Vrijwel het hele seizoen niks bijzonders laten zien, en dan krijg je het in je schoot geworpen.quote:
Ik denk dat niemand de voorspellingen goed heeftquote:
FVD-stemmer zeker.quote:Op zondag 6 december 2020 19:44 schreef bianconeri het volgende:
Deze race![]()
![]()
Perez rot een eind op zeg
Wedstrijdleiding en Mercedes omgekochte rotzooi![]()
Volgende week zit Lewis gewoon weer in die wagen.quote:Op zondag 6 december 2020 19:45 schreef Nattekat het volgende:
Het is Perez gegund hoor
Russell pakt hem volgende week.
Max heeft helemaal niks verkloot. LEC wél.quote:Op zondag 6 december 2020 19:44 schreef wdn het volgende:
Wat een race weer.
Russell heeft bewezen dat hij kan racen
Williams auto is echt klote
Bottas zuigt. Albon net zo hard.
Hamilton's waarde is gezaktIk zou als ik mercedes was geen contract aangaan en Russell in die auto zetten voor een fractie van het geld.
Verstappen heeft deze race goed verkloot. Had dit zomaar kunnen winnen en de 2d plek kunnen pakken in het kampioenschapPEREZ
Ocon
![]()
Stroll
Mooi podium.
Dit is de prijs voor al Hamilton's geluk: corona, pitstop drama en lekke band. Allemaal in één race.quote:Op zondag 6 december 2020 19:47 schreef Joosie200 het volgende:
Russel toch nog in de punten gereden en extra puntje voor fl. Doekje voor het bloeden. Ham moet aan de zijlijn toekijken en Russel krijgt alle pech in 1 race wat Lewis nooit heeft meegemaakt in deze orde.
Perez exit of straks op het stoeltje van Albon verder?
Weet ik, maar hij brengt toch geld mee?quote:Op zondag 6 december 2020 19:47 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Perez was wel een talent. Hij is geen Stroll, Mick Schumacher, Mazepin, Latifi,
En dan 8 jaar marketingonzin over de GOAT in één keer weggooien.quote:Op zondag 6 december 2020 19:44 schreef wdn het volgende:
Hamilton's waarde is gezaktIk zou als ik mercedes was geen contract aangaan en Russell in die auto zetten voor een fractie van het geld.
Zet jezelf nu toch niet altijd zo bizar voor lul joh.quote:Op zondag 6 december 2020 19:47 schreef bianconeri het volgende:
Wanneer krijgen we interview met de wedstrijdleiding?
Die zijn waarschijnlijk ook flink aan het feesten dat het omkopen goed gelukt is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |