abonnement Unibet Coolblue
  maandag 27 januari 2003 @ 10:53:37 #101
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_8129202
Annet was toch de vriendin van Dokter Simon? De zus was Linda.
The Most Incredible, Baby
pi_8129842
quote:
Op maandag 27 januari 2003 10:53 schreef RedGuy het volgende:
Annet was toch de vriendin van Dokter Simon? De zus was Linda.
Zij was toch getrouwd met Simon??
Heeft ze niet ook hun kind verloren?
  maandag 27 januari 2003 @ 11:33:30 #103
1770 petra
het is zakken.. of slagen...
pi_8129845
is het nou Roxie Belefante die in de stukjes van Love Letters speelt? het viel me op, dacht dat zij het was..
EXAMENNNNNSSSS
  maandag 27 januari 2003 @ 23:25:19 #104
45677 jack9
just jack
pi_8144591
Okay, even wat nieuws, ben zelf ook nieuw, vandaar:

Rik komt terug en wel op de bruiloft van Anita en Mickey, vlak voordat zij het jawoord geven dendert hij binnen.
De zus van Barbare komt terug (Elle van Rijn) en zij zal de baan van Isabella overnemen.
Isabella zal een slechterik gaan spelen, of iig haar donkere kanten laten
meer heb ik nu even niet

it's never too late to have a happy childhood
pi_8144647
quote:
Op maandag 27 januari 2003 23:25 schreef jack9 het volgende:
Okay, even wat nieuws, ben zelf ook nieuw, vandaar:

Rik komt terug en wel op de bruiloft van Anita en Mickey, vlak voordat zij het jawoord geven dendert hij binnen.
De zus van Barbare komt terug (Elle van Rijn) en zij zal de baan van Isabella overnemen.
Isabella zal een slechterik gaan spelen, of iig haar donkere kanten laten
meer heb ik nu even niet


Hoe kom jij aan deze info? En wie is Barbare? Of bedoel je Barbara? Had die uberhaubt 'n zus die terug kan komen dan?
pi_8144843
Dit Klopt Wat Ie Zegt

http://www.mokkels.nl/

Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
pi_8144889
Trouwens, Rick is ook degene die het huwelijk verstoord
Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
  maandag 27 januari 2003 @ 23:39:36 #108
45677 jack9
just jack
pi_8144966
I have magic gift, I know future, haha
Lees gewoon veel, heel veel en heb inside info van een tijdje terug, maar dan wel vanuit de eerste hand
it's never too late to have a happy childhood
  maandag 27 januari 2003 @ 23:44:00 #109
45677 jack9
just jack
pi_8145073
en, ja, sorry, ik bedoel Barbara, Charlotte Besijn, die hele mooie vrouw die in het echt net zo praat helaas als in de serie, ze is dan alleen een stuk wilder, maar die intonatie, grrrr : "Liefie, wil je thee", of " Liefie, wil je nog wat eten" het is ook altijd nog warm.
Maar goed, ik ben duidelijk een Isabella/Victoria liefhebber
it's never too late to have a happy childhood
  maandag 27 januari 2003 @ 23:56:30 #110
45677 jack9
just jack
pi_8145331
Ohja, nog even vergeten te melden, valerie Fischer, de zus van Barbara, gespeeld door Elle van Rijn gaat in de serie (het zal ook eens niet zo zijn voor arme Bar) een relatie krijgen met Jeff Alberts, die man weet ook van geen:N ophouden, hoewel, nu blijft er dan wel ruimte over voor Barbara om een relatie met Remco aan te gaan , als die nu maar niet ECHT verliefd gaat worden op Janine alleen, want dan hebben die 2 hartsvriendinnen weer ruzie. Goed, nu word Remco dan dus niet de stiefbroer van Charlie, maar haar stiefpa, wie weet raakt ze dan weer in de war en dan kan ze samen met Isabella in therapie, biedt wel weer perspectief voor een eventuele relatie tussen die 2 ^0^, ik droom even verder
it's never too late to have a happy childhood
pi_8145484
je hebt het helemaal fout

Die meid Van SAM SAM krijgt een relatie met ROBERT ALBERTS

Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
  dinsdag 28 januari 2003 @ 09:17:57 #112
45677 jack9
just jack
pi_8148218
Je hebt helemaal gelijk, ik heb het verkeerd, het is zijn broer, maar goed, dat is dan wel weer lullig voor Laura die waarschijnlijk zwanger is van hem, of van Dennis natuurlijk, wat dan weer lastig is voor Daantje en hem, kijk, ik weet wel weer een probleemgeval ergens van te maken
it's never too late to have a happy childhood
pi_8148466
Kan iemand mij vertellen wat er gisteren is gebeurt???
lang gisteren een DVD te kijken en ben de tijd vergeten

Alvast bedankt!!!!

...
  dinsdag 28 januari 2003 @ 10:32:41 #114
1540 Leonie
Voor jou van mij
pi_8148993
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 09:37 schreef Psyduckie het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er gisteren is gebeurt???
lang gisteren een DVD te kijken en ben de tijd vergeten

Alvast bedankt!!!!


Eigenlijk niet zo veel, Charlie en Milan wilden uit eten gaan, maar Charlie besloot toch naar Isabella te gaan omdat zij het zo moeilijk had gehad en net bij de psych vandaan kwam. ZItten ze in het hotel te praten: blijkt Isabella door haar eigen vader te zijn ontslagen, Charlie blijft voor altijd haar vriendin en als Isabella een beetje harder begint te praten stormt Milan binnen die vraagt of alles wel okee is...Isabella kwaad, en stuurt hen boos uit de hotelkamer..
Tony speelt een spelletje met Yasmin en Stephano...hij is op dit moment ongeveer de beste vriend van Stephano en heeft Yasmin dus inderdaad overgehaald om niet te vluchten door te dreigen dat hij Stephano wat aan zal doen. Stephano geeft in een gesprek met de schilder ( = lees; Benjamin...waarom schildert hij in godsnaam??) toe dat hij verliefd is op Yasmin en regelt een etentje bij Govert thuis voor Yasmin...hij heeft tickets geregeld voor Barcelona, maar Yasmin zegt dan ineens dat zij hem niet meer wil zien (om Tony bij Stephano weg te krijgen natuurlijk)...Yasmin moet een klus doen voor Tony, welke dat is weten we nog niet...
Barbara moet weten of Remco terug is gekomen voor haar, maar hij zegt dat dat absoluut niet zo is...
Janine speelt het spelletje met Remco verder, om te kijken of ze Simon jaloers kunnen krijgen...Barbara vraagt waarom Janine met Remco gegeten heeft, maar Janine vertelt Barbara niets over hun plannetje en zegt gewoon dat ze allebei trek hadden en daarom iets samen gegeten hadden..
Remco lijkt wel te genieten van het spelletje met Janine en speelt daarom ook gewoon mee...
En dat was het eigenlijk...als ik iets vergeten ben...wees vrij om toe te voegen..

Ik kan trouwens niet wachten tot donderdag en vrijdag..."Barbara loopt iemand tegen het lijf waarvan ze had gehoopt die nooit meer te zien " (haar ex-man?)
en vrijdag is de bruiloft van Mickey en Anita (zou Rik dan echt terugkomen??)

Don't touch the computer, don't ever touch the computer!
pi_8149190
Woeiiiiiiiiiiij Elle van Rijn roels. . .
pi_8149233
Dank je wel Leonie
...
  dinsdag 28 januari 2003 @ 10:57:34 #117
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_8149302
Degene die Barbare tegen het lijf loopt, is natuurlijk haar zus. .
The Most Incredible, Baby
  dinsdag 28 januari 2003 @ 11:27:17 #118
1540 Leonie
Voor jou van mij
pi_8149850
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 10:57 schreef RedGuy het volgende:
Degene die Barbare tegen het lijf loopt, is natuurlijk haar zus. .
O ja natuurlijk! Sorry ben nog niet helemaal wakker..heeft iemand enig idee waarom Benjamin ineens als kunstschilder wordt neergezet en dat het absoluut "van hemzelf" moet blijven...
Don't touch the computer, don't ever touch the computer!
  dinsdag 28 januari 2003 @ 12:19:59 #119
45677 jack9
just jack
pi_8150705
Geen idee, zat ook al te bedenken waarom die snuiter ineens kunstschilder wordt, vreemd allemaal, konden zeker niets voor hem verzinnen. Ik wacht vol spanning op de volgende uitbarsting van Isabella.
Ohja, kan iemand mij uitleggen hoe ik een foto in mijn profieltje kan zetten, wil ook een pic bij mijn naam
it's never too late to have a happy childhood
  dinsdag 28 januari 2003 @ 12:34:43 #120
45677 jack9
just jack
pi_8150979
even testen, ja, weet dat dit er niet voor is, maar moet toch wat, excuus
it's never too late to have a happy childhood
  dinsdag 28 januari 2003 @ 13:07:13 #121
1540 Leonie
Voor jou van mij
pi_8151430
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 12:34 schreef jack9 het volgende:
even testen, ja, weet dat dit er niet voor is, maar moet toch wat, excuus
Kijk even in de FAQ's hoe je dat kunt doen, neem er even de tijd voor en je komt daar echt wel uit..succes.
Don't touch the computer, don't ever touch the computer!
  dinsdag 28 januari 2003 @ 13:19:55 #122
45677 jack9
just jack
pi_8151637
thanks, ik zal het proberen
it's never too late to have a happy childhood
pi_8165092
Beetje een matige aflevering he. .
pi_8166811
Ja, inderdaad, erg matig, maar dat komt omdat Isabella er niets was wie weet morgen, nu ga ik
it's never too late to have a happy childhood
pi_8169741
Ik heb eens nagedacht over dat kunstschilderen van hem. Paar dagen terug heb ik gezegd dat Stan terug zou komen, en dat is ook zo als je ff goed nadenkt. Ik had het al gehoord en dit maakt het helemaal duidelijk. Stan schilderde ook net zoals hem, en hij is volgens mij uit de serie gegaan omdat ie ook in de kunstwereld ging (in de serie)
Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')