HAM? die reed geen eensquote:Op maandag 7 december 2020 02:16 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ze het in het treintje achter de SC al oplossen ipv de lapped cars doorsturen. LAT die bijv vooraan tussen HAM en BOT rijdt, dat hij zich dan gewoon laat inzakken tot de plek waar hij hoort.
Zal wel weer chaos worden als 5+ auto's dat moeten doen
Gewoon de lapped cars ertussen laten. Zonder SC moeten ze er ook voorbij, dus waarom met een SC niet?quote:Op maandag 7 december 2020 02:16 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ze het in het treintje achter de SC al oplossen ipv de lapped cars doorsturen. LAT die bijv vooraan tussen HAM en BOT rijdt, dat hij zich dan gewoon laat inzakken tot de plek waar hij hoort.
Zal wel weer chaos worden als 5+ auto's dat moeten doen
Bottas staat nog steeds tweede in het klassement. Hij heeft geen ego en is erg makkelijk als tweede coureur. Nee, die zal nog jaren bij Mercedes rijden.quote:Op maandag 7 december 2020 07:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Overwinning Perez![]()
Podium gegund voor Ocon
LeclercIn een gat duiken die natuurlijk er niet was
Russell, die komt er wel. Jammer van al die pech
Bottas weet nu wel dat hij in 2022 niet meer voor Mercedes rijdt
Albon, die had echt wel met de RBR een podiumplek kunnen halen.
Hoorde bij Ted dat hij een rare bandenstrategie had.quote:Op maandag 7 december 2020 08:43 schreef ShaoliN het volgende:
Albon was inderdaad ook weer tering slecht. Samen met Stroll, Latifi en Bottas toch wel de slechtste op de grid.
Je blijft ook maar met belachelijke opmerkingen komen he?quote:Op zondag 6 december 2020 23:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat olieland kennende is dat helemaal geen probleem.
Misschien moet je eens meer F1 kijken en de race ook daadwerkelijk kijken voordat je met onzinnige opmerkingen komt. Is niet eens waar om verder op in te gaan.quote:
Bottas juist wel, die rijdt daar net zo lang tot Hamilton stopt. De ideale bitch. Haalt vaak de tweede plek toch wel binnen en zorgt dat Mercedes kampioen wordt.quote:Op maandag 7 december 2020 07:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Overwinning Perez![]()
Podium gegund voor Ocon
LeclercIn een gat duiken die natuurlijk er niet was
Russell, die komt er wel. Jammer van al die pech
Bottas weet nu wel dat hij in 2022 niet meer voor Mercedes rijdt
Albon, die had echt wel met de RBR een podiumplek kunnen halen.
Die haalt de tweede plek alleen maar binnen als de mercedes veel beter is dan de rest. Zie ook 2017 en 2018. Dit jaar lukt het hem ook net aan en het is dat Max 5 DNF's heeft anders had hij dus weer geen tweede geworden.quote:Op maandag 7 december 2020 08:59 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Bottas juist wel, die rijdt daar net zo lang tot Hamilton stopt. De ideale bitch. Haalt vaak de tweede plek toch wel binnen en zorgt dat Mercedes kampioen wordt.
Maak jezelf niet zo belachelijk manquote:Op maandag 7 december 2020 08:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Misschien moet je eens meer F1 kijken en de race ook daadwerkelijk kijken voordat je met onzinnige opmerkingen komt. Is niet eens waar om verder op in te gaan.
https://www.gpblog.com/nl(...)nario-voor-2021.htmlquote:Op maandag 7 december 2020 08:59 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Bottas juist wel, die rijdt daar net zo lang tot Hamilton stopt. De ideale bitch. Haalt vaak de tweede plek toch wel binnen en zorgt dat Mercedes kampioen wordt.
Exact. Bottas rijdt daar zodat de illusie bestaat dat Hamilton tot de buitencategorie behoort.quote:Op maandag 7 december 2020 08:59 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Alles wat er uit toto zijn mond komt is compleet gelul, dus ik ben zeer benieuwd wat hier nu echt gaat gebeuren.quote:Op maandag 7 december 2020 09:46 schreef Cherni het volgende:
[..]
https://www.gpblog.com/nl(...)nario-voor-2021.html
MB maakt het hele F1 stuk. Uiteraard zolang Hamilton bij MB blijft komt er geen concurrentie voor Hamilton zoals ooit met Rosberg. Bottas vormt geen enkele bedreiging voor Hamilton en Mercedes is zo oppermachtig dat ze het constructeurkampioenschap toch wel binnenhalen zelfs met een middelmatige coureur als tweede viool.
Een van de trollen waar de mods weinig tegen doen en heel veel users hier niet meer komen.quote:Op maandag 7 december 2020 01:16 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Boehoehoehoe wedstrijdleiding
In de enkele keer dat ik hier mee lees heb ik al lang ontdekt dat jij een vermoeiende user bent, maar holy shit....
Dit werd ook gedacht in de Schumacher / Ferrari tijd.quote:Op maandag 7 december 2020 09:46 schreef Cherni het volgende:
[..]
https://www.gpblog.com/nl(...)nario-voor-2021.html
MB maakt het hele F1 stuk. Uiteraard zolang Hamilton bij MB blijft komt er geen concurrentie voor Hamilton zoals ooit met Rosberg. Bottas vormt geen enkele bedreiging voor Hamilton en Mercedes is zo oppermachtig dat ze het constructeurkampioenschap toch wel binnenhalen zelfs met een middelmatige coureur als tweede viool.
Kennelijk wel aangezien zowel Giedo als Alberts er iets over zeggen.quote:Op maandag 7 december 2020 09:58 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Maar ook dat hij geen andere keus had. Dus wat maakt het uit wat er ligt?
In dit soort races waar het vooral om geluk draait?quote:Op maandag 7 december 2020 10:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zo'n Albon moet toch gewoon podium rijden in dit soort races?
Zegt eigenlijk wel genoeg dat Olav Mol na een paar goede inhaalacties van Albon zei dat hij een goed race reed, terwijl het om plek 8 of 9 ofzo ging op dat moment..quote:Op maandag 7 december 2020 10:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zo'n Albon moet toch gewoon podium rijden in dit soort races?
Max had gewoon pole moeten pakken dan heb je nergens last vanquote:Op maandag 7 december 2020 00:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Is dit getroll? Of sla je werkelijke onzin uit?
Op het rechte stuk kon hij niet rechts, niet links en niet naar voren. Enige wat hij kon, was eerder van t gas af. Hij deed alles goed wat hij kon en zat in de pech dat leclerc een do or die actie deed.
Hij werd daar toe nog gedwongen ook door een fout van een ander. Samenloop van omstandigheden. En ongelukkig.
Verdere reacties van je om Max naar beneden te halen in deze actie, zijn bij voorbaat onzin.
Nou nee, Schumacher had zware concurrentie van Hill en Villeneuve. Het waren altijd spannende races. Bovendien moest Schumacher ook nog het Ferrari team opbouwen. Wat mij betreft blijft Schumacher de beste coureur ooit ondanks Hamilton die wel alle records zal gaan verbreken.quote:Op maandag 7 december 2020 10:08 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dit werd ook gedacht in de Schumacher / Ferrari tijd.
Persoonlijk had ik niet het gevoel van stoken en had de respons milder gemogen. Dat is mijn mening jij ziet het anders.quote:Op maandag 7 december 2020 10:04 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Het is spijkers op laag water zoeken, misschien had Max zich ook wel vergist in z'n kleur onderbroek. Het maakt voor de uitkomst niets uit. Het word puur en alleen geroepen om een verhaal te zoeken dat er niet is.
De problemen begonnen juist door de coureur op polequote:Op maandag 7 december 2020 10:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Max had gewoon pole moeten pakken dan heb je nergens last van
Misschien komt het door diegenen die het roepen.quote:Op maandag 7 december 2020 10:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Persoonlijk had ik niet het gevoel van stoken en had de respons milder gemogen. Dat is mijn mening jij ziet het anders.
Het is niet meer te vergelijken. Mercedes is echt zo extreem veel meer dominant dan Ferrari dat ik nu extreem verlang naar dat.quote:Op maandag 7 december 2020 10:08 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dit werd ook gedacht in de Schumacher / Ferrari tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |