abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 december 2020 @ 19:59:33 #295
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_196606061
quote:
2s.gif Op maandag 7 december 2020 19:55 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik zie het nog wel gebeuren dat ze de maatregelen niet opeens (volledig) opheffen zodra de ziekenhuizen de reguliere zorg e.d. weer aan kan. Het lijkt op bepaalde momenten niet meer volledig te draaien om de ziekenhuizen. Ik denk dat ze heel erg afwachtend gaan zijn en het langer gaan rekken dan strikt noodzakelijk zou hoeven te zijn. Onderbuikgevoelens hoor, maar ook niet zonder aanleiding.
Het probleem met in één keer compleet opheffen is ook dat iedereen de dag daarna echt dikke feestjes gaat houden en je daar weer een nieuwe golf besmettingen van gaat krijgen.

Je zal de maatregelen moeten afschalen terwijl je de druk op de zorg in de gaten blijft houden. Om ze zonder reden aan te houden als de zorg onder controle is, heeft niemand baat bij. (Behalve als je in 1 of ander obscuur evil complot gelooft)
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_196606166
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 19:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Maar mensen worden gewoon niet behandeld, of de zorg heeft zeer veel capaciteit? Hoe doet men dat?
Er zijn wel meer IC bedden dan in Nederland (waar niet :') ), en ze hadden het risico genomen om horeca open te houden. Franse deel was wel een maand dicht overigens, maar is nu weer open.

Desondanks was er opeens een daling in de cijfers en de laatste weken is de situatie stabiel.
pi_196606186
Wel beetje vreemde redenatie rondom de kerstvakantie. Ja, het is een sociale vakantie, maar op een gegeven moment heb je je familie wel gezien lijkt me. Denk niet per se dat men in de derde en vierde week net zo veel familie bezoekt.
pi_196606188
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 19:59 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Het probleem met in één keer compleet opheffen is ook dat iedereen de dag daarna echt dikke feestjes gaat houden en je daar weer een nieuwe golf besmettingen van gaat krijgen.

Je zal de maatregelen moeten afschalen terwijl je de druk op de zorg in de gaten blijft houden. Om ze zonder reden aan te houden als de zorg onder controle is, heeft niemand baat bij. (Behalve als je in 1 of ander obscuur evil complot gelooft)
Niet zo zeer dat ik in een groot complot geloof hoor, maar ik denk wel dat we er niet zo makkelijk vanaf gaat zijn en dat er best een kans is dat ze mondkapjes en die 1,5 bv in bepaalde vormen terug gaan halen bij elk griepseizoen. Ik denk dat ze extra voorzichtig worden (voor andere virussen e.d.) en dat ze wellicht bepaald maatregelen te snel weer van stal gaan halen om zelfs griep besmettingen te gaan voorkomen. De crisis heeft immers laten zien dat de normale griep (en verkoudheden) veel minder de ronde door door die maatregelen. En denk ook dat het voor een Hugo moeilijk gaat worden om opeens minder zichtbaar te worden/minder controle te hebben. Bij Rutte heb ik dat gevoel minder gelukkig.

Je ziet nu al dat ze de maatregelen rekken door zich met de vaccinaties eerst te richten op een groep die amper vertegenwoordigd is in de ziekenhuizen. Dat komt heel erg over alsof ze nu opeens elke dood door Corona willen voorkomen, terwijl het juist om de zorg zou moeten gaan.

Ik hoop echt dat ik het verkeerd heb en dat users over een paar jaar (mits FOK! dan nog leeft :P) kunnen lachen om deze post.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2020 20:08:16 ]
  maandag 7 december 2020 @ 20:06:47 #299
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_196606203
quote:
2s.gif Op maandag 7 december 2020 20:05 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Niet zo zeer dat ik in een groot complot geloof hoor, maar ik denk wel dat we er niet zo makkelijk vanaf gaat zijn en dat er best een kans is dat ze mondkapjes en die 1,5 bv in bepaalde vormen terug gaan halen bij elk griepseizoen. Ik denk dat ze extra voorzichtig worden (voor andere virussen e.d.) en dat ze wellicht bepaald maatregelen te snel weer van stal gaan halen om zelfs griep besmettingen te gaan voorkomen. De crisis heeft immers laten zien dat de normale griep (en verkoudheden) veel minder de ronde door door die maatregelen. En denk ook dat het voor een Hugo moeilijk gaat worden om opeens minder zichtbaar te worden/minder controle te hebben. Bij Rutte heb ik dat gevoel minder gelukkig.

Ik hoop echt dat ik het verkeerd heb en dat users over een paar jaar (mits FOK! dan nog leeft :P) kunnen lachen om deze post.
Hugo is verdwenen na de komende verkiezingen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_196606222
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 20:06 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dan krijg je Pietertje als CDA leider :D
zie email 27 oktober
pi_196606232
quote:

[..]

Mag het hopen.
  Moderator maandag 7 december 2020 @ 20:08:37 #302
236264 crew  capricia
pi_196606234
quote:

[..]

Doet Rutte slim.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')