Ah...daar komt de aap uit de mouwquote:Op zondag 6 december 2020 20:04 schreef butz0rs het volgende:
Was Netflix weer opnames aan het maken of zo bij Mercedes?
Jaquote:Op zondag 6 december 2020 20:04 schreef butz0rs het volgende:
Was Netflix weer opnames aan het maken of zo bij Mercedes?
Dat mag jij allemaal best wel vinden enzo maar omdat het veld niet dicht op elkaar stond en een rondje nog geen minuut duurt kan je niemand daar veilig z'n werk laten doen. Jij vindt vast van wel maar jij bent dan ook een fan die actie wil zien in plaats van een organisatie die ook voor de veiligheid van het baanpersoneel in moet staan.quote:Op zondag 6 december 2020 19:57 schreef Dauthi het volgende:
[..]
[..]
Er ligt 1 voorvleugel, en daar moet 6 ronden aan safety car voor komen?
Ik vind dat overbodig. Met de VSC had dat makkelijk geregeld moeten kunnen worden.
Ik ook.quote:Op zondag 6 december 2020 20:05 schreef potjecreme het volgende:
Russell wil dat Hamilton komende week weer positief test.
Ipv Bottas ja.quote:Op zondag 6 december 2020 20:05 schreef SiGNe het volgende:
Mercedes zou Russel volgende week wer moeten laten rijden, ook als Hamilton weer beter is.
Hamilton heeft 'zn kampioenschap binnen, Russel heeft nog recht op een race zonder fouten van het team.
Je kan toch Hamilton/Russell doen.quote:Op zondag 6 december 2020 20:05 schreef SiGNe het volgende:
Mercedes zou Russel volgende week wer moeten laten rijden, ook als Hamilton weer beter is.
Hamilton heeft 'zn kampioenschap binnen, Russel heeft nog recht op een race zonder fouten van het team.
Hier kan ik me ook wel in vinden ja.quote:Op zondag 6 december 2020 20:07 schreef VacaLoca het volgende:
Normaal houd ik er altijd van als een outsider wint. Maar deze kaartenshuffles met overwinningen voor Perez en Gasly dit seizoen doen me niets. Ik zag liever Russell winnen, die overigens nog ff liet zien ook beter te kunnen inhalen dan Lewis.
Als hij in Abu Dhabi rijdt worden er weer regels met voeten getreden.quote:Op zondag 6 december 2020 20:05 schreef potjecreme het volgende:
Als Hamilton ballen heeft die toch al wereldkampioen is. Zeg dan tegen Russel doe jij de laatste race van het jaar ook maarquote:Op zondag 6 december 2020 20:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook.
Die verdient een tweede kans.
Zou hem wel goed uitkomen. Hij wil het podium pakken in afwezigheid van Lewis.quote:Op zondag 6 december 2020 20:05 schreef potjecreme het volgende:
Ik wil de beelden wel zien van zijn lekke band.quote:Op zondag 6 december 2020 20:07 schreef Zorro het volgende:
Ik heb inmiddels duizenden pitstops gezien. Nog NOOIT banden van ee nande op de auto. Nu rijdt Russell op kop bij het best georganiseerde team en hij kijgt verkeede banden. Ja hoor.
En als ie dan onverwachts ineens toch nog de overwinning lijkt te gaan halen heeft ie ineens een lekke band.
En dan wordt ik geacht dat te geloven.
Ga toch weg.
Welke marshall heeft een spijker op het wegdek gelegd dan?quote:Op zondag 6 december 2020 20:07 schreef Zorro het volgende:
Ik heb inmiddels duizenden pitstops gezien. Nog NOOIT banden van ee nande op de auto. Nu rijdt Russell op kop bij het best georganiseerde team en hij kijgt verkeede banden. Ja hoor.
En als ie dan onverwachts ineens toch nog de overwinning lijkt te gaan halen heeft ie ineens een lekke band.
En dan wordt ik geacht dat te geloven.
Ga toch weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |