Misdadig dat allles voor een onzichtbare vijand moet wijkenquote:Op woensdag 9 december 2020 13:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Las jl depressie is stijgende sinds corona, 1 op de 3 mensen zou kampen met depressieve gevoelens, ook onder jongeren ze voelen zich somber en moedeloos. Dat moet men maar ervoor overhebben voor de strijd tegen de onzichtbare vijand.
Het antwoord op jouw vraag is in ieder geval nee, dat lijkt los te staan van de corona maatregelen.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:18 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Hoe ziet een conclusie eruit volgens jou, want ik stel alleen maar de vraag of mag dat ook al weer niet. Deze grafiek is leuk enzo, maar welke instanties zijn dit en waar zie jij de wachttijden van depressie?
Dat haal ik niet uit die grafiek. Denk jij dat de aantal depressie gevallen hetzelfde is gebleven ondanks de maatregelen? Zou natuurlijk mooi zijn, maar ik betwijfel het.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:28 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het antwoord op jouw vraag is in ieder geval nee, dat lijkt los te staan van de corona maatregelen.
Die je min of meer zelf beantwoordt, ja.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:18 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Hoe ziet een conclusie eruit volgens jou, want ik stel alleen maar de vraag of mag dat ook al weer niet.
GGZ gemiddelden over alle zorgaanbieders.quote:Deze grafiek is leuk enzo, maar welke instanties zijn dit
Ja dag, doe zelf wat moeite. Ik laat je zien dat lange wachttijden bij de GGZ helaas niks nieuws zijn.quote:en waar zie jij de wachttijden van depressie?
quote:Op woensdag 9 december 2020 13:20 schreef Summers het volgende:
[..]
Misdadig dat allles voor een onzichtbare vijand moet wijken
Stelling nemen = censuur.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze voelen nattigheid, de grond wordt heet onder de voeten.. vragen om censuur.
En er is al zo gruwelijk veel censuur , de samenleving die hard achteruit holtquote:Op woensdag 9 december 2020 13:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe zijn psychische stoornissen een minder onzichtbare vijand dan coronaquote:Op woensdag 9 december 2020 13:20 schreef Summers het volgende:
[..]
Misdadig dat allles voor een onzichtbare vijand moet wijken
Welke censuur?quote:Op woensdag 9 december 2020 13:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfs mijn vraag of Bill Gates' mind-control-nanotech die een bejaarde vrouw in Engeland ingespoten kreeg succesvol was werd gesloten. En dat nog wel in dit forum. Ook hier zit de deepstate.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:37 schreef Summers het volgende:
[..]
En er is al zo gruwelijk veel censuur , de samenleving die hard achteruit holtDat het tij maar snel mag keren naar vrijheid en alle mensenrechten intact .
Zoals eerder aangegeven boeit het mij niet wat jij en je sidekicks ervan vinden. Je kunt je de moeite besparen om mij te quoten.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Stelling nemen = censuur.
Uitspreken = censuur.
Oké.
quote:
" Ik weet niet of dit normaal is, maar lijkt mij niet. Is dit het gevolg van de maatregelen?" Dus dit zie jij als het trekken van een conclusie. Volgens mij wil jij heel wat anders zien.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die je min of meer zelf beantwoordt, ja.
[..]
GGZ gemiddelden over alle zorgaanbieders.
[..]
Ja dag, doe zelf wat moeite. Ik laat je zien dat lange wachttijden bij de GGZ helaas niks nieuws zijn.
JIJ stelt nota bene een vraag zonder ook maar een poging te ondernemen die vraag zelf te beantwoorden, bent niet tevreden met MIJN antwoord en nu moet IK meer moeite doen om JOUW vraag te beantwoordenquote:Op woensdag 9 december 2020 13:44 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
" Ik weet niet of dit normaal is, maar lijkt mij niet. Is dit het gevolg van de maatregelen?" Dus dit zie jij als het trekken van een conclusie. Volgens mij wil jij heel wat anders zien.
Ja dag, doe zelf wat moeite. Ik laat je zien dat lange wachttijden bij de GGZ helaas niks nieuws zijn.
Als wij dit zeggen worden we met de grond gelijk gemaakt.
Neem aan. Aha. En wat heb jij zoal ondernomen om die aanname te kunnen bevestigen of ontkrachten?quote:De GGZ behandeld verschillende soorten problematieken en hebben per groep verschillende wachttijden. Het is dus de vraag of de wachttijden voor het behandelen van depressie omhoog zijn gegaan. Ik neem aan dat de maatregelen niet een persoonlijkheidstoornis zal veroorzaken.
En de censuur verzin je er voor het gemak maar even zelf bij?quote:Op woensdag 9 december 2020 13:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee hoor. We blijven strijden tegen de misinformatie en leugens van het complotkamp.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:43 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zoals eerder aangegeven boeit het mij niet wat jij en je sidekicks ervan vinden. Je kunt je de moeite besparen om mij te quoten.
[..]
Nee het gaat meer om de manier hoe jij reageert. Jij kraakt mij bij voorbaat al af. Terwijl ik maar een vraag stel. Je kan ook op een menselijke manier reageren.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
JIJ stelt nota bene een vraag zonder ook maar een poging te ondernemen die vraag zelf te beantwoorden, bent niet tevreden met MIJN antwoord en nu moet IK meer moeite doen om JOUW vraag te beantwoorden? Nou, heb jij even geluk: post 187.
[..]
Neem aan. Aha. En wat heb jij zoal ondernomen om die aanname te kunnen bevestigen of ontkrachten?
Het is net zo onzinnig als we naar pol of news zouden gaan om te strijden tegen misinformatie en leugens van de msm .quote:Op woensdag 9 december 2020 13:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee hoor. We blijven strijden tegen de misinformatie en leugens van het complotgekkies-kamp.
Ja, je zou maar eens reageren op mensen die jou aanspreken het verspreiden van smaad, laster, leugens, propaganda, onzin, etc. Het is veel beter om onwelgevallige reacties te negeren! En het dan over censuur durven te hebben:quote:Op woensdag 9 december 2020 13:43 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zoals eerder aangegeven boeit het mij niet wat jij en je sidekicks ervan vinden. Je kunt je de moeite besparen om mij te quoten.
[..]
Behalve dan dat jij het fout hebt.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:51 schreef Summers het volgende:
[..]
Het is net zo onzinnig als we naar pol of news zouden gaan om te strijden tegen misinformatie en leugens van de msm .
Zinloos om alles hier langs de lat van de msm te leggen want niemand is hier verplicht om de msm narrative voor waar aan te nemen ongeacht jouw mening .quote:Op woensdag 9 december 2020 13:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, je zou maar eens reageren op mensen die jou aanspreken het verspreiden van smaad, laster, leugens, propaganda, onzin, etc. Het is veel beter om onwelgevallige reacties te negeren! En het dan over censuur durven te hebben:.
Nou, vooruit. Ik kreeg de indruk dat je het antwoord op die vraag voor jezelf al behoorlijk bepaald had. Misschien was dat niet zo. In elk geval heb je 't nu: nee, lange wachttijden in de GGZ zijn geen gevolg van coronamaatregelen.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:50 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Nee het gaat meer om de manier hoe jij reageert. Jij kraakt mij bij voorbaat al af. Terwijl ik maar een vraag stel. Je kan ook op een menselijke manier reageren.
Hier staat niks. Verifieerbare feiten blijven verifieerbare feiten en leugens blijven leugens, dat heeft niks met "DE MSMquote:Op woensdag 9 december 2020 13:53 schreef Summers het volgende:
[..]
Zinloos om alles hier langs de lat van de msm te leggen want niemand is hier verplicht om de msm narrative voor waar aan te nemen ongeacht jouw mening .
Je bent welkom.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:51 schreef Summers het volgende:
[..]
Het is net zo onzinnig als we naar pol of news zouden gaan om te strijden tegen misinformatie en leugens van de msm .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |