abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 december 2020 @ 22:58:28 #1
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_196591359
Zat gister Honneponnetje te kijken met Nada van Nie en verveelde mij dus ging naar de Wiki en zag dat ze tot 2008 met ene voormalige Ajax-speler genaamd Bryan Roy getrouwd was.

Even aan het kijken op de twitter van deze beste man (https://twitter.com/bryanroyajax) hoe zijn (50 jarige) leven er nu voorstaat.

Hier een paar voorbeelden:
twitter

twitter

twitter

Ook is hij bij de Tweede Kamerverkiezingen 2021 lijstduwer voor de Partij voor de Kinderbelangen, een partij die het gedachtengoed van QAnon aanhangt.

Klacht: Ex-Voetballers die erg zakken in hun leven, hij is niet de enigste
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_196591541
Hij probeert net als Lange Frans en Jensen er een slaatje uit te slaan om het domme ongeinformeerde publiek te bereiken en zo z'n merchandise te kunnen verkopen. Deze papoeatje zal er ook wel zo een zijn die nu pas in bitcoins gaat stappen
  zondag 6 december 2020 @ 23:09:54 #3
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_196591545
Geef deze man een klap in zijn gezicht
pi_196591600
Oud nieuws. negeren deze wappies.
  Moderator maandag 7 december 2020 @ 06:25:04 #5
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_196593281
wat op twitter staat zou op twitter moeten blijven dus sowieso onterechte klacht
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_196594035
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 22:58 schreef hollandia02 het volgende:
enigste
Het was geloofwaardig tot hier
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_196595148
Mijn stem heeft hij.
  Redactie Sport maandag 7 december 2020 @ 10:22:13 #8
274204 crew  Mexicanobakker
pi_196595286
Dit heeft in alle kranten gestaan.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 7 december 2020 @ 10:34:45 #9
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_196595468
Haha, wat een malle pipo.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_196595524
Waarom gaat dit topic niet gewoon over Nada van Nie ipv zo'n nepnieuwswappie met wie ze ooit heeft liggen bonken?
FOK! verstandig, lees een P.I.
  maandag 7 december 2020 @ 10:53:01 #11
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_196595686
Maar Bryan Roy was toch best bekend in zijn tijd? Ik wist zonder dit topic zelfs dat ze met elkaar getrouwd waren (kennelijk niet meer, dat wist ik dan weer niet) en ik wist ook dat die man een voetballer is (geweest.)
pi_196595948
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 22:58 schreef hollandia02 het volgende:
Zat gister Honneponnetje te kijken met Nada van Nie en verveelde mij dus ging naar de Wiki en zag dat ze tot 2008 met ene voormalige Ajax-speler genaamd Bryan Roy getrouwd was.

Even aan het kijken op de twitter van deze beste man (https://twitter.com/bryanroyajax) hoe zijn (50 jarige) leven er nu voorstaat.

Hier een paar voorbeelden:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]

Ook is hij bij de Tweede Kamerverkiezingen 2021 lijstduwer voor de Partij voor de Kinderbelangen, een partij die het gedachtengoed van QAnon aanhangt.

Klacht: Ex-Voetballers die erg zakken in hun leven, hij is niet de enigste
Kijk Hollandia, op jonge leeftijd worden spelers gescout voor het betaalde voetbal. En in die tijd, als je doorbrak naar het eerste elftal dan gaf je het voetbal prioriteit boven het afronden van een studie (middelbare school en/of vervolgonderwijs). Dan rond je 34e stop je met voetballen en dan moet je wat doen om rond te komen.

Dennis Bergkamp bijvoorbeeld heeft zijn vwo-diploma behaald en is individueel- en assistenttrainer geweest. Dat hij gluiperig is daargelaten. Maar vangt zo wel geld.

Edwin van der Sar heeft zijn middelbare school met moeite afgerond, ging voetballen, was klaar met voetballen, werd klaargestoomd als algemeen directeur en deed ook nog een master aan de JC universiteit.

Maar als je kijkt naar Andy van der Meijde, Rafael van der Vaart, Kenneth Perez, Pierre van Hooijdonk: dat zijn spelers die met wat gepraat of rijdend in een auto rond moeten komen.
  Tettenkoning maandag 7 december 2020 @ 11:52:13 #13
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_196596485
quote:
7s.gif Op zondag 6 december 2020 23:13 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Oud nieuws. negeren deze wappies.
Wappie neger is wappie.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  maandag 7 december 2020 @ 11:55:23 #14
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_196596541
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 11:16 schreef stokj het volgende:

[..]

Kijk Hollandia, op jonge leeftijd worden spelers gescout voor het betaalde voetbal. En in die tijd, als je doorbrak naar het eerste elftal dan gaf je het voetbal prioriteit boven het afronden van een studie (middelbare school en/of vervolgonderwijs). Dan rond je 34e stop je met voetballen en dan moet je wat doen om rond te komen.

Dennis Bergkamp bijvoorbeeld heeft zijn vwo-diploma behaald en is individueel- en assistenttrainer geweest. Dat hij gluiperig is daargelaten. Maar vangt zo wel geld.

Edwin van der Sar heeft zijn middelbare school met moeite afgerond, ging voetballen, was klaar met voetballen, werd klaargestoomd als algemeen directeur en deed ook nog een master aan de JC universiteit.

Maar als je kijkt naar Andy van der Meijde, Rafael van der Vaart, Kenneth Perez, Pierre van Hooijdonk: dat zijn spelers die met wat gepraat of rijdend in een auto rond moeten komen.
Wel interessant hoe zo'n Van Der Sar blijkbaar zonder vooropleiding even directeur van een beursgenoteerd bedrijf kan worden. Want dat je goed ballen kan tegenhouden is genoeg kwalificatie om directeur van Ajax te worden?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  maandag 7 december 2020 @ 12:26:19 #15
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_196597060
Ik lees trouwens op zijn Wiki dat Brian Roy een hotel met sportfaciliteiten wilde bouwen ergens in Spanje, de grond had hij al gekocht. Geen beste tijd voor zo'n project nu, misschien dat hij daarom een andere hobby heeft gezocht.
  Tettenkoning maandag 7 december 2020 @ 12:30:27 #16
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_196597125
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 11:16 schreef stokj het volgende:
JC universiteit
Bestaat niet.

Johan Cruyff College, MBO-opleidingen 'Sport en Business' en 'Sport en Coaching' voor topsporters en talenten in Amsterdam, Enschede, Groningen, Nijmegen en Roosendaal. Onderdeel van ROC's.

Johan Cruyff Academy, een HBO-opleiding Sportmarketing voor topsporters, een leerroute van Commerciële Economie, in samenwerking met de Hogeschool van Amsterdam, de Fontys Hogeschool in Tilburg en de Hanzehogeschool in Groningen.
pi_196597136
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 11:55 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Wel interessant hoe zo'n Van Der Sar blijkbaar zonder vooropleiding even directeur van een beursgenoteerd bedrijf kan worden. Want dat je goed ballen kan tegenhouden is genoeg kwalificatie om directeur van Ajax te worden?
Nou ja, hij heeft wel een opleiding gevolgd en voordat hij directeur werd deed hij daar de marketing. Dat in combinatie met een lang dienstverband als speler en de ambitie van dit beursgenoteerde bedrijf om opgeleide voetballers in het bestuur te krijgen, dan klopt dat wel een beetje.

Natuurlijk is het een beetje nepotisme, maar ik heb nog bij geen enkel bedrijf gewerkt waar dit niet gebeurde.
-nee-
pi_196597477
quote:
10s.gif Op maandag 7 december 2020 12:30 schreef Nine. het volgende:

[..]

Bestaat niet.

Johan Cruyff College, MBO-opleidingen 'Sport en Business' en 'Sport en Coaching' voor topsporters en talenten in Amsterdam, Enschede, Groningen, Nijmegen en Roosendaal. Onderdeel van ROC's.

Johan Cruyff Academy, een HBO-opleiding Sportmarketing voor topsporters, een leerroute van Commerciële Economie, in samenwerking met de Hogeschool van Amsterdam, de Fontys Hogeschool in Tilburg en de Hanzehogeschool in Groningen.
Oh ja, die bedoelde ik. Fijn dat jij er altijd bent om de dingen recht te zetten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196597517
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 11:55 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Hij werd er natuurlijk op voorbereid maar ik vermoed dat JC nog een gouden vuist erin heeft gehad om oud- Ajaxspelers op belangrijke posities te zetten. Dat was namelijk zijn ambitie. En Van der Sar was nog een ongeschreven blad, had nog 'niets' misdaan en was stilletjes.
  Tettenkoning maandag 7 december 2020 @ 13:02:50 #20
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_196597664
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 12:53 schreef stokj het volgende:
Oh ja, die bedoelde ik. Fijn dat jij er altijd bent om de dingen recht te zetten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, er zit nogal wat verschil tussen een mbo, hbo of wo (universiteit) opleiding.
SPOILER
pi_196597860
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 12:55 schreef stokj het volgende:

een gouden vuist erin heeft gehad
Je moeder heeft gisteren mijn vuist er nog in gehad.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 7 december 2020 @ 13:14:47 #22
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_196597870
TS is ZIEDEND omdat hij door Bryan werd geconfronteerd met zijn gedrag toen hij zijn blikje niet in de prullenbak gooide.

twitter
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_196597926
Was Bryan Roy niet ook die gast die tegen Emile Ratelband uitflipte na jouw vrouw mijn vrouw?
  maandag 7 december 2020 @ 13:25:22 #24
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_196598008
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 13:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Was Bryan Roy niet ook die gast die tegen Emile Ratelband uitflipte na jouw vrouw mijn vrouw?
Was dat niet Victor Reinier?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_196598029
Oh nee dat was glenn helder, die ook niet zo helder bleek te zijn.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')