Alleen liggen die sponsor (Carlos Slim) en Gene Haas elkaar niet. Iets uit de Nascar heb ik begrepen.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:02 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
90 Punten minder dan in 2018, en 25 minder dan 2019 helpt ook niet natuurlijk...
Maar ja, Perez heeft ook sponsoren bijvoorbeeld.
Ik denk dat Mazepin meer roebels meeneemt dan Kvyat.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus mazepins roebels zijn meer waard dan die van kvyat😮
Kyviat was toch al redelijk op weg?quote:Op woensdag 9 december 2020 18:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Maldonado heeft een waardige opvolger in Mazepin
Je kan Leclerc ook wel in dat rijtje zetten wat betreft brokken.quote:Op woensdag 9 december 2020 18:44 schreef needakill het volgende:
[..]
Kyviat was toch al redelijk op weg?
quote:Op woensdag 9 december 2020 18:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Maldonado heeft een waardige opvolger in Mazepin
quote:Op woensdag 9 december 2020 18:44 schreef needakill het volgende:
[..]
Kyviat was toch al redelijk op weg?
Grosjean die dit topic leestquote:Op woensdag 9 december 2020 18:59 schreef opreis het volgende:
[..]
Je kan Leclerc ook wel in dat rijtje zetten wat betreft brokken.
Mwah valt wel mee toch, na 2012 heeft hij in 8 jaar niet bijzonder veel ongelukken gemaaktquote:Op woensdag 9 december 2020 19:05 schreef daNpy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Grosjean die dit topic leest
[ afbeelding ]
Alleen diens boordradio hoeft dan niet uitgezonden te worden. Dat wordt één lange piepquote:Op woensdag 9 december 2020 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
, zelfs Ticktum zou ik minder problemen mee hebben.
Grosjean gaf wel aan dat zijn schuld was. Maldonado vond dat hij niet schuldig was aan die crashesquote:Op woensdag 9 december 2020 19:05 schreef daNpy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Grosjean die dit topic leest
[ afbeelding ]
Barcalona 2018?quote:Op woensdag 9 december 2020 19:13 schreef opreis het volgende:
[..]
Mwah valt wel mee toch, na 2012 heeft hij in 8 jaar niet bijzonder veel ongelukken gemaakt
Niet?quote:Op woensdag 9 december 2020 19:13 schreef opreis het volgende:
[..]
Mwah valt wel mee toch, na 2012 heeft hij in 8 jaar niet bijzonder veel ongelukken gemaakt
Die is leuk jaquote:Op woensdag 9 december 2020 20:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Weet niet of het al ergens gepost was, maar super leuk filmpje gemaakt door Mclaren.
Ik ga die twee missen samen
"No problem finding a seat then"quote:Op woensdag 9 december 2020 20:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Weet niet of het al ergens gepost was, maar super leuk filmpje gemaakt door Mclaren.
Ik ga die twee missen samen
Haha ja he. En dan het eind dat die Honey Badger op de kast ligt.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:30 schreef Justevo het volgende:
[..]
"No problem finding a seat then"
"Tell that to Checo.."
Goud
Denk eerder niet bestaat. Net zoals met Verstappen in het begin This guy werd genoemd door Hamilton.quote:Op donderdag 10 december 2020 08:16 schreef VacaLoca het volgende:
Heeft Hamilton ook maar iets over Russell gezegd trouwens of doet ie liever dat ie niet bestaat?
Ja die was heerlijkquote:Op woensdag 9 december 2020 23:30 schreef Justevo het volgende:
[..]
"No problem finding a seat then"
"Tell that to Checo.."
Goud
het is een periode van 8 jaar. Als jij 6 grote ongelukken van hem in die tijd zou kunnen noemen zou ik het veel vinden. Doen alsof coureurs nooit crashes hebben is een utopie.quote:
Die van Bahrein en die ene waar hij terug de baan op stuiterde. Dat zijn de 2 die ik kan herinneren vanaf 2013 van Grosjean.quote:Op donderdag 10 december 2020 09:14 schreef opreis het volgende:
[..]
het is een periode van 8 jaar. Als jij 6 grote ongelukken van hem in die tijd zou kunnen noemen zou ik het veel vinden. Doen alsof coureurs nooit crashes hebben is een utopie.
Grosjean heeft anders wel het unieke talent om keer op keer de foute keuzes te maken. Zeker wanneer hij in een "paniek" situatie terecht komt.quote:Op donderdag 10 december 2020 09:14 schreef opreis het volgende:
[..]
het is een periode van 8 jaar. Als jij 6 grote ongelukken van hem in die tijd zou kunnen noemen zou ik het veel vinden. Doen alsof coureurs nooit crashes hebben is een utopie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |