Daarbij zeggen ze gewoon dat die ieder jaar ongeveer zelfde aantal stemmen krijgt, dus steeds in zelfde slots komt. Lijkt mij ook raar, want dat zou betekenen dat er ieder jaar ongeveer evenveel stemmen worden uitgebracht.quote:Op maandag 7 december 2020 19:28 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat idee heb ik altijd bij Slayer. Heeeeel toevallig vallen die altijd middenin de nacht
Ook dit is niet zo raar.quote:Op maandag 7 december 2020 19:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Daarbij zeggen ze gewoon dat die ieder jaar ongeveer zelfde aantal stemmen krijgt, dus steeds in zelfde slots komt. Lijkt mij ook raar, want dat zou betekenen dat er ieder jaar ongeveer evenveel stemmen worden uitgebracht.
Jou kennende heeft het waarschijnlijk iets met The National te makenquote:Op maandag 7 december 2020 19:30 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Haha nee, het is wel een zeer bekende producer. Iemand die een paar van de belangrijkste popalbums van de laatste jaren heeft geproduceerd
Heb Turkse roots, dus mijn muzieksmaak heb ik ook zelf moeten ontwikkelen en niks van mijn ouders meegekregenquote:Op maandag 7 december 2020 19:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk meer een persoonlijk dingetje. Ik heb vrijwel alle muziek die ik lief heb zelf moeten ontdekken (bijna niks van huis uit meegekregen). Ben zelf als puber begonnen bij de recente hitlijsten en daarna de albums die nieuw uitkwamen. Muziek van vroeger heb ik voor een groot deel pas later ontdekt, o.a. door lijsten als de Top 2000. Wat dat betreft heb ik nog een inhaalslag te maken.
Uiteraard ben ik het helemaal eens dat leeftijd voor de kwaliteit helemaal niets uit hoeft makenHet mooiste is als je zo goed als evenveel van muziek van alle tijdperken kunt genieten.
[..]
Nothing Breaks Like a
Ja, klopt. Ik kan nu zeker tientallen nummers van voor mijn geboorte (1989) opnoemen die ik buitengewoon goed vind. Was een jaar of 10 geleden wel compleet anders (toen kende ik vrij weinig oudere muziek).quote:Op maandag 7 december 2020 19:18 schreef alopio het volgende:
[..]
Hoezo dat? Je kan een nummer toch goed vinden als die voor je geboorte is uitgekomen. Muziek is tijdloos. Goed is goed, of het nu uit 2020 of 1976 komt
Deze Deep Purple fan word deze week pas 30, dus ik kan nog wel ff meequote:Op maandag 7 december 2020 19:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Ik heb te doen met mensen zoals ik die 28 oktober naar Deep Purple zouden gaan en nu steeds een latere datum zien voor het volgende concert.
Nu ben ik nog een jonge God, maar menig Purple fan is al vijftien jaar met de VUT.
Volgens mij las ik vorig jaar ergens dat het steeds populairder wordt en dus ook steeds meer wordt gestemd. In dat geval zou Slayer steeds verder moeten zakken en ook een keer in de avond moeten komen in plaats van in de midden van de nachtquote:
Waar blijkt dan precies uit dat Radio 2 disproportioneel veel oproepen heeft gedaan om op Roller Coaster te stemmen?quote:Op maandag 7 december 2020 19:25 schreef RedFever007 het volgende:
Maar goed Radio 2 heeft de boel weer flink gemanipuleerd en mensen aangezet om Vera te stemmen om zo "weer eens wat anders" op 1 te hebben. Halen ze weet het nieuws mee. Het is allemaal erg doorzichtig. 8 uur eerder beginnen, nieuwe nummer 1. Mensen die zeiken dat de lijst nooit veranderd tevreden gesteld.
Goed gedaan NPO
Ze beginnen nu 8 uur eerder dus dit jaar zou Slayer weleens overdag kunnen komen.quote:Op maandag 7 december 2020 19:35 schreef Kyran het volgende:
[..]
Volgens mij las ik vorig jaar ergens dat het steeds populairder wordt en dus ook steeds meer wordt gestemd. In dat geval zou Slayer steeds verder moeten zakken en ook een keer in de avond moeten komen in plaats van in de midden van de nacht
Maar goed, ik vind het een kutnummer, zelfs als metalliefhebber
Volgens mij las ik ergens is niet een heel sterk begin natuurlijkquote:Op maandag 7 december 2020 19:35 schreef Kyran het volgende:
[..]
Volgens mij las ik vorig jaar ergens dat het steeds populairder wordt en dus ook steeds meer wordt gestemd. In dat geval zou Slayer steeds verder moeten zakken en ook een keer in de avond moeten komen in plaats van in de midden van de nacht
Maar goed, ik vind het een kutnummer, zelfs als metalliefhebber
En daar zouden tientallen Radio 2-werknemers (dj's en redactieleden) - die inzage hebben in de totalen - stilzwijgend mee instemmenquote:Op maandag 7 december 2020 19:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of ze niet gewoon handmatig Danny op 1 gezet hebben, stemmen of niet.
Ik probeer het terug te vinden, maar nog niet geslaagdquote:Op maandag 7 december 2020 19:36 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Volgens mij las ik ergens is niet een heel sterk begin natuurlijk. Maar het aantal stemmen ligt al een aantal jaar ongeveer gelijk. Juist zoiets als Slayer zal altijd een hele specifieke groep aanspreken. Bij meer gemiddelde dingen is dat toch anders, daar gaat wat bij en weer wat af en weer wat bij, enzovoorts.
Zijdelings bestaat er inderdaad wel een link met The National, omdat Jack Antonoff met een van de bandleden (Aaron Dessner) het nieuwe album van Taylor Swift heeft geproduceerd + meegeschreven.quote:Op maandag 7 december 2020 19:33 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Jou kennende heeft het waarschijnlijk iets met The National te maken
Je hebt geluk dat Giuliani corona heeft, anders zette ik hem op deze zaakquote:Op maandag 7 december 2020 19:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
En daar zouden tientallen Radio 2-werknemers (dj's en redactieleden) - die inzage hebben in de totalen - stilzwijgend mee instemmen![]()
Ik geloof best dat er in lagere regionen e.a.a. wordt geschoven om de uren goed op elkaar te laten sluiten. Maar dat er in de top van de lijst gemanipuleerd wordt is echt onmogelijk
Ik ben dan nu wel benieuwd wat je van mijn fave Miley vindt, een ultiem party anthemquote:Op maandag 7 december 2020 19:33 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als je mij een paar jaar geleden had verteld dat ik op freaking Miley Cyrus zou stemmen had ik je uitgelachen. Ik vind echt al haar muziek gewoon kut. Nothing Breaks Like A Heart heeft op een of andere manier iets dat mij raakt, mooie stem heeft ze daar ook, dus dan ben ik ook wel zo eerlijk om daar op te stemmen
Nieuwe nummer Midnight Sky is ook weer helemaal primaquote:
Vrouwen en stemrecht, wie heeft ooit gedacht dat dat een goed idee was?quote:
Trump was het in elk geval niet.quote:Op maandag 7 december 2020 19:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vrouwen en stemrecht, wie heeft ooit gedacht dat dat een goed idee was?
ik acht nu niks meer onmogelijk bij die lijstquote:Op maandag 7 december 2020 19:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
En daar zouden tientallen Radio 2-werknemers (dj's en redactieleden) - die inzage hebben in de totalen - stilzwijgend mee instemmen![]()
Ik geloof best dat er in lagere regionen e.a.a. wordt geschoven om de uren goed op elkaar te laten sluiten. Maar dat er in de top van de lijst gemanipuleerd wordt is echt onmogelijk
Hier kan ik dus helemaal niks mee. Ik vind het niet eens muziek, sorry.quote:Op maandag 7 december 2020 19:41 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik ben dan nu wel benieuwd wat je van mijn fave Miley vindt, een ultiem party anthem![]()
Van het album waar Wrecking Ball ook op staat. Ik ga hier altijd ongelofelijk lekker op. (maar ik zou denken dat jij het vooral met de oude Miley associeert)
[..]
Nieuwe nummer Midnight Sky is ook weer helemaal prima
Gelukkig liggen de stemverhouding bij de Top 2000 al een tijdje rond de 50/50quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |