Meestal fondantquote:Op maandag 7 december 2020 09:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat zit daar in? Ik heb ze geloof ik nooit gegeten.
Had eerder het idee dat hij een goed recept voor de vulling zocht. Kan het verkeerd hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:59 schreef FranticDJ het volgende:
Is niet anders dan in plaats van je vorm vol te gieten met chocolade, alleen de vorm te 'bekleden' met chocolade. Ff af laten koelen/stollen. Dan vulling in je vorm (niet helemaal vol). Dan afdichten met chocolade, weer helemaal af laten koelen.
Storten.
De kransjes nog eens dopen/bespuiten in/met iets (bv wederom chocolade) en dan je topping er overheen.
En als het kransjes met een koekbodem zijn: deze afbakken, vulling er op spuiten. Dopen in chocolade en dan gelijk je topping er overheen strooien.
Zijn zoveel wegen op dit vlak om naar 'rome' te gaan
Zo zou je ook kunnen proberen om je vorm te bevochtigen en daar je musketmeuk in te gooien, alvorens er chocolade in te gieten (en dan vulling en dan afdichten met weer chocolade). Geen idee of dit zou werken met 'uitlopen' van de musket.
de vraagstelling is vrij open jaquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Had eerder het idee dat hij een goed recept voor de vulling zocht. Kan het verkeerd hebben natuurlijk.
Nee maar als je weet wat voor vulling erin zit weten we misschien wel een recept die je kunt gebruiken? Geen idee wat daar in zit namelijk, ik ken ze nietquote:Op zondag 6 december 2020 19:30 schreef micaro84 het volgende:
Weet iemand waar ik een recept voor gevulde musketkransjes kan vinden? Ik vind genoeg voor gewone, maar geen gevulde. Ik bedoel deze https://www.aanbiedingenf(...)usketkransjes-134643
Alvast bedankt!
Serieus?quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Nee maar als je weet wat voor vulling erin zit weten we misschien wel een recept die je kunt gebruiken? Geen idee wat daar in zit namelijk, ik ken ze niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |