SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh nee maar het is wel prijzig elke weekquote:Op maandag 7 december 2020 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Moeten we een inzameling beginnen?
Pest(k)o(p)quote:
Als ik heel kritisch naar mijn uitgaven kijk dan heb ik ook nog wel wat punten om te besparen.quote:Op maandag 7 december 2020 21:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee maar het is wel prijzig elke week
iets over depressies in Relatie en Psychoquote:
quote:Op maandag 7 december 2020 21:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee maar het is wel prijzig elke week
quote:Op maandag 7 december 2020 21:07 schreef crv het volgende:
[..]
iets over depressies in Relatie en Psycho![]()
waarschijnlijk op "Actieve topics" geklikt ipv "mijn actieve topics"
quote:Op maandag 7 december 2020 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Je vroeg al af waar alle bekenden waren?
Ik kom alleen nog maar hier tegenwoordigquote:Op maandag 7 december 2020 21:08 schreef crv het volgende:
[..]ben wat dat betreft wel erg honkvast KSC, Wordfeud en wlr
Flessiequote:
ja ben je dan vervelend kritisch?quote:Op maandag 7 december 2020 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik heel kritisch naar mijn uitgaven kijk dan heb ik ook nog wel wat punten om te besparen.
nu nooit meer?quote:Op maandag 7 december 2020 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Enorm prijzig. Ik deed het vroeger elke week, ook maar mee gestopt.
Als ik de deur uit doe wat me het meeste kost .....quote:Op maandag 7 december 2020 21:16 schreef bitterbal het volgende:
J
[..]
ja ben je dan vervelend kritisch?
Het is hier neit heel streng. Grote kans dat ik morgen toch bestel :p
Ken dat hele nummer niet?quote:Op maandag 7 december 2020 21:10 schreef crv het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)oon-in-top-2000.html
dat moet toch ook doorgestoken kaart zijn
Das misschien in je voordeelquote:Op maandag 7 december 2020 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel af en toe. Maar ik heb nog geen sushitent gevonden die ik écht goed vind
quote:Op maandag 7 december 2020 21:18 schreef crv het volgende:
[..]
Als ik de deur uit doe wat me het meeste kost .....![]()
in budapest?quote:Op maandag 7 december 2020 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat is wel beter. In maart bestel ik wel weer een keer bij de beste sushitent die ik ken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |