Volgens mij las ik ergens is niet een heel sterk begin natuurlijkquote:Op maandag 7 december 2020 19:35 schreef Kyran het volgende:
[..]
Volgens mij las ik vorig jaar ergens dat het steeds populairder wordt en dus ook steeds meer wordt gestemd. In dat geval zou Slayer steeds verder moeten zakken en ook een keer in de avond moeten komen in plaats van in de midden van de nacht
Maar goed, ik vind het een kutnummer, zelfs als metalliefhebber
En daar zouden tientallen Radio 2-werknemers (dj's en redactieleden) - die inzage hebben in de totalen - stilzwijgend mee instemmenquote:Op maandag 7 december 2020 19:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of ze niet gewoon handmatig Danny op 1 gezet hebben, stemmen of niet.
Ik probeer het terug te vinden, maar nog niet geslaagdquote:Op maandag 7 december 2020 19:36 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Volgens mij las ik ergens is niet een heel sterk begin natuurlijk. Maar het aantal stemmen ligt al een aantal jaar ongeveer gelijk. Juist zoiets als Slayer zal altijd een hele specifieke groep aanspreken. Bij meer gemiddelde dingen is dat toch anders, daar gaat wat bij en weer wat af en weer wat bij, enzovoorts.
Zijdelings bestaat er inderdaad wel een link met The National, omdat Jack Antonoff met een van de bandleden (Aaron Dessner) het nieuwe album van Taylor Swift heeft geproduceerd + meegeschreven.quote:Op maandag 7 december 2020 19:33 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Jou kennende heeft het waarschijnlijk iets met The National te maken
Je hebt geluk dat Giuliani corona heeft, anders zette ik hem op deze zaakquote:Op maandag 7 december 2020 19:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
En daar zouden tientallen Radio 2-werknemers (dj's en redactieleden) - die inzage hebben in de totalen - stilzwijgend mee instemmen![]()
Ik geloof best dat er in lagere regionen e.a.a. wordt geschoven om de uren goed op elkaar te laten sluiten. Maar dat er in de top van de lijst gemanipuleerd wordt is echt onmogelijk
Ik ben dan nu wel benieuwd wat je van mijn fave Miley vindt, een ultiem party anthemquote:Op maandag 7 december 2020 19:33 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als je mij een paar jaar geleden had verteld dat ik op freaking Miley Cyrus zou stemmen had ik je uitgelachen. Ik vind echt al haar muziek gewoon kut. Nothing Breaks Like A Heart heeft op een of andere manier iets dat mij raakt, mooie stem heeft ze daar ook, dus dan ben ik ook wel zo eerlijk om daar op te stemmen
Nieuwe nummer Midnight Sky is ook weer helemaal primaquote:
Vrouwen en stemrecht, wie heeft ooit gedacht dat dat een goed idee was?quote:
Trump was het in elk geval niet.quote:Op maandag 7 december 2020 19:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vrouwen en stemrecht, wie heeft ooit gedacht dat dat een goed idee was?
ik acht nu niks meer onmogelijk bij die lijstquote:Op maandag 7 december 2020 19:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
En daar zouden tientallen Radio 2-werknemers (dj's en redactieleden) - die inzage hebben in de totalen - stilzwijgend mee instemmen![]()
Ik geloof best dat er in lagere regionen e.a.a. wordt geschoven om de uren goed op elkaar te laten sluiten. Maar dat er in de top van de lijst gemanipuleerd wordt is echt onmogelijk
Hier kan ik dus helemaal niks mee. Ik vind het niet eens muziek, sorry.quote:Op maandag 7 december 2020 19:41 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik ben dan nu wel benieuwd wat je van mijn fave Miley vindt, een ultiem party anthem![]()
Van het album waar Wrecking Ball ook op staat. Ik ga hier altijd ongelofelijk lekker op. (maar ik zou denken dat jij het vooral met de oude Miley associeert)
[..]
Nieuwe nummer Midnight Sky is ook weer helemaal prima
Gelukkig liggen de stemverhouding bij de Top 2000 al een tijdje rond de 50/50quote:
Ik ken anders veel mannen die op kate gestemd hebben.quote:Op maandag 7 december 2020 19:45 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Gelukkig liggen de stemverhouding bij de Top 2000 al een tijdje rond de 50/50
Als het overgrote deel van inzenders man zou zijn stonden er waarschijnlijk nog minder vrouwelijke artiesten in de top van de lijst. Zou ik echt met lede ogen aanzien. Dan zou Kate Bush waarschijnlijk ver wegzakken.
Ze kan best zingen hoor Miley Cyrus, zoek de live versie van Jolene eens op. Prachtig gecoverdquote:Op maandag 7 december 2020 19:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hier kan ik dus helemaal niks mee. Ik vind het niet eens muziek, sorry.
Rare beat, rare stem, nauwelijks muziek. Nee, kan er echt niks mee
Ja zullen er nog steeds een hoop zijn, maar de statistieken die Radio 2 elk jaar publiceert laten meestal wel zin dat de grote vrouwelijke artiesten vooral door vrouwen worden gesteund. In de top zoveel van de mannelijke stemmer staat dan weer vooral hardere muziek.quote:Op maandag 7 december 2020 19:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ken anders veel mannen die op kate gestemd hebben.
Ja dat is wel zo.quote:Op maandag 7 december 2020 19:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja zullen er nog steeds een hoop zijn, maar de statistieken die Radio 2 elk jaar publiceert laten meestal wel zin dat de grote vrouwelijke artiesten vooral door vrouwen worden gesteund. In de top zoveel van de mannelijke stemmer staat dan weer vooral hardere muziek.
I know! Zoals ik al zei, ik vind haar stem bij Nothing Breaks Like A Heart ook heerlijk. Mijn reactie was echt op wat Gretzl had gepostquote:Op maandag 7 december 2020 19:48 schreef alopio het volgende:
[..]
Ze kan best zingen hoor Miley Cyrus, zoek de live versie van Jolene eens op. Prachtig gecoverd
Nou ja, niet dus, Danny Vera of all places die Queen van de troon stoot, 2020 slaat nu écht nergens meer opquote:
Prachtige vertolking van Jolene inderdaad <3quote:Op maandag 7 december 2020 19:48 schreef alopio het volgende:
[..]
Ze kan best zingen hoor Miley Cyrus, zoek de live versie van Jolene eens op. Prachtig gecoverd
Adele kan ook zeker wel zingen. Ik houd er niet zo van, maar zingen kan ze zeker.quote:Op maandag 7 december 2020 19:52 schreef Zorro het volgende:
Als er dan zo nodig meer vrouwen in de lijst moeten, dan moet er gewoon meer op Heart worden gestemd. Dat is tenminste zingen
Meer Floor Jansenquote:Op maandag 7 december 2020 19:52 schreef Zorro het volgende:
Als er dan zo nodig meer vrouwen in de lijst moeten, dan moet er gewoon meer op Heart worden gestemd. Dat is tenminste zingen
Ik vind het ook niks. Als het dan een zangeres moet zijn kies ik voor Aretha Franklin.quote:Op maandag 7 december 2020 19:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Adele kan ook zeker wel zingen. Ik houd er niet zo van, maar zingen kan ze zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |