Zijn er mensen gestorven?quote:"Dit zal onze relatie met de buitenwereld helemaal veranderen", gelooft Gianetti. "Als ploeg werden wij in februari hard geraakt door het coronavirus. We weten welke nachtmerrie het is om het virus door te maken."
Exact, vind ik ookquote:Op maandag 7 december 2020 13:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben er zelf ook niet zo happig op om het virus op te lopen. Ook al zit ik niet in een risicogroep.
De langetermijn-gevolgen zijn mij te onduidelijk, van het virus.
Dat is een beetje het nare van die dilemma wat mij betreft.quote:Op maandag 7 december 2020 13:32 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Exact, vind ik ook
Daarom laat ik mij als het kan z.sm.m vaccineren
Nee, maar wel een medewerker 9 dagen op de IC:quote:
quote:UAE Team Emirates werd dit jaar getroffen door verschillende coronagevallen. Het virus kreeg onder meer topsprinter Fernando Gaviria te pakken. Ook Tour-winnaar Tadej Pogacar moest in quarantaine, terwijl ploegosteopaat Dario Marini 9 dagen op intensieve verzorging lag.
Gelukkig hebben we nog even om aan te kijken hoe dat vaccin "valt" bij anderenquote:Op maandag 7 december 2020 13:33 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat is een beetje het nare van die dilemma wat mij betreft.
Dat had ik gelezen... 50 miljoen doses dit jaar. Het is te hopen dat het vaccin van Johnson & Johnson iets eerder met resultaten komt of dat AstraZeneca niet afwacht op de tweede fase 3 trials.quote:Op maandag 7 december 2020 13:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja maar Pfizer heeft al aangegeven dat de productie wat tegenvalt, verder is het zo dat de vaccins uit België komen en ze gaan UK echt geen voorrang geven, ze mogen al blij zijn als het gelijkmatig verdeeld wordt.
Wat zou kunnen omdat zij het al hebben goed gekeurd is dat zij een 2e levering wat vroeger krijgen omdat het voor de andere landen (nog) niet uitmaakt qua timing omdat de goedkeuring er nog niet is.
Voor veel mensen zal het dan een afweging worden tussen risico lopen om Corona op te lopen & risico dat het vaccin toch meer bijwerken geeft op lange termijn.quote:Op maandag 7 december 2020 13:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben er zelf ook niet zo happig op om het virus op te lopen. Ook al zit ik niet in een risicogroep.
De langetermijn-gevolgen zijn mij te onduidelijk, van het virus.
The Queen gaat als eerste heb ik begrepen of zou ze een placebo krijgen?quote:Op maandag 7 december 2020 13:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog even om aan te kijken hoe dat vaccin "valt" bij anderen
Nou ja, als zorgmedewerker kom ik misschien wel eerder aan de beurt om die keuze te maken. Heb geen direct contact met COVID-19 patiënten, dus zal zeker niet bij de eerste groep zorgmedewerkers zitten, maar als ze het breder over het ziekenhuis gaan uitrollen moet ik toch een keuze maken.quote:Op maandag 7 december 2020 13:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog even om aan te kijken hoe dat vaccin "valt" bij anderen
Fernando Gaviria heeft ook in het ziekenhuis gelegen (als topsporter!)quote:Op maandag 7 december 2020 13:34 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Nee, maar wel een medewerker 9 dagen op de IC:
[..]
En niemand behalve jij kan die keuze voor je makenquote:Op maandag 7 december 2020 13:36 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nou ja, als zorgmedewerker kom ik misschien wel eerder aan de beurt om die keuze te maken. Heb geen direct contact met COVID-19 patiënten, dus zal zeker niet bij de eerste groep zorgmedewerkers zitten, maar als ze het breder over het ziekenhuis gaan uitrollen moet ik toch een keuze maken.
En die haalde daarna zijn oude niveau niet meer en werd bovendien nog een 2e keer besmet.quote:Op maandag 7 december 2020 13:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Fernando Gaviria heeft ook in het ziekenhuis gelegen (als topsporter!)
Hou ons op de hoogtequote:Op maandag 7 december 2020 13:36 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nou ja, als zorgmedewerker kom ik misschien wel eerder aan de beurt om die keuze te maken.
Zolang mijn derde arm het blijft doen vallen de bijwerkingen wel meequote:Op maandag 7 december 2020 13:45 schreef chratnox het volgende:
[..]
En niemand behalve jij kan die keuze voor je maken
Zonder dollen, ik worstel er ook mee. Aan de ene kant denk ik: ach, het zal wel loslopen, geef mij die spuit maar. Maar als ik over 10 jaar ineens een derde arm krijg denk ik wel: Ja verdomme, had ik dat maar niet gedaan.
Het is een hele rare situatie wat dat betreft, en ik denk niet dat er een goed antwoord is. Ik zou heel graag meer informatie erover willen vanuit de overheid/RIVM, wat elk vaccin doet en hoe ze bepalen wie welk vaccin krijgt.
Maar.... elke zichzelf respecterende FOK!er heeft toch al een enorme derde arm?quote:Op maandag 7 december 2020 13:45 schreef chratnox het volgende:
[..]
Maar als ik over 10 jaar ineens een derde arm krijg denk ik wel: Ja verdomme, had ik dat maar niet gedaan.
13.50quote:Op maandag 7 december 2020 13:49 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zolang mijn derde arm het blijft doen vallen de bijwerkingen wel mee
Ik neig wel naar nemen, maar ben ook blij dat ik niet helemaal vooraan het rijtje hoeft te staan.
Zou ik ook wel willen weten ja.quote:Op maandag 7 december 2020 13:45 schreef chratnox het volgende:
[..]
Zonder dollen, ik worstel er ook mee. Aan de ene kant denk ik: ach, het zal wel loslopen, geef mij die spuit maar. Maar als ik over 10 jaar ineens een derde arm krijg denk ik wel: Ja verdomme, had ik dat maar niet gedaan.
Het is een hele rare situatie wat dat betreft, en ik denk niet dat er een goed antwoord is. Ik zou heel graag meer informatie erover willen vanuit de overheid/RIVM, wat elk vaccin doet en hoe ze bepalen wie welk vaccin krijgt.
Dat verhaal is wel iets genuanceerder als ik me goed herinner: https://www.cyclingnews.c(...)-he-has-coronavirus/quote:Op maandag 7 december 2020 13:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Fernando Gaviria heeft ook in het ziekenhuis gelegen (als topsporter!)
Hoe ik dit lees is dat het lijkt alsof ie in het ziekenhuis in quarantaine heeft gezeten?quote:Fernando Gaviria has confirmed that he has tested positive for the Covid-19 coronavirus but insists he is in good health.
The Colombian posted a video message to his social media accounts on Thursday in reaction to the "many rumours" that had been circulating about his health.
Gaviria was presumed to have contracted the virus when the UAE Ministry of Health and Prevention confirmed six cases at the recent UAE Tour, citing one Colombian. Only two Colombian riders were at the UAE Tour and Hernando Bohórquez of Astana was allowed to leave the country after the first round of tests.
The UAE Team Emirates squad and staff members have been quarantined in the UAE since the race was halted on February 27. The team announced on Thursday, March 12 they would finally be leaving the UAE after completing the voluntary quarantine.
"With the negative results of the third and final block of testing and the quarantine period now at an end, the Emirati team have decided to return to Europe.
"This observation period was necessary to be sure of non-contagion for negative riders and staff, and also to allow the time to show the positive results of the others. These measures were to protect the health of loved ones at home, fellow teammates and the wider cycling community.
Misschien ook handig om de ontwikkeling in de gaten te houden in landen waar het gebruikelijk is dat er hoge schadevergoedingen worden toegekend door de rechter. Daar komen eventuele problemen waarschijnlijk sneller in de openbaarheid dan hier, waar een bosje bloemen 'uit coulance' meestal toch het maximaal haalbare is.quote:Op maandag 7 december 2020 13:45 schreef chratnox het volgende:
[..]
Die Britten boffen maar dat ze zich niet langer hoeven te conformeren aan Europese richtlijnen en regeltjes.quote:Op maandag 7 december 2020 13:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja maar Pfizer heeft al aangegeven dat de productie wat tegenvalt, verder is het zo dat de vaccins uit België komen en ze gaan UK echt geen voorrang geven, ze mogen al blij zijn als het gelijkmatig verdeeld wordt.
Wat zou kunnen omdat zij het al hebben goed gekeurd is dat zij een 2e levering wat vroeger krijgen omdat het voor de andere landen (nog) niet uitmaakt qua timing omdat de goedkeuring er nog niet is.
"ANDERHALF METER..ANDERHALF!"quote:Op maandag 7 december 2020 13:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maar.... elke zichzelf respecterende FOK!er heeft toch al een enorme derde arm?
Vlak voordat je gaat slapen komt de zandman wat magisch zand in je ogen strooien.quote:Op maandag 7 december 2020 12:50 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Krijg je fantasieën over me, Sandmannetje?![]()
![]()
Ik denk dat ze de coronaregels opgesteld hebben om me te beschermen.![]()
![]()
Fixedquote:Op maandag 7 december 2020 13:56 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Vlak voordat je gaat slapen komt de zandman wat magisch zand zaad in je ogen strooien.
Zou dat dan ook niet langer duren dan de mogelijkheden om geprikt te worden?quote:Op maandag 7 december 2020 13:53 schreef Jane het volgende:
[..]
Misschien ook handig om de ontwikkeling in de gaten te houden in landen waar het gebruikelijk is dat er hoge schadevergoedingen worden toegekend door de rechter. Daar komen eventuele problemen waarschijnlijk sneller in de openbaarheid dan hier, waar een bosje bloemen 'uit coulance' meestal toch het maximaal haalbare is.
Nu nog wel hè, ze hebben gebruik gemaakt van een noodverordening om die goedkeuring er snel doorheen te krijgen wat de overige EU landen ook hadden kunnen doen, ik denk niet dat 2-3 weken voorsprong enorm gaat helpen overigens.quote:Op maandag 7 december 2020 13:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Die Britten boffen maar dat ze zich niet langer hoeven te conformeren aan Europese richtlijnen en regeltjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |