Nee. Want dat kon hij niet.quote:Op zondag 6 december 2020 22:13 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het woord schuld werkte als een rode lap. Wellicht als de vraag was kon Verstappen de muur vermijden dat de toon anders was in de discussie.
Net zoals flat-earthers ook best die mening mogen hebben, maar zichzelf nog steeds volkomen belachelijk kunnen maken.quote:Op zondag 6 december 2020 22:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, op een forum mogen posters een andere mening hebben en die hoeven ze niet verplicht te veranderen.
Irritante act ditquote:Op zondag 6 december 2020 22:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max had naar links moeten uitwijken natuurlijk.
Het ging al fout toen hij in die auto stapte.quote:Op zondag 6 december 2020 22:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max maakte de verkeerde keuze door voor de midden te gaan terwijl uiteindelijk op rechts de ruimte lag
Voor of na Leclerc de boel opruimde?quote:Op zondag 6 december 2020 22:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max maakte de verkeerde keuze door voor de midden te gaan terwijl uiteindelijk op rechts de ruimte lag
Whut?quote:Op zondag 6 december 2020 22:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Knap dat jij uit de posts die hier zijn geplaatst opmaakt dat iemand hier Max de schuld geeft van de aanrijding tussen Leclerc en Perez. Wie zegt dat precies?quote:Op zondag 6 december 2020 21:51 schreef daNpy het volgende:
Knap dat mensen hier serieus Max de schuld gaan geven van een aanrijding tussen leclerc en perez. Echt, hoe krijg je het verzonnen.
Tis niet alleen deze P1. Sinds de kogel door de kerk is en er rust in de tent is bij RP rijdt Perez heel sterk.quote:Op zondag 6 december 2020 22:14 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja of hoe vaak stond hij dit jaar al op P1? Ik ben het vergeten dan.
Net als dat gelul met Gasly. Iedereen voor hem valt uit, en dan is hij ineens "de beste".
Ow, wowquote:Op zondag 6 december 2020 22:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Mensen die proberen goed te praten dat Max volgas een grindbak in rijdt dienen echt hun oranje bril eens af te zetten.
stiekem was het veel leuker dan verwachtquote:Op zondag 6 december 2020 22:04 schreef potjecreme het volgende:
Nogmaals wat vonden we van deze baan? Mij viel het mee.
Mag Max toch zelf wetenquote:Op zondag 6 december 2020 22:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Mensen die proberen goed te praten dat Max volgas een grindbak in rijdt dienen echt hun oranje bril eens af te zetten.
Ja, terwijl je het vuurtje opstooktquote:Op zondag 6 december 2020 22:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik stel de vraag niet. Ik had het over de toon van de discussie.
Stroll is p3. Is die ook zo goed?quote:Op zondag 6 december 2020 22:16 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Tis niet alleen deze P1. Sinds de kogel door de kerk is en er rust in de tent is bij RP rijdt Perez heel sterk.
Als ie daar ook in quarantaine moet dan houdt 't op voor 'm.quote:Op zondag 6 december 2020 22:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan moet hij blijkbaar in Abu Dhabi ook nog eerst in quarantaine
Had er denk ik gewoon niet zo'n zin in vandaag. Auto parkeren en lekker een beetje Netflixen op zijn hotelkamer.quote:Op zondag 6 december 2020 22:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mag Max toch zelf weten
Zijn auto. Zijn race
Ik lig er niet wakker van.quote:Op zondag 6 december 2020 22:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mag Max toch zelf weten
Zijn auto. Zijn race
Er word bewust een toon opgezet om mensen in het harnas te jagen.quote:Op zondag 6 december 2020 22:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik stel de vraag niet. Ik had het over de toon van de discussie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja vind ik ook. Wellicht ook door de vsc en de sc maar het viel mij mee.quote:Op zondag 6 december 2020 22:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
stiekem was het veel leuker dan verwacht
Als hij lift of afremde, vloog Charles in zijn achterkant.quote:Op zondag 6 december 2020 21:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is je punt? Hij geeft gas terwijl die op het gravel af rijdt.
Ik vond Stoffel in de F1 eigenlijk niet zo bijzonder. Moet nog maar zien of hij Bottas zou kunnen verslaan.quote:Op zondag 6 december 2020 22:19 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als ie daar ook in quarantaine moet dan houdt 't op voor 'm.
En ik neem aan dat ze Stoffel dan weer overslaan nu.
Ik vraag me af of Toto wist dat Hamilton voor 2 races uitgesloten zou zijn en dat hij zowel Russel als Stoffel een kans wilde geven.
Russel dese week, Stoffel volgende week.
Maa rnu Merdedes de race van Russel zo verneukt heeft zou het weer lullig zijn om Stoffel dan te laten rijden en Russel niet nog een kans te geven.
Als het zo geplanned was dan had Toto mooi kunnen kijken naar wie beter was, Russel, Stoffel of Bottas.
Ideale rijderstest
Niet als die naar links was uitgeweken.quote:Op zondag 6 december 2020 22:20 schreef needakill het volgende:
[..]
Als hij lift of afremde, vloog Charles in zijn achterkant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |