Allemaal snitches hier op FOK!quote:Op zondag 6 december 2020 18:57 schreef HansCojona het volgende:
Ik heb hier laatst nog iemand genomineerd voor een lintje met precies zo'n situatie als deze, klein wereldje.
Is er zo eentje die de deur niet open doet. Hij had ook even bij me kunnen aanbellen om te vragen of het wat rustiger kon, maar nee gelijk de politie bellenquote:
quote:Op zondag 6 december 2020 19:07 schreef Piebe het volgende:
Ik heb zelf ook NSburen.
Echt irritant, altijd te laat op de buurtvergaderingen.
heeft iemand nikonlover al gementioned, die rat is ook zo'n verraderquote:Op zondag 6 december 2020 18:51 schreef kwiwi het volgende:
Vanavond dacht ik gezellig met m'n familie m'n verjaardag te vieren, komt ineens de politie binnenvallen omdat we ons niet aan de coronaregels zouden houdenZe hebben het bezoek direct naar huis gestuurd en nu zit ik hier in m'n eentje met m'n stukje taart op m'n verjaardag
![]()
Denk dat ik wel weet wie het geweest is. Heb zo'n autistische bovenbuurman die er niet tegen kan als ie ook maar een beetje geluid op z'n zolderkamer hoortHij heeft een fiets buiten staan, misschien valt m'n mes straks per ongeluk op één van z'n banden
Oeps.
Genoteerd.quote:Op zondag 6 december 2020 18:51 schreef kwiwi het volgende:
Hij heeft een fiets buiten staan, misschien valt m'n mes straks per ongeluk op één van z'n banden Oeps.
Pics van jou mannentietjes in mijn inbox, nu.quote:Op zondag 6 december 2020 19:08 schreef Blackst4r het volgende:
Stuur eens een pic van je borsten via mijn PM.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |