Omdat nu achterblijvers in mogen halenquote:Op zondag 6 december 2020 19:22 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Waarom zo lang sc voor 1 vleugel...
Ze kwamen er bij Bottas halverwege achter, dat was die extra wissel. Die staat weer op zijn oude banden. En Russel was toen alweer weg, dus die moest de ronde daarna opnieuw pitten voor zijn eigen banden te krijgen.quote:Op zondag 6 december 2020 19:22 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee op de set van Russel??
Die gast loopt met de band van Russel naar Bottas LV
Nee, op z'n oude set. Daarom duurde het zo lang, je ziet ze de oude weer pakken.quote:Op zondag 6 december 2020 19:22 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee op de set van Russel??
Die gast loopt met de band van Russel naar Bottas LV
Ben er wel een beetje klaar mee. Auto is alles en het is geen sport.quote:Op zondag 6 december 2020 19:22 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Als deze sport eerlijk zou zijn, dan wordt er niks verdiend.
Fucking amateursquote:Op zondag 6 december 2020 19:23 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee, op z'n oude set. Daarom duurde het zo lang, je ziet ze de oude weer pakken.
quote:Op zondag 6 december 2020 19:23 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Ze kwamen er bij Bottas halverwege achter, dat was die extra wissel. Die staat weer op zijn oude banden. En Russel was toen alweer weg, dus die moest de ronde daarna opnieuw pitten voor zijn eigen banden te krijgen.
Ik heb eigenlijk wel hetzelfde.quote:Op zondag 6 december 2020 19:23 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ben er wel een beetje klaar mee. Auto is alles en het is geen sport.
Leuke circuitsquote:Op zondag 6 december 2020 19:24 schreef potjecreme het volgende:
Dit is ondanks Mercedes dominantie echt wel een leuk seizoen.
Het gat naar p3 was groot genoeg voor de SCquote:Op zondag 6 december 2020 19:24 schreef SiGNe het volgende:
Ik snap nog steds niet hoe Bottas op P4 kan staan met een pitsopt van 27,4 seconden..
Was al VSC sowieso. Dus dat is minder in fullspeed racetijd.quote:Op zondag 6 december 2020 19:24 schreef SiGNe het volgende:
Ik snap nog steds niet hoe Bottas op P4 kan staan met een pitsopt van 27,4 seconden..
10e. Volgt een andere strategie heb ik me laten vertellen.quote:Op zondag 6 december 2020 19:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Als Albon gewoon z'n werk zou doen dan zat 'ie nu eerste rang...
Klopt. Max P2 easy in WK en easy winst.quote:Op zondag 6 december 2020 19:23 schreef Red_85 het volgende:
Gvd... Hier had Max door kunnen winnen...
Chaos is er altijd bij merc als het geen echt nadeel heeft
Volgens mij maak je een grapje. Ik verslikte me zo wat.quote:Op zondag 6 december 2020 19:24 schreef potjecreme het volgende:
Dit is ondanks Mercedes dominantie echt wel een leuk seizoen.
Die 8 seconden. Anders waren het er tweequote:Op zondag 6 december 2020 19:09 schreef daNpy het volgende:
[..]
Want hij lag 1e? Ga weg, het is gewoon een slechte F1 coureur.
Had Mercedes de zaakjes maar beter op orde moeten hebbenquote:Op zondag 6 december 2020 19:25 schreef bianconeri het volgende:
Russel die deze race echt in zijn broekzak had, maar genaaid wordt door de wedstrijdleiding en door Mercedes.
Heeft iemand al gezegd dat dit wordt gedaan om het imago van Hamilton hoog te houden?quote:Op zondag 6 december 2020 19:25 schreef bianconeri het volgende:
Russel die deze race echt in zijn broekzak had, maar genaaid wordt door de wedstrijdleiding en door Mercedes.
Waarom wedstrijdleiding? Was geen enkele mogelijkheid voor een Marshall om die frontwing daar weg te halen. Baan is te kort, teveel auto's, geen gat ...quote:Op zondag 6 december 2020 19:25 schreef bianconeri het volgende:
Als de wedstrijdleiding niet zoiets belachelijks had gedaan dan was die chaos er niet eens gekomen.quote:Op zondag 6 december 2020 19:26 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Had Mercedes de zaakjes maar beter op orde moeten hebben.
Dat eerste kun je hem niet aanrekenen. Leclerc dook daar als een gek een gat in dat er niet was.quote:Op zondag 6 december 2020 19:25 schreef Justevo het volgende:
Als Bottas deze race wint is dat het grootste onrecht wat ik in jaren heb gezien. Eerst de race voor Leclerc en Verstappen verneuken door iedereen te blokken vanwege zijn onkunde en daarna de race in z'n schoot geworpen te krijgen.
Omdat het direct bij een post was en dus kon je gewoon direct die vleugel weg pakken. Geen enkel probleem.quote:Op zondag 6 december 2020 19:26 schreef AMDB het volgende:
[..]
Waarom wedstrijdleiding? Was geen enkele mogelijkheid voor een Marshall om die frontwing daar weg te halen. Baan is te kort, teveel auto's, geen gat ...
Maar direct op de racelijn, in de buitenbocht. 1 auto misremmen en je hebt een dode marshall.quote:Op zondag 6 december 2020 19:27 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Omdat het direct bij een post was en dus kon je gewoon direct die vleugel weg pakken. Geen enkel probleem.
Nee beterquote:Op zondag 6 december 2020 19:28 schreef VEM2012 het volgende:
Ligt het aan mij, of doet Russell gewoon hetzelfde als wat Hamilton presteert?
Nee, hij klaagt een stuk minder.quote:Op zondag 6 december 2020 19:28 schreef VEM2012 het volgende:
Ligt het aan mij, of doet Russell gewoon hetzelfde als wat Hamilton presteert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |