Zie eigenlijk weinig potentiële nadelen van zo'n keuze. Als de vaccins er zijn moet je gewoon beginnen.quote:Op maandag 7 december 2020 13:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu nog wel hè, ze hebben gebruik gemaakt van een noodverordening om die goedkeuring er snel doorheen te krijgen wat de overige EU landen ook hadden kunnen doen, ik denk niet dat 2-3 weken voorsprong enorm gaat helpen overigens.
quote:Op maandag 7 december 2020 13:56 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Vlak voordat je gaat slapen komt de zandman wat magisch zand in je ogen strooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustuggg.quote:Op maandag 7 december 2020 14:01 schreef Mammietje het volgende:
Zijn de cijfers er al?
Het wordt me hier te heet onder de voeten.
Over de 7K verwacht ik.... Maar ik laat me graag verrassen met een lager getalquote:Op maandag 7 december 2020 14:01 schreef Mammietje het volgende:
Zijn de cijfers er al?
Het wordt me hier te heet onder de voeten.
Ik doe met je mee!quote:Op maandag 7 december 2020 14:02 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Over de 7K verwacht ik.... Maar ik laat me graag verrassen met een lager getal
Ze overnacht goedkeuren op basis van de rapporten van Pfizer vind ik toch wel gewaagd, ik ga er vanuit dat het allemaal wel goed zal zijn maar alleen maar om de 1e te zijn vind ik dat wel ver gaan. Ook omdat er gewoon nog te weinig vaccins zijn om in 1 keer door te pakken.quote:Op maandag 7 december 2020 13:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie eigenlijk weinig potentiële nadelen van zo'n keuze. Als de vaccins er zijn moet je gewoon beginnen.
Als ik alleen in mijn eigen auto zit en er niet uit kom is dat toch geen enkel probleemquote:Op maandag 7 december 2020 10:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is - in principe - niet de bedoeling. Maar goed, ik snap je wel.
Ik ben bezig met AC: Valhallaquote:Op maandag 7 december 2020 10:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb laatst Mafia: Definitive Edition gekocht. Was ik wel een paar dagen zoet mee. Het origineel was al briljant, maar met moderne graphics en betere voice acting is het een betere mafiafilm dan de meeste mafiafilms.
[edit] Oh en nog iets, er zijn vorige maand 43 (!) adventure games gemaakt voor de Adventure X Jam (omdat ze vanwege corona hun fysieke conferentie moesten afzeggen). Daar kun je ook je lol mee op! https://itch.io/jam/advxjam/entries
In principe wordt je geacht gewoon binnen te blijvenquote:Op maandag 7 december 2020 14:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Als ik alleen in mijn eigen auto zit en er niet uit kom is dat toch geen enkel probleem
[..]
Euw....quote:Op maandag 7 december 2020 14:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Ook hier lijkt de daling nu te stagneren..
Dit roepen mensen elke maandag/dinsdagquote:Op maandag 7 december 2020 14:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Ook hier lijkt de daling nu te stagneren..
Hmm nee niet echt.quote:Op maandag 7 december 2020 14:06 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dit roepen mensen elke maandag/dinsdag
Je kan gerust terug bladerenquote:
De Boeing 737 MAX does not agree.quote:Op maandag 7 december 2020 14:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze overnacht goedkeuren op basis van de rapporten van Pfizer vind ik toch wel gewaagd, ik ga er vanuit dat het allemaal wel goed zal zijn maar alleen maar om de 1e te zijn vind ik dat wel ver gaan. Ook omdat er gewoon nog te weinig vaccins zijn om in 1 keer door te pakken.
Ik heb het niet echt gevolgd gister, maar ik meen met iets van 6800 te herinneren?quote:Op maandag 7 december 2020 14:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gisteren zaten we hoog toch?
Dan ga ik voor 4045
[ afbeelding ]
En wie laat mijn hond uit dan?quote:Op maandag 7 december 2020 14:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
In principe wordt je geacht gewoon binnen te blijven
Dat zat er dik in natuurlijk. Als de besmettingen stagneren zullen de ziekenhuisen een dag of 10 later wel volgen. Laten we hopen dat het meevalt en dat er een andere oorzaak is.quote:
Vooral benieuwd naar aantal procentuele positieve testen die morgen gepost worden.quote:Op maandag 7 december 2020 14:09 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Dat zat er dik in natuurlijk. Als de besmettingen stagneren zullen de ziekenhuisen een dag of 10 later wel volgen. Laten we hopen dat het meevalt en dat er een andere oorzaak is.
quote:Op maandag 7 december 2020 14:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gisteren zaten we hoog toch?
Dan ga ik voor 4045
[ afbeelding ]
Het stagneert gewoon al weer een dag of 5-6 als je goed naar die grafiek kijkt.quote:Op maandag 7 december 2020 14:09 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Je kan gerust terug bladerenElk trappetje omhoog in de dalende trend ging gepaard met: 'Stagnatie, stijgt weer : ', steevast net na het weekend.
Wil niet zeggen dat het nu niet stagneert ofzo, kan best, maar wel weer op een maandag, valt op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |