Vervelend voor jequote:Op zondag 6 december 2020 19:14 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
jammer zeg, ik vind dit wel vrij kwalijk.
Niet zo zeer voor mij. Ik denk meer voor de zwakkeren en ouderen onder ons. Hoewel iedereen natuurlijk zwaar getroffen kan worden.quote:
Daar zal een kerst etentje met 4 gasten geen verandering in brengen. En anders gaat men wel aan iets anders dood.quote:Op zondag 6 december 2020 19:15 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Niet zo zeer voor mij. Ik denk meer voor de zwakkeren en ouderen onder ons. Hoewel iedereen natuurlijk zwaar getroffen kan worden.
Ja en als 1000 mensen zo denken, heb je het opeens over 4000 gasten.quote:Op zondag 6 december 2020 19:17 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
[..]
Daar zal een kerst etentje met 4 gasten geen verandering in brengen. En anders gaat men wel aan iets anders dood.
Fquote:Op zondag 6 december 2020 19:18 schreef Mortaxx het volgende:
Ja maar dat is omdat ik toch nergens welkom ben
Ja en wat mij betreft sterft de halve aardbol uit om die ene extra gast op eerste kerstdag. Het zou werkelijk waar mn reet roesten.quote:Op zondag 6 december 2020 19:18 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ja en als 1000 mensen zo denken, heb je het opeens over 4000 gasten.
Ik heb wel het idee dat het je wat doet. Zit je iets dwars?quote:Op zondag 6 december 2020 19:21 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
[..]
Ja en wat mij betreft sterft de halve aardbol uit om die ene extra gast op eerste kerstdag. Het zou werkelijk waar mn reet roesten.
Het lijkt er een beetje op dat je hysterie nu omslaat in paranoia. Maar nee er zit me niets dwars.quote:Op zondag 6 december 2020 19:22 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat het je wat doet. Zit je iets dwars?
Dat snap ik, niemand zit op een zure ex-mod te wachtenquote:Op zondag 6 december 2020 19:18 schreef Mortaxx het volgende:
Ja maar dat is omdat ik toch nergens welkom ben
🤣quote:Op zondag 6 december 2020 20:09 schreef Xqtress het volgende:
Ik heb 2 dochters met beiden een relatie. Bij de deur laat ik ze een strootje trekken en de pechvogel mag in de tuin gaan zitten en krijgt daar zijn eten en drinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |