abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196635679
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:31 schreef opreis het volgende:

[..]

Zij heeft het online gegooid, niet hij.
Hij stond het toe
pi_196635684
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Andere tijden.
[..]

Dat je zomaar naar tieten mag grijpen. Context interesseert niet, want die-zien-we-niet.

Leuk joh, een aanrander in je team. (Want ja, die indruk wekt 'ie)
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:32 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Hij stond het toe
Net zoals zij het toe stond dat hij haar tiet pakte, dus wat is er dan precies fout?
  woensdag 9 december 2020 @ 12:33:43 #103
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_196635688
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:23 schreef 4-elements het volgende:

[..]

Daarnaast steekt ze haar middelvinger op in het filmpje, dus zo blij lijkt ze er niet mee te zijn. Ongewenste intimiteiten kunnen gewoon niet. Dat ze dit nu met de mantel der liefde bedekt zegt mij niet zoveel, want wat ze aan de buitenwereld vertelt hoeft niet te zijn wat ze denkt. Maar goed, jij en ik weten niet hoe het echt zit, dus dat blijft speculeren.
Zoek het ongecensureerde filmpje eens, daar zul je zien dat het geblurde filmpje zeer bedrieglijk is en ze het helemaal niet erg vind.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  woensdag 9 december 2020 @ 12:35:16 #104
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_196635715
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:23 schreef opreis het volgende:

[..]

Op basis van talent/kunde verdienen Stroll en Latifi het ook niet.
Ze voldoen allemaal aan de eisen van de FIA (minimaal 40 licentiepunten) om te zorgen dat er geen talentloze coureurs een stoeltje kopen, dus zo slecht zijn ze niet. Beter dan een Nissany of Raghunathan in ieder geval.

Het zijn zeker geen toppers, maar gezien de resultaten in de juniorklassen verdien(d)en ze wel een kans in de F1. En Stroll deed het (zeker in de eerste helft van dit jaar) niet slecht.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_196635717
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:33 schreef opreis het volgende:

[..]

[..]

Net zoals zij het toe stond dat hij haar tiet pakte, dus wat is er dan precies fout?
Zij staat het niet toe. Ze houdt haar topje vast en worstelt met zijn hand. Het is zo duidelijk dat ze het niet wilde.

Het stond op zijn insta en hij tagt haar.
pi_196635741
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:33 schreef opreis het volgende:

[..]

[..]

Heb jij ook dit soort filmpjes op je Social media staan?
Of als je zusje/dochter dit soort content online gooit vind je het ook allemaal prima?
pi_196635744
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Andere tijden.
Gaat met niet omdat het een andere tijd is, maar dat het wanneer er toestemming is het een non-issue is.

quote:
Dat je zomaar naar tieten mag grijpen. Context interesseert niet, want die-zien-we-niet.

Leuk joh, een aanrander in je team. (Want ja, die indruk wekt 'ie)
Leuk ben jij zeg, context is alles, je ziet de context niet omdat het een geknipt filmpje is.

Het is aanranding als zij dat zo ervaart, zij geeft aan dat ze dat niet erg vond? Dus geen aanranding.
pi_196635759
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:35 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Ze voldoen allemaal aan de eisen van de FIA (minimaal 40 licentiepunten) om te zorgen dat er geen talentloze coureurs een stoeltje kopen, dus zo slecht zijn ze niet. Beter dan een Nissany of Raghunathan in ieder geval.

Het zijn zeker geen toppers, maar gezien de resultaten in de juniorklassen verdien(d)en ze wel een kans in de F1. En Stroll deed het (zeker in de eerste helft van dit jaar) niet slecht.
oneens.
  woensdag 9 december 2020 @ 12:38:07 #109
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_196635763
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:35 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Zij staat het niet toe. Ze houdt haar topje vast en worstelt met zijn hand. Het is zo duidelijk dat ze het niet wilde.
zoek de ongecensureerde versie maar eens dan...
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  woensdag 9 december 2020 @ 12:38:22 #110
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_196635766
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:37 schreef opreis het volgende:

[..]

Gaat met niet omdat het een andere tijd is, maar dat het wanneer er toestemming is het een non-issue is.
[..]

Leuk ben jij zeg, context is alles, je ziet de context niet omdat het een geknipt filmpje is.

Het is aanranding als zij dat zo ervaart, zij geeft aan dat ze dat niet erg vond? Dus geen aanranding.
Dat is exact het punt. Hoe moet ik in godsnaam uit een, door Mazepin geposte flodder, kunnen opmaken of het vrijwillig was of niet? Gooi die bende gewoon niet online.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_196635779
quote:

[..]

Lees ff die post van haar zelf notabene. Zij zegt dat zij het op zijn insta heeft geplaatst als interne grap.
pi_196635780
Perez, Hulkenberg, Illot, Magnussen, Grosjean, Kvyat, en nog meer hadden ook in de Haas kunnen zitten, helaas waren de roebels van Kamikazepin belangrijker..

Hopelijk flikkeren ze hem gelijk weer op straat.
pi_196635808
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dat is exact het punt. Hoe moet ik in godsnaam uit een, door Mazepin geposte flodder, kunnen opmaken of het vrijwillig was of niet? Gooi die bende gewoon niet online.
Door de post van de vrouw wiens tiet gepakt was te lezen? Die vind je in dit zelfde topic. Maar blijkbaar doet de mening van "het slachtoffer" er niet meer toe ofzo?
  woensdag 9 december 2020 @ 12:41:41 #114
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_196635821
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:39 schreef opreis het volgende:

[..]

Lees ff die post van haar zelf notabene. Zij zegt dat zij het op zijn insta heeft geplaatst als interne grap.
Oh, ja, sorry, een vrouw waarvan ik alleen gezien heb dat ze bij de tiet gegrepen wordt heeft gezegd dat ze het retegrappig vond dat een steenrijke Rus dat deed.

Doe-het-gewoon-niet als je een wereldpodium als F1 hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 9 december 2020 @ 12:42:30 #115
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_196635834
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:39 schreef Ferry_76 het volgende:
Perez, Hulkenberg, Illot, Magnussen, Grosjean, Kvyat, en nog meer hadden ook in de Haas kunnen zitten, helaas waren de roebels van Kamikazepin belangrijker..

Zonder die roebels zou Haas flink wat problemen hebben om het budget rond te krijgen, doordat het prijzengeld door Covid-19 zo ongeveer gehalveerd is.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  woensdag 9 december 2020 @ 12:42:43 #116
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_196635837
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:40 schreef opreis het volgende:

[..]

Door de post van de vrouw wiens tiet gepakt was te lezen? Die vind je in dit zelfde topic. Maar blijkbaar doet de mening van "het slachtoffer" er niet meer toe ofzo?
Jij vroeg waar de ophef vandaan kwam, dit is mijn vermoeden.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_196635898
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:36 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Heb jij ook dit soort filmpjes op je Social media staan?
Of als je zusje/dochter dit soort content online gooit vind je het ook allemaal prima?
Nee, ik deel niet zo veel op mijn social media.

Ik heb geen zus of dochter, maar ik vind het idee dat ik mee zou mogen bepalen aan wat mijn zusje of dochter (als die volwassen zou zijn) wel of niet zou mogen posten werkelijk absurb. Half instagram staat vol half naakte vrouwen, daar mogen ze toch zelf voor kiezen?
pi_196636093
quote:

[..]

Duidelijk dat ze niet wilde ja. Vooral wanneer ze suggestief haar middelvinger "pijpt" maakt dat duidelijk.

EDIT: Naja de uploader heeft het verwijderd, maar je kan het zelf vast nog wel ergens vinden.

[ Bericht 3% gewijzigd door opreis op 09-12-2020 13:08:39 ]
pi_196636105
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:42 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Zonder die roebels zou Haas flink wat problemen hebben om het budget rond te krijgen, doordat het prijzengeld door Covid-19 zo ongeveer gehalveerd is.
90 Punten minder dan in 2018, en 25 minder dan 2019 helpt ook niet natuurlijk...
Maar ja, Perez heeft ook sponsoren bijvoorbeeld.
pi_196637580
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:39 schreef Ferry_76 het volgende:

Dus mazepins roebels zijn meer waard dan die van kvyat😮
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 9 december 2020 @ 14:39:26 #121
192683 AMDB
Visionair.
pi_196637750
Wat een figuur. FIA kan dit absoluut niet toelaten, zeker niet met een #WeRaceAsOne als slogan.

Of de video met wederzijdse instemming was kan ik niet veel over zeggen. Wel dat je een ontzettende oetlul bent als je dit uberhaupt op je Instagram plaatst.

Daarnaast als je z'n andere berichten ziet, racistisch en denigrerend, en zijn dreigement om Russell's geheim te verklappen (waar of niet, het is altijd aan Russell om dat te doen en niet aan Mazepin) getuigt van een ontzettend slecht karakter.

Wat mij betreft uit F1 laten, zulke figuren doen het slecht bij de sponsors, niet iets waar een Heineken of enig autofabrikant zich mee in wil laten.
  woensdag 9 december 2020 @ 14:42:04 #122
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_196637801
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:31 schreef daNpy het volgende:

[..]

Social media :')
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 11:24 schreef daNpy het volgende:
Wat heeft dat met F1 te maken? Lekker belangrijk allemaal zeg.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  woensdag 9 december 2020 @ 14:45:42 #123
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_196637873
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 14:42 schreef daNpy het volgende:

[..]

[..]

Marketing, geld. Of je er zelf wat mee doet of niet, het hoort er gewoon bij tegenwoordig.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_196638002
Petitie tegen Kamikazepin tekenen kan hier

Gaat bijna harder dan de petitie tegen Amber Heard _O-
pi_196638268
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het is hoe dan ook een hark die dat stoeltje totaal niet verdient. Echt walgelijk hoe dat in de F1 kan komen, zelfs Ticktum zou ik minder problemen mee hebben.
Was wel een bazenactie van Ticktum afgelopen weekend. Liet in de 1 na laatste ronde zijn achterligger voorbij en wist hem nog terug te pakken (met de geplande DRS), helaas voor hem raakte hij die positie wel weer kwijt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')