, kleine friemeldingetjes van een etagère eten
Wat zit je nou weer verkapt te haten op sushiquote:Op maandag 7 december 2020 21:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verschilt per restaurant. Ik heb ook weleens sushi gehad. Dat vond ik dan wel weer even jammer.
Haha je hebt je door iemand laten verleiden naar een high tea te gaan.quote:Op maandag 7 december 2020 21:34 schreef UitStraling het volgende:
Saai feestje dan als ik er niet bentquote:Op maandag 7 december 2020 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan komt ie huehue lekker niet.
Ik heb afternoon tea gedaan in het Britse parlement. Was tof hoor.quote:
quote:Op maandag 7 december 2020 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toen dronk ik nog wel eens thee..![]()
![]()
![]()
Ordahhhhquote:Op maandag 7 december 2020 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb afternoon tea gedaan in het Britse parlement. Was tof hoor.Al was de kwaliteit niet al te bijzonder.
BB en ik zijn er.quote:Op maandag 7 december 2020 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Saai feestje dan als ik er niet bent
quote:Op maandag 7 december 2020 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
kleine friemeldingetjes van een etagère eten
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Ja mijn moeder, wat wil je doen met je verjaardag ma?quote:Op maandag 7 december 2020 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha je hebt je door iemand laten verleiden naar een high tea te gaan.
Ja dat is wel van een andere ordequote:Op maandag 7 december 2020 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb afternoon tea gedaan in het Britse parlement. Was tof hoor.Al was de kwaliteit niet al te bijzonder.
Waarschijnlijk omdat Britse thee niet te hachelen isquote:Op maandag 7 december 2020 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik neem altijd Earl Greyquote:Op maandag 7 december 2020 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Britse thee niet te hachelen is
Gezelligquote:Op maandag 7 december 2020 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja mijn moeder, wat wil je doen met je verjaardag ma?
Zaten we daar tussen de grijze dakduiven en VIVA giechelvriendinnetjes![]()
Het rook er nog net niet naar maandverband en lactacyd
Dat zeg ikquote:
Earl Grey drink je nooit met melk, hooguit met een beetje citroenquote:Op maandag 7 december 2020 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zeg ikMaar drink je het ook op zijn Brits, dus zakje in de kop laten hangen en afladen met melk en suiker?
Mm, de geur van gebruikt maandverband. Dat je bij de Bijenkorf naar de wc gaat en gewoon ruikt dat er iemand net de tampon heeft vervangen.quote:Op maandag 7 december 2020 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja mijn moeder, wat wil je doen met je verjaardag ma?
Zaten we daar tussen de grijze dakduiven en VIVA giechelvriendinnetjes![]()
Het rook er nog net niet naar maandverband en lactacyd
Dezelfde lucht als bij een paardenslachterijquote:Op maandag 7 december 2020 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mm, de geur van gebruikt maandverband. Dat je bij de Bijenkorf naar de wc gaat en gewoon ruikt dat er iemand net de tampon heeft vervangen.
quote:Op maandag 7 december 2020 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mm, de geur van gebruikt maandverband. Dat je bij de Bijenkorf naar de wc gaat en gewoon ruikt dat er iemand net de tampon heeft vervangen.
quote:Op maandag 7 december 2020 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dezelfde lucht als bij een paardenslachterij
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Ja ik ben misschien wat stigmatiserendquote:Op maandag 7 december 2020 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Earl Grey drink je nooit met melk, hooguit met een beetje citroen![]()
En Britten laten het zakje niet in het kopje hoor
Ja maar, melk in Earl Greyquote:Op maandag 7 december 2020 21:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vind thee in Engeland vaak zo sterk en daar hou ik niet van
Dronk ik vroeger ook veel, maar alleen van Twinings.quote:Op maandag 7 december 2020 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben misschien wat stigmatiserendIk drink eigenlijk alleen maar groene thee
Is ook al voor vrouwenquote:Op maandag 7 december 2020 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben misschien wat stigmatiserendIk drink eigenlijk alleen maar groene thee
Ja ik ben ook voor vrouwenquote:
Beetje plompzakken.quote:Op maandag 7 december 2020 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zeg ikMaar drink je het ook op zijn Brits, dus zakje in de kop laten hangen en afladen met melk en suiker?
quote:Op maandag 7 december 2020 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens de wikihow welhttps://nl.wikihow.com/Engelse-thee-maken
Dit lukt je echt niet als je regelmatig sushi eet en thee drinkt.quote:Op maandag 7 december 2020 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat een verhaal joh, de beer tackelen en op zijn kop slaan.![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)-wint-ik-klapte-erop
Dat is de beste manier om ze te kunnen begrijpenquote:Op maandag 7 december 2020 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoef je nog niet te eten en te drinken zoals die vreemde wezens
De leukste Britse traditie is fish & chips met thee. Een Chippy Teaquote:Op maandag 7 december 2020 21:52 schreef CherryLips het volgende:
Vaak krijg je dan zo'n tweekops-theepot op een dienblaadje met een melkkannetje en een bak suiker. En dan heeft het zakje er al vier minuten in gebungeld dus lekker sterk.
Met sushi wel hoor, veel eiwitten in vis, goed voor de spieren. Jammer alleen dat het niet te hachelen is.quote:Op maandag 7 december 2020 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit lukt je echt niet als je regelmatig sushi eet en thee drinkt.
quote:Op maandag 7 december 2020 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is de beste manier om ze te kunnen begrijpenNiet dat dat nu heel succesvol gaat, maar het gaat om het idee.
quote:Op maandag 7 december 2020 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De leukste Britse traditie is fish & chips met thee. Een Chippy Tea
En dan zeker ook nog azijn over de friet gooien ...quote:Op maandag 7 december 2020 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De leukste Britse traditie is fish & chips met thee. Een Chippy Tea
Dat is wel lekker hoorquote:Op maandag 7 december 2020 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan zeker ook nog azijn over de friet gooien ...
[ afbeelding ]
Dat is niet per se viesquote:Op maandag 7 december 2020 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Azijn gebruik ik eigenlijk alleen maar in marinadesquote:
quote:Op maandag 7 december 2020 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laat ik zeggen dat mijn mening daarover niet verenigbaar met de jouwe isquote:
Ik pis het alleen maarquote:Op maandag 7 december 2020 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Azijn gebruik ik eigenlijk alleen maar in marinades
Slaap lekkerquote:Op maandag 7 december 2020 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo Dn Sjef is er weer uit geweest, ik ga naar mijn bedje![]()
Truste bosquote:Op maandag 7 december 2020 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo Dn Sjef is er weer uit geweest, ik ga naar mijn bedje![]()
Je zou een kopje hete thee in zijn oog kunnen gooien en dan 2 tampons in zijn neusgaten.quote:Op maandag 7 december 2020 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit lukt je echt niet als je regelmatig sushi eet en thee drinkt.
Volgens mij heeft je smiley iets teveel scheerschuim met menthol gebruikt.quote:Op maandag 7 december 2020 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snel nog even de ballen scheren [ afbeelding ]
En dan in de haast van de voorpret uitschieten met je scheermesquote:Op maandag 7 december 2020 22:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij heeft je smiley iets teveel scheerschuim met menthol gebruikt.
Dit is mij eens gebeurd met rituals met mentholshit die daar ineens stond in de douche.quote:Op maandag 7 december 2020 22:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij heeft je smiley iets teveel scheerschuim met menthol gebruikt.
Die gebruik ik vaak voor mijn benedenkantje juistquote:Op maandag 7 december 2020 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is mij eens gebeurd met rituals met mentholshit die daar ineens stond in de douche.
En nuggets.quote:Op maandag 7 december 2020 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zwicht toch altijd weer voor een Big Mac.
Nee, ik snap wat je bedoelt maar dit is was andere shit.quote:Op maandag 7 december 2020 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gebruik ik vaak voor mijn benedenkantje juist
Beetje dit effectquote:Op maandag 7 december 2020 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee, ik snap wat je bedoelt maar dit is was andere shit.
Ben laatst doordeweeks om 22:30 nog even naar de Mac op 18km gereden om effe wat naar huis te nemen.quote:Op maandag 7 december 2020 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En nuggets.
En een Quarter Pounder.
quote:Op maandag 7 december 2020 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gebruik ik vaak voor mijn benedenkantje juist
ja heerlijk. Kijk er echt al naaruitquote:Op maandag 7 december 2020 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hahaha zwak mens met je slaapbehoeftes.
Beetje chipsscheten laten in bedquote:Op maandag 7 december 2020 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hahaha zwak mens met je slaapbehoeftes.
nou ja slaap toch alleenquote:Op maandag 7 december 2020 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje chipsscheten laten in bed
Is die moeder veroordeeld? Chaylenne ofzo heette dat meisje toch?quote:Op maandag 7 december 2020 22:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Die vader van dat meisje dat naar beneden is getieft door de moeder is nu op Beau.
Lijkt me een heel normale vent.
Ja vandaag was er ene nieuwe rechtszaak.quote:Op maandag 7 december 2020 22:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is die moeder veroordeeld? Chaylenne ofzo heette dat meisje toch?
Hoger beroep? Heb mij er niet mee bezig gehouden.quote:Op maandag 7 december 2020 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja vandaag was er ene nieuwe rechtszaak.
Nou ja wel een kindje gemaakt met een psychiatrische patiënt dus iets klopt er niet aan.quote:Op maandag 7 december 2020 22:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Die vader van dat meisje dat naar beneden is getieft door de moeder is nu op Beau.
Lijkt me een heel normale vent.
Die vader heeft er niets mee van doen dacht ik, die was er al jaren bij weg.quote:Op maandag 7 december 2020 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoger beroep? Heb mij er niet mee bezig gehouden.
Maar ja lijkt een normaal persoon zegt niets denk ik in dit soort zaken.
Maar ze leek zooooo normaalquote:Op maandag 7 december 2020 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja wel een kindje gemaakt met een psychiatrische patiënt dus iets klopt er niet aan.
ja staat mij iets van bij.quote:Op maandag 7 december 2020 22:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die vader heeft er niets mee van doen dacht ik, die was er al jaren bij weg.
Die heeft jaren gestreden om de moeder vast te krijgen.
Das dan wel weer zo ja.quote:Op maandag 7 december 2020 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja wel een kindje gemaakt met een psychiatrische patiënt dus iets klopt er niet aan.
Ok daar ging mijn koffiequote:Op maandag 7 december 2020 22:44 schreef bitterbal het volgende:
' ja hoezo ben je single'
: ja vanwege al die chipsscheten in bed:
Kindje werd toch ook mishandeldquote:Op maandag 7 december 2020 22:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja staat mij iets van bij.
Ja super naar. Kind gewoon van de gallerij gegooid ...
oh dat weet ik allemaal niet eigenlijkquote:Op maandag 7 december 2020 22:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kindje werd toch ook mishandeld
Nou ja het kwam niet helemaal uit de lucht vallen.quote:Op maandag 7 december 2020 22:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat weet ik allemaal niet eigenlijk
quote:Op maandag 7 december 2020 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja het kwam niet helemaal uit de lucht vallen.
Wat moet dat kindje hebben gedacht in die laatste secondequote:Op maandag 7 december 2020 22:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja staat mij iets van bij.
Ja super naar. Kind gewoon van de gallerij gegooid ...
a nou goed daar wil ik niet over nadenken.quote:Op maandag 7 december 2020 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat moet dat kindje hebben gedacht in die laatste seconde
quote:Op maandag 7 december 2020 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja het kwam niet helemaal uit de lucht vallen.
Bah.quote:Op maandag 7 december 2020 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat moet dat kindje hebben gedacht in die laatste seconde
Je zou zeggen om te beginnen sterilisatie maar dat is niet zo gebruikelijk hier in Nederlandje.quote:
Ik zou beginnen met het verbieden van het krijgen van kinderen als je in een flat woont.quote:Op maandag 7 december 2020 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zou zeggen om te beginnen sterilisatie maar dat is niet zo gebruikelijk hier in Nederlandje.
Ja maar ja, wie zegt dat ze dan niet andermans kinderen mee lokt naar negen hoog.quote:Op maandag 7 december 2020 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met het verbieden van het krijgen van kinderen als je in een flat woont.
Klinkt als een goed voorstel. Ooit aan een politieke carrière gedacht?quote:Op maandag 7 december 2020 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met het verbieden van het krijgen van kinderen als je in een flat woont.
Nederland is dus blijkbaar een van de landen in europa met de meest zware straffenquote:Op maandag 7 december 2020 22:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze zit in ieder geval niet meer vast. Dus typisch Nederlands straf.
Ja maar hullie in De Haagquote:Op maandag 7 december 2020 22:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nederland is dus blijkbaar een van de landen in europa met de meest zware straffen
Ik zal ff googlen of ik wat vind
Apart, terwijl publiekelijk toch het idee heerst dat in Nederland voornamelijk de dader beschermd wordtquote:Op maandag 7 december 2020 22:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nederland is dus blijkbaar een van de landen in europa met de meest zware straffen
Ik zal ff googlen of ik wat vind
Ja maar als men roept dat iemand een typisch nederlandse straf krijgt terwijl de persoon VRIJGESPROKEN is is dat ook wat dom niet?quote:Op maandag 7 december 2020 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Apart, terwijl publiekelijk toch het idee heerst dat in Nederland voornamelijk de dader beschermd wordt
Nederland heeft een prima rechtssysteem.quote:Op maandag 7 december 2020 22:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze zit in ieder geval niet meer vast. Dus typisch Nederlands straf.
Dat is een vrij populistische gedachtegangquote:Op maandag 7 december 2020 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Apart, terwijl publiekelijk toch het idee heerst dat in Nederland voornamelijk de dader beschermd wordt
Lees het nu ook. Meende dat ze wel veroordeeld was, maar blijkbaar niet. Volgens mij heeft Zembla ooit een reconstructie gemaakt.quote:Op maandag 7 december 2020 22:55 schreef bitterbal het volgende:
rare opmerking Citizen![]()
Ze is vrijgesproken dus natuurlijk is er dan geen straf
vandaag begon hoger beroep
Bullshit, heeft zeker op feesboek gestaan.quote:Op maandag 7 december 2020 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Slecht geïnformeerdquote:Op maandag 7 december 2020 22:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar als men roept dat iemand een typisch nederlandse straf krijgt terwijl de persoon VRIJGESPROKEN is is dat ook wat dom niet?
Ze is gevallen.quote:
nou ja das missschien ook een van de redenen dat moeder is vrijgesproken omdat niet kon worden uitgesloten dat het meisje ( 8 jaar) zelf over de railing is geklommenquote:Op maandag 7 december 2020 22:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lees het nu ook. Meende dat ze wel veroordeeld was, maar blijkbaar niet. Volgens mij heeft Zembla ooit een reconstructie gemaakt.
Dit was toch ook die zaak waarbij het de vraag was of dat het kind zelf over die railing kon klimmen?
Laten ze die mensen maar eens onschuldig bestraffen dan piepen ze wel anders.quote:Op maandag 7 december 2020 22:58 schreef bitterbal het volgende:
Overigens heeft het publiek het wel vaker fout. is ook lekker populitisch om maar te roepen dat we in nederland zo zwak straffen.
Zijn blijkbaar allemaal onderzoeken die aantonen dat nederland als een van de landen in europa het zwaarst straft.
En iemand ie vrijgesproken wordt krijgt dus geen straf
Gaat zelfs strenger worden in 2021 want je komt ook niet meer zo vroeg vrij.quote:Op maandag 7 december 2020 22:58 schreef bitterbal het volgende:
Overigens heeft het publiek het wel vaker fout. is ook lekker populitisch om maar te roepen dat we in nederland zo zwak straffen.
Zijn blijkbaar allemaal onderzoeken die aantonen dat nederland als een van de landen in europa het zwaarst straft.
En iemand ie vrijgesproken wordt krijgt dus geen straf
joh alweerquote:Op maandag 7 december 2020 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze is gevallen.Mankeert verder niks, maar ze willen haar toch een nachtje opnemen. Alleen wil oma dat zelf niet.
Kleine kans dat ze nu wel iets kunnen bewijzen denk ikquote:Op maandag 7 december 2020 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nederland heeft een prima rechtssysteem.
Deze week het hoger beroep, als ze nu wel schuldig wordt geacht op moord dan zal ze 15 jaar +
Levenslange TBS krijgen verwacht ik.
Als ik me dat item van Zembla herinner was het onderzoek ook beetje “troebel” zeg maar. Informatie die niet meer opgevraagd mocht worden etc.quote:Op maandag 7 december 2020 22:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja das missschien ook een van de redenen dat moeder is vrijgesproken omdat niet kon worden uitgesloten dat het meisje ( 8 jaar) zelf over de railing is geklommen
is natuurlijk wel een gruwelijke kutzaak
Het gaat vaak om gebrek aan bewijs.quote:Op maandag 7 december 2020 22:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja das missschien ook een van de redenen dat moeder is vrijgesproken omdat niet kon worden uitgesloten dat het meisje ( 8 jaar) zelf over de railing is geklommen
is natuurlijk wel een gruwelijke kutzaak
ja klopt. maar ook al heeft moeder haar naar beneden gegooid kan het zo maar zijn dat het niet bewezen kan worden.quote:Op maandag 7 december 2020 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het gaat vaak om gebrek aan bewijs.
Het politieonderzoek is destijds veel te slordig gedaan.
Omdat de bovenbuurman nu met nieuwe feiten komt (die hij in 2015 ook al had verteld).
Volgens het ad is het anders gegaanquote:Op maandag 7 december 2020 23:01 schreef UitStraling het volgende:
Wel vaag is dat die moeder haar kind dood zag liggen onderaan de flat en dat ze toen eerst sigaretten en bier is gaan halen
Ja die kans zit er natuurlijk wel voor 99 procent in maar goed bewijs het maar eens als OM.quote:Op maandag 7 december 2020 23:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt. maar ook al heeft moeder haar naar beneden gegooid kan het zo maar zijn dat het niet bewezen kan worden.
Dr staat hier dat ze eerst bier ging halen en sigaretten pakken uit haar auto.??quote:Op maandag 7 december 2020 23:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens het ad is het anders gegaan
Maar het Openbaar Ministerie denkt dat Hélène J. haar dochter heeft gewurgd en naar beneden heeft gegooid. De 41-jarige vrouw gedroeg zich raar in de minuten na de dood van Sharleyne. Ze ging eerst naar een vriend op de tweede verdieping en daarna naar haar auto. Mét twee biertjes in haar broeksband. Ook beriep ze zich de eerste dagen na de dood van haar dochter op haar zwijgrecht.
,,Waarom schreeuwde u niet van de daken dat u het niet heeft gedaan,” vroeg de advocaat-generaal. ,,Ik begrijp dat niet.” Hélène zei dat ze op dat moment ‘haast nergens toe in staat was’ en dat ze advies had gekregen van haar advocaat om te zwijgen. ,,Ik kan er niks aan doen dat u dat niet begrijpt.”
Het Openbaar Ministerie ging na de vrijspraak in 2018 in hoger beroep en dat begon vandaag. Hélène J. werd grondig ondervraagd door de voorzitter van het gerechtshof. Moeder houdt zich tot nu toe vast aan het verhaal dat ze al jaren vertelt: dat ze wakker werd van de tocht, dat ze Sharleyne ging zoeken en dat ze toen ontdekte dat het meisje naar beneden was gestort.
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op maandag 7 december 2020 23:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens het ad is het anders gegaan
Maar het Openbaar Ministerie denkt dat Hélène J. haar dochter heeft gewurgd en naar beneden heeft gegooid. De 41-jarige vrouw gedroeg zich raar in de minuten na de dood van Sharleyne. Ze ging eerst naar een vriend op de tweede verdieping en daarna naar haar auto. Mét twee biertjes in haar broeksband. Ook beriep ze zich de eerste dagen na de dood van haar dochter op haar zwijgrecht.
,,Waarom schreeuwde u niet van de daken dat u het niet heeft gedaan,” vroeg de advocaat-generaal. ,,Ik begrijp dat niet.” Hélène zei dat ze op dat moment ‘haast nergens toe in staat was’ en dat ze advies had gekregen van haar advocaat om te zwijgen. ,,Ik kan er niks aan doen dat u dat niet begrijpt.”
Het Openbaar Ministerie ging na de vrijspraak in 2018 in hoger beroep en dat begon vandaag. Hélène J. werd grondig ondervraagd door de voorzitter van het gerechtshof. Moeder houdt zich tot nu toe vast aan het verhaal dat ze al jaren vertelt: dat ze wakker werd van de tocht, dat ze Sharleyne ging zoeken en dat ze toen ontdekte dat het meisje naar beneden was gestort.
Bier bij de vriend en sigaretten uit de auto.quote:Op maandag 7 december 2020 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dr staat hier dat ze eerst bier ging halen en sigaretten pakken uit haar auto.??
Nee uitstraling zegt dat ze nadat ze hadgezien dat haar dochter beneden op de grond lag nog bier ging halen. maar dat staat niet in het adquote:Op maandag 7 december 2020 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dr staat hier dat ze eerst bier ging halen en sigaretten pakken uit haar auto.??
Ja precies.quote:Op maandag 7 december 2020 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bier bij de vriend en sigaretten uit de auto.
Euh jawel?quote:Op maandag 7 december 2020 23:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee uitstraling zegt dat ze nadat ze hadgezien dat haar dochter beneden op de grond lag nog bier ging halen. maar dat staat niet in het ad
Ah hmm ja lees het misschien toch verkeerd.quote:
Ja dan is het AD onvolledig, heb dat wel degelijk een x aantal keer gelezen, dat is nu net de crux van het hele verhaal.quote:Op maandag 7 december 2020 23:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee uitstraling zegt dat ze nadat ze hadgezien dat haar dochter beneden op de grond lag nog bier ging halen. maar dat staat niet in het ad
Ik lees:quote:Op maandag 7 december 2020 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Euh jawel?
Haar dochter is niet meer in het appartement en ze gaat bier halen en daarna sigaretten. Geen moeder zou dit doen.
dat ze eerst bier gaat halen maakt het niet veel beter.quote:Op maandag 7 december 2020 23:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nou ja ik lees de laatste alinea ook raarquote:Op maandag 7 december 2020 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dan is het AD onvolledig, heb dat wel degelijk een x aantal keer gelezen, dat is nu net de crux van het hele verhaal.
De prioriteiten van een alcoholist.quote:Op maandag 7 december 2020 23:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
dat ze eerst bier gaat halen maakt het niet veel beter.
Nee maar dacht dat uitstraling bedoeldequote:Op maandag 7 december 2020 23:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
dat ze eerst bier gaat halen maakt het niet veel beter.
Nou het OM kan alleen feiten noemen.quote:Op maandag 7 december 2020 23:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah hmm ja lees het misschien toch verkeerd.
Ze heeft dta meisje dus zien liggen en is toen naar die vriend gegaan?
Of totale geflipte borderliner gedrag.quote:Op maandag 7 december 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
Maar das misschien ook een teken van shock dit gedrag?
Ja dat is de vraag die het OM inderdaad moet bewijzen, kun je dit gedrag onder shock laten vallen, evenals haar zwijgen na haar arrestatie.quote:Op maandag 7 december 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
Maar das misschien ook een teken van shock dit gedrag?
Ja geen idee.quote:Op maandag 7 december 2020 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Of totale geflipte borderliner gedrag.
Denk dat er dan nog meer mis is.quote:Op maandag 7 december 2020 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De prioriteiten van een alcoholist.
Alleen het feit dat ze dus bier gaat halen is naar mijn ideeniet genoeg als bewijs dat ze het dan ook gedaan heeftquote:Op maandag 7 december 2020 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is de vraag die het OM inderdaad moet bewijzen, kun je dit gedrag onder shock laten vallen, evenals haar zwijgen na haar arrestatie.
misschien weer kijken voor een verzorgingstehuis? Heeft ze zelf je vader kunnen bellen?quote:Op maandag 7 december 2020 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ze hebben haar toch meegenomen. Mijn vader gaat naar het ziekenhuis toe.
Hoop dat het allemaal meevalt dan.quote:Op maandag 7 december 2020 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ze hebben haar toch meegenomen. Mijn vader gaat naar het ziekenhuis toe.
Nee maar denk dat niemand die mentaal redelijk is dit zich kan voorstellenquote:Op maandag 7 december 2020 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Mja zal het me als vader van een 9 jarige dochter misschien iets teveel aantrekken. Dat kun je een kind toch niet aandoen?
Ook ken ik de psyche van een borderliner, die zijn zo fucking onvoorspelbaar.
Mja, ze zit al in een complex met veel verzorging, maar echte bejaardenhuizen bestaan niet meer.quote:Op maandag 7 december 2020 23:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien weer kijken voor een verzorgingstehuis? Heeft ze zelf je vader kunnen bellen?
En sigaretten uit de auto maar dat klopt, dit is alles wat ze hadden en dat is uiteraard niet genoeg, tot het verhaal van de bovenbuurman meegenomen werd, die stelt dat hij ze een half uur heeft horen praten terwijl zij beweert dat ze beiden sliepen.quote:Op maandag 7 december 2020 23:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alleen het feit dat ze dus bier gaat halen is naar mijn ideeniet genoeg als bewijs dat ze het dan ook gedaan heeft
Tja, ze mankeerde niks. Ze heeft alleen een blaasontsteking en steeds als ze dat heeft, valt ze heel snel. Maar goed, bijna 101quote:Op maandag 7 december 2020 23:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop dat het allemaal meevalt dan.
Die kans is er altijd ja. Onder de “juiste” omstandigheden.quote:Op maandag 7 december 2020 23:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar denk dat niemand die mentaal redelijk is dit zich kan voorstellen
Wat ook zo raar is zijn die vaders of moeders die ineens breken en hun gezin vermoorden..
Ik denk dat je als mens gewoon altijd de kans loopt om te breken
Dat schijnt zo te zijn ja, een soort uittreding van je verstand. Gelukkig kan ik het me niet voorstellen.quote:Op maandag 7 december 2020 23:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar denk dat niemand die mentaal redelijk is dit zich kan voorstellen
Wat ook zo raar is zijn die vaders of moeders die ineens breken en hun gezin vermoorden..
Ik denk dat je als mens gewoon altijd de kans loopt om te breken
hmm sneu voor haarquote:Op maandag 7 december 2020 23:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, ze mankeerde niks. Ze heeft alleen een blaasontsteking en steeds als ze dat heeft, valt ze heel snel. Maar goed, bijna 101
Wel eens een vergissing gemaakt met je piemel?quote:Op maandag 7 december 2020 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Mja zal het me als vader van een 9 jarige dochter misschien iets teveel aantrekken. Dat kun je een kind toch niet aandoen?
Ook ken ik de psyche van een borderliner, die zijn zo fucking onvoorspelbaar.
Dat mag een respectabele leeftijd heten.quote:Op maandag 7 december 2020 23:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, ze mankeerde niks. Ze heeft alleen een blaasontsteking en steeds als ze dat heeft, valt ze heel snel. Maar goed, bijna 101
Los heeft nog kinderen kunnen krijgen. Dus ze heeft hem in ieder geval niet er af gebeten.quote:Op maandag 7 december 2020 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel eens een vergissing gemaakt met je piemel?
zal je zien, die gaat nog even doorquote:Op maandag 7 december 2020 23:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het.Ik hoop eigenlijk een beetje dat dit het laatste zetje is.
quote:Op maandag 7 december 2020 23:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat mag een respectabele leeftijd heten.
Ja eigenlijk wel.quote:Op maandag 7 december 2020 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel eens een vergissing gemaakt met je piemel?
Ja, ik grapte net tegen mijn vader dat we op 20 januari gewoon weer met blokjes kaas haar 101ste verjaardag zitten te vierenquote:Op maandag 7 december 2020 23:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zal je zien, die gaat nog even door
oop dat het niet hoeftquote:Op maandag 7 december 2020 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, zo maar naar bed. Ik heb tegen mijn vader gezegd dat hij moet bellen als het slechter gaat. Dan kom ik ook naar Rotterdam.
Op tijd weg kunnen rennen voordat je zaadjes haar gekke ei hadden opgegeten.quote:Op maandag 7 december 2020 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel.
Leuke meid, maar batshit crazy bleek later totaal te zijn opgevoed in internaten en pleeggezinnen.
Op een gegeven moment heb ik haar echt hard opzij gezet. Maar is allemaal goed gekomen ze heeft nu kinderen en lijkt allemaal goed te gaan.![]()
Misschien valt het mee.quote:Op maandag 7 december 2020 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, zo maar naar bed. Ik heb tegen mijn vader gezegd dat hij moet bellen als het slechter gaat. Dan kom ik ook naar Rotterdam.
Ineens zuurstof in plaats van spruitjeslucht kan wel een schok zijn. Ze is al vier jaar het gebouw niet meer uitgeweestquote:
Tering, echt een taaie dus.quote:Op maandag 7 december 2020 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ineens zuurstof in plaats van spruitjeslucht kan wel een schok zijn. Ze is al vier jaar het gebouw niet meer uitgeweest
Raar wereldjequote:Op maandag 7 december 2020 23:32 schreef Lospedrosa het volgende:
In dit licht wordt het wel echt een gekkenhuis met die socialmedia selfie mensen.![]()
https://www.dumpert.nl/item/8025663_38cb5237
Moest ik vorige week al in lachen. Ama kwam hem wel eens tegen zei ze.quote:Op maandag 7 december 2020 23:36 schreef UitStraling het volgende:
https://joop.bnnvara.nl/k(...)jKO5SIrzNms9HvhdZSmU
Domme tattoos zijn mijn vrienden gelukkig bespaard gebleven.quote:Op maandag 7 december 2020 23:25 schreef UitStraling het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)et-een-dag-later-uit
Ik ben er bijna zelf een keer ingetraptquote:Op maandag 7 december 2020 23:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Domme tattoos zijn mijn vrienden gelukkig bespaard gebleven.
Had je misschien leuk aandenken aan een vakantie gehad.quote:Op maandag 7 december 2020 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben er bijna zelf een keer ingetrapt
"welcome to the aidsclub"quote:Op maandag 7 december 2020 23:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had je misschien leuk aandenken aan een vakantie gehad.
de wekker gaat zo? wat ben je van plan? Nightpuken?quote:Op dinsdag 8 december 2020 01:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
teveel koffie op en de wekker gaat zo... lekker dan...
GOEDEMORGEN VAST ALLEMAAL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |