abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 december 2020 @ 13:20:08 #176
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196636385
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Las jl depressie is stijgende sinds corona, 1 op de 3 mensen zou kampen met depressieve gevoelens, ook onder jongeren ze voelen zich somber en moedeloos. Dat moet men maar ervoor overhebben voor de strijd tegen de onzichtbare vijand.
Misdadig dat allles voor een onzichtbare vijand moet wijken :N
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 9 december 2020 @ 13:28:46 #177
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_196636520
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:18 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Hoe ziet een conclusie eruit volgens jou, want ik stel alleen maar de vraag of mag dat ook al weer niet. Deze grafiek is leuk enzo, maar welke instanties zijn dit en waar zie jij de wachttijden van depressie?
Het antwoord op jouw vraag is in ieder geval nee, dat lijkt los te staan van de corona maatregelen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_196636548
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:28 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het antwoord op jouw vraag is in ieder geval nee, dat lijkt los te staan van de corona maatregelen.
Dat haal ik niet uit die grafiek. Denk jij dat de aantal depressie gevallen hetzelfde is gebleven ondanks de maatregelen? Zou natuurlijk mooi zijn, maar ik betwijfel het.
  woensdag 9 december 2020 @ 13:30:31 #179
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196636550
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:18 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Hoe ziet een conclusie eruit volgens jou, want ik stel alleen maar de vraag of mag dat ook al weer niet.
Die je min of meer zelf beantwoordt, ja.

quote:
Deze grafiek is leuk enzo, maar welke instanties zijn dit
GGZ gemiddelden over alle zorgaanbieders.
quote:
en waar zie jij de wachttijden van depressie?
Ja dag, doe zelf wat moeite. Ik laat je zien dat lange wachttijden bij de GGZ helaas niks nieuws zijn.
Huilen dan.
  woensdag 9 december 2020 @ 13:33:52 #180
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_196636613
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:20 schreef Summers het volgende:

[..]

Ze voelen nattigheid, de grond wordt heet onder de voeten.. vragen om censuur.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 9 december 2020 @ 13:35:29 #181
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196636653
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:33 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Stelling nemen = censuur.
Uitspreken = censuur.

Oké.
Huilen dan.
  woensdag 9 december 2020 @ 13:37:22 #182
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196636691
quote:

[..]

[ afbeelding ]

En er is al zo gruwelijk veel censuur , de samenleving die hard achteruit holt :N Dat het tij maar snel mag keren naar vrijheid en alle mensenrechten intact .
  woensdag 9 december 2020 @ 13:37:56 #183
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196636701
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:20 schreef Summers het volgende:

[..]

Hoe zijn psychische stoornissen een minder onzichtbare vijand dan corona :D ?
Huilen dan.
  Moderator woensdag 9 december 2020 @ 13:39:21 #184
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_196636723
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Welke censuur?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196636756
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:37 schreef Summers het volgende:

[..]

En er is al zo gruwelijk veel censuur , de samenleving die hard achteruit holt :N Dat het tij maar snel mag keren naar vrijheid en alle mensenrechten intact .
Zelfs mijn vraag of Bill Gates' mind-control-nanotech die een bejaarde vrouw in Engeland ingespoten kreeg succesvol was werd gesloten. En dat nog wel in dit forum. Ook hier zit de deepstate.
pi_196636764
Het kabinet vragen om zich uit te spreken tegen bewuste desinformatie.

Dat dit kan!! :(
  woensdag 9 december 2020 @ 13:42:57 #187
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196636772
In het kader van doe zelluf je eigenste onderzoek :( !!!

https://www.vektis.nl/int(...)a-op-wachttijden-ggz

De aanmeldwachttijden voor een behandeling in de geestelijke gezondheidszorg (ggz) zijn in het afgelopen kwartaal bij vrijwel alle diagnosegroepen en in de basis ggz gedaald. Bij persoonlijkheidsstoornissen, delirium en dementie (oudere patiëntenpopulatie) is de aanmeldwachttijd licht toegenomen. Dit kan een gevolg zijn van de maatregelen die genomen zijn om verspreiding van het coronavirus zoveel als mogelijk te beperken.

De behandelwachttijd bij dementie, verslavingszorg, eetstoornissen en schizofrenie is in het tweede kwartaal toegenomen ten opzichte van het eerste kwartaal. Bij aandachttekort, bipolair en de restgroep diagnoses is deze juist gedaald. Dat blijkt uit onderzoek van Vektis naar de wachttijden in de ggz over de maand juni.

Effecten corona-maatregelen zichtbaar in de wachttijden
De totale wachttijd in de ggz over de maand juni zegt iets over de gemiddelde wachttijd van mensen die tussen april en juni een intake hadden. Het moment van intake en de start van de behandeling liggen in de periode dat Nederland door de coronamaatregelen is geraakt. Een deel van de wachttijd ligt mogelijk nog in de periode voor de lockdown, die medio maart landelijk in ging. De genomen corona-maatregelen kunnen verschillende effecten hebben op de instroom van patiënten en de behandelingen die zij ondergaan:

Huisartsen waren minder bereikbaar en verwezen minder mensen door. Dit heeft naar verwachting een kortere aanmeldwachttijd tot gevolg.
Behandelingen zijn niet doorgegaan of uitgesteld, zoals mogelijk het geval bij dementie in verband met de leeftijd van de patiënt (risicogroep)
Intakes zijn uitgesteld of gingen niet door
Intake en behandelingen vinden digitaal plaats. Online behandelen neemt een vlucht door corona, aldus Altrecht in een eerder gepubliceerd interview.
Groepsbehandelingen vinden plaatsin kleinere groepen
Mogelijk is er ook sprake van een lichtere zorgvraag
Huilen dan.
  woensdag 9 december 2020 @ 13:43:37 #188
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_196636788
quote:
7s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:35 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Stelling nemen = censuur.
Uitspreken = censuur.

Oké.
Zoals eerder aangegeven boeit het mij niet wat jij en je sidekicks ervan vinden. Je kunt je de moeite besparen om mij te quoten.

quote:
2s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:39 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Welke censuur?
;(
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_196636791
quote:
7s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:30 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Die je min of meer zelf beantwoordt, ja.
[..]

GGZ gemiddelden over alle zorgaanbieders.
[..]

Ja dag, doe zelf wat moeite. Ik laat je zien dat lange wachttijden bij de GGZ helaas niks nieuws zijn.
" Ik weet niet of dit normaal is, maar lijkt mij niet. Is dit het gevolg van de maatregelen?" Dus dit zie jij als het trekken van een conclusie. Volgens mij wil jij heel wat anders zien.

Als wij dit zeggen worden we met de grond gelijk gemaakt.

De GGZ behandeld verschillende soorten problematieken en hebben per groep verschillende wachttijden. Het is dus de vraag of de wachttijden voor het behandelen van depressie omhoog zijn gegaan. Ik neem aan dat de maatregelen niet een persoonlijkheidstoornis zal veroorzaken.
  woensdag 9 december 2020 @ 13:47:45 #190
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196636845
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:44 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

" Ik weet niet of dit normaal is, maar lijkt mij niet. Is dit het gevolg van de maatregelen?" Dus dit zie jij als het trekken van een conclusie. Volgens mij wil jij heel wat anders zien.

Als wij dit zeggen worden we met de grond gelijk gemaakt.
JIJ stelt nota bene een vraag zonder ook maar een poging te ondernemen die vraag zelf te beantwoorden, bent niet tevreden met MIJN antwoord en nu moet IK meer moeite doen om JOUW vraag te beantwoorden _O- ? Nou, heb jij even geluk: post 187.

Verder: mijn stelling volgt logisch uit de data. Lijkt me geen reden om iemand met de grond gelijk te maken.
quote:
De GGZ behandeld verschillende soorten problematieken en hebben per groep verschillende wachttijden. Het is dus de vraag of de wachttijden voor het behandelen van depressie omhoog zijn gegaan. Ik neem aan dat de maatregelen niet een persoonlijkheidstoornis zal veroorzaken.
Neem aan. Aha. En wat heb jij zoal ondernomen om die aanname te kunnen bevestigen of ontkrachten?
Huilen dan.
  woensdag 9 december 2020 @ 13:48:12 #191
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_196636853
quote:

[..]

[ afbeelding ]

En de censuur verzin je er voor het gemak maar even zelf bij?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator woensdag 9 december 2020 @ 13:48:43 #192
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_196636867
quote:
13s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:43 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Zoals eerder aangegeven boeit het mij niet wat jij en je sidekicks ervan vinden. Je kunt je de moeite besparen om mij te quoten.
[..]

;(
Nee hoor. We blijven strijden tegen de misinformatie en leugens van het complotkamp.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2020 16:05:33 ]
pi_196636886
quote:
7s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

JIJ stelt nota bene een vraag zonder ook maar een poging te ondernemen die vraag zelf te beantwoorden, bent niet tevreden met MIJN antwoord en nu moet IK meer moeite doen om JOUW vraag te beantwoorden _O- ? Nou, heb jij even geluk: post 187.
[..]

Neem aan. Aha. En wat heb jij zoal ondernomen om die aanname te kunnen bevestigen of ontkrachten?
Nee het gaat meer om de manier hoe jij reageert. Jij kraakt mij bij voorbaat al af. Terwijl ik maar een vraag stel. Je kan ook op een menselijke manier reageren.
  woensdag 9 december 2020 @ 13:51:05 #194
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196636903
quote:
14s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:48 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Nee hoor. We blijven strijden tegen de misinformatie en leugens van het complotgekkies-kamp.
Het is net zo onzinnig als we naar pol of news zouden gaan om te strijden tegen misinformatie en leugens van de msm .
  woensdag 9 december 2020 @ 13:51:31 #195
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196636912
quote:
13s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:43 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

[..]

;(
Ja, je zou maar eens reageren op mensen die jou aanspreken het verspreiden van smaad, laster, leugens, propaganda, onzin, etc. Het is veel beter om onwelgevallige reacties te negeren! En het dan over censuur durven te hebben: :') .
Huilen dan.
pi_196636917
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:51 schreef Summers het volgende:

[..]

Het is net zo onzinnig als we naar pol of news zouden gaan om te strijden tegen misinformatie en leugens van de msm .
Behalve dan dat jij het fout hebt.
  woensdag 9 december 2020 @ 13:53:34 #197
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196636940
quote:
7s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:51 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja, je zou maar eens reageren op mensen die jou aanspreken het verspreiden van smaad, laster, leugens, propaganda, onzin, etc. Het is veel beter om onwelgevallige reacties te negeren! En het dan over censuur durven te hebben: :') .
Zinloos om alles hier langs de lat van de msm te leggen want niemand is hier verplicht om de msm narrative voor waar aan te nemen ongeacht jouw mening .
Ik luister er in ieder geval niet naar , als ik het msm narrative interesasant vind ga ik naar news .
  woensdag 9 december 2020 @ 13:53:48 #198
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196636942
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:50 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Nee het gaat meer om de manier hoe jij reageert. Jij kraakt mij bij voorbaat al af. Terwijl ik maar een vraag stel. Je kan ook op een menselijke manier reageren.
Nou, vooruit. Ik kreeg de indruk dat je het antwoord op die vraag voor jezelf al behoorlijk bepaald had. Misschien was dat niet zo. In elk geval heb je 't nu: nee, lange wachttijden in de GGZ zijn geen gevolg van coronamaatregelen.
Huilen dan.
  woensdag 9 december 2020 @ 13:55:38 #199
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196636967
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:53 schreef Summers het volgende:

[..]

Zinloos om alles hier langs de lat van de msm te leggen want niemand is hier verplicht om de msm narrative voor waar aan te nemen ongeacht jouw mening .
Hier staat niks. Verifieerbare feiten blijven verifieerbare feiten en leugens blijven leugens, dat heeft niks met "DE MSM :( " te maken.
Huilen dan.
  Moderator woensdag 9 december 2020 @ 13:55:56 #200
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_196636971
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:51 schreef Summers het volgende:

[..]

Je bent welkom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')