Die had nu al een rondje voorgelegen.quote:Op zondag 6 december 2020 19:19 schreef WcPot het volgende:
Max had nu kunnen winnen en misschien wel de tweede plek in het kampioenschap
Yep.quote:Op zondag 6 december 2020 19:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die had nu al een rondje voorgelegen.
Was al gefinished.quote:Op zondag 6 december 2020 19:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die had nu al een rondje voorgelegen.
Monza was ook wel een ongekend pareltje voor Merc begrippen.quote:Op zondag 6 december 2020 19:20 schreef Joosie200 het volgende:
Lewis lacht de ballen uit zijn broek. Zelden zulk Mercedes gepruts gezien
Hockenheim vorig jaar bij Mercedes.quote:Op zondag 6 december 2020 19:20 schreef Joosie200 het volgende:
Lewis lacht de ballen uit zijn broek. Zelden zulk Mercedes gepruts gezien
Russell verkeerde banden set dus twee keer stoppen.quote:Op zondag 6 december 2020 19:21 schreef Zorro het volgende:
Wat heb ik gemist? Russell stopt, dan Bottas die er vijf minuten over doet, en toch rijdt Bottas voor Russell???
Russell had verkeerde banden gekregen, moest nog een keerquote:Op zondag 6 december 2020 19:21 schreef Zorro het volgende:
Wat heb ik gemist? Russell stopt, dan Bottas die er vijf minuten over doet, en toch rijdt Bottas voor Russell???
Russell moest opnieuw, mixed setje erop gezetquote:Op zondag 6 december 2020 19:21 schreef Zorro het volgende:
Falende dubbelstack waarbij ze de banden voor Bottas, bij Russel erop zetten.quote:Op zondag 6 december 2020 19:21 schreef Zorro het volgende:
Als deze sport eerlijk zou zijn, dan wordt er niks verdiend.quote:Op zondag 6 december 2020 19:21 schreef xzaz het volgende:
En zo geven ze de gene die het meest betaald weer nr1. Het wordt een beetje doorzichtig
O ik dacht dat dat Bottas wasquote:Op zondag 6 december 2020 19:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Russell verkeerde banden set dus twee keer stoppen.
En die meter heeft ineens de banden gewisseld in de handen van de pitcrewquote:Op zondag 6 december 2020 19:21 schreef Sphinxxx het volgende:
Russel z’n eigen fout omdat hij een meter doorschoot..
Ja, daar stonden de andere banden al klaar zeker.quote:Op zondag 6 december 2020 19:21 schreef Sphinxxx het volgende:
RUS moest nog een x ivm een mixed setquote:Op zondag 6 december 2020 19:21 schreef Zorro het volgende:
Russel 2x want verkeerde setquote:Op zondag 6 december 2020 19:21 schreef Zorro het volgende:
Nee dus.quote:Op zondag 6 december 2020 19:21 schreef Sphinxxx het volgende:
Nee op de set van Russel??quote:Op zondag 6 december 2020 19:21 schreef Nattekat het volgende:
Maar Bottas staat nog op zijn vorige set?
Nopequote:Op zondag 6 december 2020 19:21 schreef Sphinxxx het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |