abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196707317
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 20:00 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ik stel dan ook niet voor dat de politiek een bepaalde bevolkingsgroep moet gaan aanpakken omdat men anders verkeerd gedrag beloont of zoiets.

Maar goed, ik zie het alweer... komt weer geen zinnig woord uit verder.

Maar dat alles klote is, dat staat in ieder geval vast.
Een leefbaar toekomst zit in segregatie. Een geforceerde smeltkroes werkt niet. Tenzij politiek en nieuws wegkijken voor de problemen. Zoals ze nu doen.
  zondag 13 december 2020 @ 17:20:05 #252
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196709836
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 15:17 schreef MisterWendel het volgende:

[..]

Een leefbaar toekomst zit in segregatie. Een geforceerde smeltkroes werkt niet. Tenzij politiek en nieuws wegkijken voor de problemen. Zoals ze nu doen.
segregatie op basis van wat
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196714035
Zwarten haten op blanken, Islam wilt de hele wereld onder Sharia law. Als ieder volk eens een eigen staat of land krijgt. Zitten we elkaar nooit meer in de weg en kan er vrede bestaan.

Hetzelfde voor de Amerikaanse toestanden. Als alle afro amerikanen hun eigen plek kunnen krijgen. Kunnen ze nooit meer zeuren over blanke onderdrukkng. Daarom zeg ik dat segregatie de weg is voor wereldvrede.

Brazilië is een goed voorbeeld hoe multiculturele smeltkroezen niet werken. Als je in Brazilie wordt overvallen en ze jatten alleen je smartphone en horloge. Dan mag je van geluk spreken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')