——————————————————————quote:The Bill and Melinda Gates Foundation had an event just a few months ago where they did a scenario called “Event 201” dealing with a virus that spreads through the world and kills millions, and which requires “global coordination” to combat it.
It was called “coronavirus” https://t.co/vBLtbkUi8z[/tweet]
http://www.centerforhealthsecurity.org/event201/scenario.html
Deze keer heb ik geen tijd om een uitgebreide OP te maken dus moet het maar zo . Topic is in het leven geroepen om alle mogelijkheden mbt het virus te onderzoeken
Ben de laatste tijd een stuk minder betrokken in de samenzweringswereld maar misschien kunnen de vaste leden hier een handje helpen om mij op de hoogte te brengen
Document: http://www.nommeraadio.ee(...)ler%20Foundation.pdfquote:Op donderdag 26 maart 2020 20:02 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
De Rockefelers hebben in 2010 een document uitgebracht met een scenario hoe de leiders in de wereld meer kunnen maken van een crisis zoals een biologische pandemie. Voor meer controle zonder dat de mensen terugvochten. In deze fictieve scenario waar China won door een immense lockdown. Bleef elke burger wereldwijd alert en werden tijdelijke maatregelen blijvend zonder tegenstribbelen van de burger. Uit vrees voor toekomstige crisis.
Dat onzinnigs sloeg op de reden waarom de politie burgers en jonge jongetjes in de boeien slaan en behandeld worden als grote criminelen. Jij moet je ook schamen, sterkte voor je collega.quote:Op maandag 7 december 2020 10:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Toch knap dat een collega van me voor iets onzinnigs op de IC ligt. Je moet je schamen, met je "gezond verstand".
Ehm, nja grote criminelen worden amper opgepakt, veelal worden ze om zeep gebracht en als het hun te heet onder de voeten word dan geven ze zichzelf vaak al wel aan.quote:Op maandag 7 december 2020 10:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat onzinnigs sloeg op de reden waarom de politie burgers en jonge jongetjes in de boeien slaan en behandeld worden als grote criminelen. Jij moet je ook schamen, sterkte voor je collega.
Nogmaals: je pikt er nu één land uit. Feit blijft dat er een duidelijke relatie bestaat tussen de getroffen maatregelen in verschillende landen en het stadium waarin de verspreiding zich bevindt. Dus ja: oorzaak en gevolg omdraaien. Maatregelen worden getroffen omdat het aantal besmettingen toeneemt en dat voor problemen dreigt te zorgen, en niet andersom.quote:Op zondag 6 december 2020 20:50 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nog steeds, oorzaak gevolg omdraaien argument gaat niet op.
Grootste deel is toch echt gewoon interpretatie van enkele machthebbers wat verstandig is. IC ontzorgen is voor de Duitsers echt minder belangrijk dan zoveel mogelijk corona sterfte beperken.
Ook al hebben de neveneffecten significante schade.
Ja, een mondkapje werkt twee kanten op. De mate waarin een mondkapje effectief is, daarover kan je discussiëren. Lees je überhaupt wel wat ik schrijf? Het gaat me helemaal niet om het mondkapje en hoe zinvol dat nou wel of niet is, maar om de vraag wat mensen die lak hebben aan alle voorschriften en het allemaal maar onzin vinden zouden doen mochten ze zelf in het ziekenhuis terecht dreigen te komen na een besmetting.quote:Op zondag 6 december 2020 21:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mondkapje werkt twee kanten op.. Zegt hij met stelligheid terwijl OMT hier zegt weinig bewijs te zien. Op basis van wetenschappelijke kennis geen advies voor dragen mondkapjes.
Aerosol gaat er dwars doorheen, grote druppels blijven achter, grote druppel redt geen 1.5 meter. Leuk maybe als je hoest, nogmaals, verder zie ik alleen maar extra besmettingskansen vanwege smerige mondkapjes waar mensen met de handen aan zitten.
Het is weer allemaal stemmingmakerij. Politiegeweld omdat je flyertquote:Op maandag 7 december 2020 10:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ehm, nja grote criminelen worden amper opgepakt, veelal worden ze om zeep gebracht en als het hun te heet onder de voeten word dan geven ze zichzelf vaak al wel aan.
Als je mee werkt dan is er ook niet veel loos, laatst werden hier filmpjes gepost van mensen die ook aangepakt werden tijdens een protest, klein detail is dat ze aan protesteren waren op een andere locatie dan toegewezen.
Ik kan even niet het filmpje kijken maar geweld zoals ik al eerder zei is nooit goed, maaiaar er zal vast wel een reden voor zijn.
Ja waarschijnlijk zoiets.quote:Op maandag 7 december 2020 10:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is weer allemaal stemmingmakerij. Politiegeweld omdat je flyert![]()
![]()
!
Nee. Wat er gebeurde: weigeren mondkapjes te dragen in winkels waar ze aan het flyeren zijn -> personeel belt politie -> politie vraagt om legitimatie -> wordt geweigerd -> politie gaat over tot aanhouding -> verzet tegen aanhouding -> SCHANDALIG GROF POLITIEGEWELD!!!!111.
Meh.. Machtsmisbruik bij die vrouw en escalerend optreden bij die man.quote:Op maandag 7 december 2020 10:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is weer allemaal stemmingmakerij. Politiegeweld omdat je flyert![]()
![]()
!
Nee. Wat er gebeurde: weigeren mondkapjes te dragen in winkels waar ze aan het flyeren zijn -> personeel belt politie -> politie vraagt om legitimatie -> wordt geweigerd -> politie gaat over tot aanhouding -> verzet tegen aanhouding -> SCHANDALIG GROF POLITIEGEWELD!!!!111.
Blijkbaar vertel ik iets wat je niet weet, anders had je begrepen waarom iedereen die aangehouden wordt in de boeien gaat. Zou nog leuk worden als ze dat niet deden, kan de arrestant vanaf de achterbank lekker de politieagent voorin wurgen oid.quote:Op maandag 7 december 2020 10:12 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Vertel me iets wat ik niet weet gast, een 14 jarige jongen afvoeren met handboeien mensen behandelen als criminelen voor iets onzinnigs. Ze moeten zich schamen en jij ook.
Volgens mij werd er niks overgeslagen.quote:Op maandag 7 december 2020 10:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Meh.. Machtsmisbruik bij die vrouw en escalerend optreden bij die man.
Zitten wel wat nettere stappen tussen die werden overgeslagen.
Waarom lieg je? De politie voert mensen af die zich verzetten tegen hun aanhouding nadat ze zich weigerden te legitimeren, niet omdat ze geen mondkapje droegen.quote:Op maandag 7 december 2020 11:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Politie die mensen afvoert voor het dragen van geen vodje
Beetje aandikken toch omdat je voor de rest al helemaal geen indruk meer maakt met continu dezelfde bagger te verspreiden.quote:Op maandag 7 december 2020 11:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom lieg je? De politie voert mensen af die zich verzetten tegen hun aanhouding nadat ze zich weigerden te legitimeren, niet omdat ze geen mondkapje droegen.
Dat zeg ik.. lig en bibber als de pitbulls op je afkomen.quote:Op maandag 7 december 2020 11:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom lieg je? De politie voert mensen af die zich verzetten tegen hun aanhouding nadat ze zich weigerden te legitimeren, niet omdat ze geen mondkapje droegen.
quote:Op maandag 7 december 2020 11:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat zeg ik.. lig en bibber als de pitbulls op je afkomen.
En gelijk heb je als een of andere idioot met pitbulls op je af komt zou ik maar maken dat je weg komt..quote:Op maandag 7 december 2020 11:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nee, dat zijn voornamelijk Mechelse herdersquote:Op maandag 7 december 2020 11:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
En gelijk heb je als een of andere idioot met pitbulls op je af komt zou ik maar maken dat je weg komt..
Bedoel dit ras was al eerder verboden in Nederland!!
Maar wie zijn ze btw? want 1 ding is zeker de politie gebruiken hele andere honden rassen en al helemaal geen pitbulls!
Genoeg aanvaringen met de politie gehad, maak je maar geen zorgen: ik red mezelf welquote:Op maandag 7 december 2020 11:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Je leeft in een andere wereld dan ik.quote:Op maandag 7 december 2020 11:04 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Volgens mij werd er niks overgeslagen.
Wordt duidelijk aangegeven dat ze aangehouden gaan worden, Vervolgens wordt gezegd dat hij zijn armen moet spreiden voor de boeien en dan gaat ie over de rooie.
Ik wist wel dat je een boefje was.quote:Op maandag 7 december 2020 11:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Genoeg aanvaringen met de politie gehad, maak je maar geen zorgen: ik red mezelf wel.
klopt... ik leef in de realiteitquote:Op maandag 7 december 2020 11:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je leeft in een andere wereld dan ik.
quote:
Dat kan niet, zit een scherm tussen.quote:Op maandag 7 december 2020 11:02 schreef devlinmr het volgende:
kan de arrestant vanaf de achterbank lekker de politieagent voorin wurgen oid.
Als je nou een lulverhaaltje doet met een paar van die termen waar ze op geilen zoals:quote:Op maandag 7 december 2020 12:49 schreef controlaltdelete het volgende:
Covid Behavioural Challenge
De coronapandemie krijgen we alleen samen onder controle. Daarom slaan Behavioural Insights Netwerk Nederland (BIN NL) en Behavior Change Group de handen ineen met de Covid Behavioural Challenge. Het doel? Sterk onderbouwde, kansrijke en innovatieve ideeën verzamelen om drie belangrijke thema’s in de Nederlandse samenleving te stimuleren:
Thuisblijven en testen bij klachten
Vaccineren tegen COVID-19
Mentale gezondheid tijdens de pandemie
Heb jij affiniteit en ervaring met gedragswetenschappen (zoals bijvoorbeeld sociale psychologie en/of gedragseconomie), en heb jij een ijzersterk idee voor een (of meer) van bovenstaande thema’s? Dan zoeken wij jou! Een mooie bonus: de drie beste ideeën per thema – uitgeroepen door een vakjury – winnen een vrij te besteden geldbedrag. Dit bedrag bedraagt ¤15.000 voor de eerste prijs, ¤10.000 euro voor de tweede prijs en ¤5.000 voor de derde prijs!
Ze hebben hulptroepen nodig omdat de propaganda niet aanslaat. Misschien dat er hier nog een paar gastjes zijn met ideetjes
Volgens mij bedoelt cad dat de politieagenten zelf de spreekwoordelijke pitbulls zijn. Dat komt wel grappig over, want volgens mij heeft geen enkele Nederlandse agent ooit die bijnaam gehad.quote:Op maandag 7 december 2020 11:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
En gelijk heb je als een of andere idioot met pitbulls op je af komt zou ik maar maken dat je weg komt..
Bedoel dit ras was al eerder verboden in Nederland!!
Maar wie zijn ze btw? want 1 ding is zeker de politie gebruiken hele andere honden rassen en al helemaal geen pitbulls!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |