SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 6 december 2020 18:22 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ] Gang 1 van vijf. Wij zijn aan t smikkelen
Dit is ceviche van coquillequote:Op zondag 6 december 2020 18:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Wat heb je allemaal op het menu staan?
Klinkt goedquote:Op zondag 6 december 2020 18:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dit is ceviche van coquille
Straks nog paling, zeeduivel, een ‘vispakketje’ en een dessert van witte chocolade en fruit.
Tantoe oud hé? Net als ik.quote:Op zondag 6 december 2020 18:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Toen keek ik graag en stond ik er ook wel vaker voor op
lekker zegquote:Op zondag 6 december 2020 18:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Straks nog paling, zeeduivel, een ‘vispakketje’ en een dessert van witte chocolade en fruit.
Ik stelde nog voor om daar te eten maar Frantic vond het raar om 2 vreemde dames mee te nemen.quote:
Hoezo? we komen toch alleen voor het etenquote:Op zondag 6 december 2020 18:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik stelde nog voor om daar te eten maar Frantic vond het raar om 2 vreemde dames mee te nemen.
Wel een beetje arme mensenvoer hoor.quote:Op zondag 6 december 2020 18:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Echt hequote:Op zondag 6 december 2020 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoezo? we komen toch alleen voor het eten
Lijkt me wel leuk om te doen bij mijn ouders. "Hoi ik heb een nieuwe relatie" en er dan twee meenemenquote:Op zondag 6 december 2020 18:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik stelde nog voor om daar te eten maar Frantic vond het raar om 2 vreemde dames mee te nemen.
Van wie eentje een man voor extra effect.quote:Op zondag 6 december 2020 18:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk om te doen bij mijn ouders. "Hoi ik heb een nieuwe relatie" en er dan twee meenemen
Gezellig etentje gaat dat worden.quote:Op zondag 6 december 2020 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van wie eentje een man voor extra effect.
quote:Op zondag 6 december 2020 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van wie eentje een man voor extra effect.
Ik niet. Wederhelft wellicht welquote:Op zondag 6 december 2020 18:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn vader zou wel even raar staan te kijken, maar hij zou het niet erg vinden.quote:Op zondag 6 december 2020 18:37 schreef Karzai het volgende:
mijn ouders zouden daar geen moeite mee hebben
Zeg je gewoon dat je 2 schattige uitgehongerde dames hebt gevonden aan de kant van de weg.quote:
Dat uitgehongerde klopt ook welquote:Op zondag 6 december 2020 18:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zeg je gewoon dat je 2 schattige uitgehongerde dames hebt gevonden aan de kant van de weg.
Mijn ouders zouden het ook niet erg vinden.quote:Op zondag 6 december 2020 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn vader zou wel even raar staan te kijken, maar hij zou het niet erg vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb inmiddels 2 tosti's op en voel me niet meer zo uitgehongerd gelukkig.quote:
Sinterklaas is voorbij hoor.quote:Op zondag 6 december 2020 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik verheug me nu al op de koffie met gevulde speculaas
Is niet zo lekker als die van mijquote:Op zondag 6 december 2020 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn broer en zus hebben allebei alleen ooit één tienerliefde meegenomen en daarna hun huidige partner. Sterker nog al m'n neven en nichten ook. Ik ben de enige die elke paar jaar een ander komt voorstellenquote:Op zondag 6 december 2020 18:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn broer is volgens mij al 10 jaar samen met zijn vrouw; ook de enige die hij ooit mee naar huis genomen heeft. Ik denk ook altijd even na voordat ik iemand bij mijn ouders voor ga stellen.
Heb je wat bij Frantic opgehaald?quote:Op zondag 6 december 2020 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Aaaawquote:Op zondag 6 december 2020 18:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn broer en zus hebben allebei alleen ooit één tienerliefde meegenomen en daarna hun huidige partner. Sterker nog al m'n neven en nichten ook. Ik ben de enige die elke paar jaar een ander komt voorstellenWordt er ook steeds terughoudender in, want ik heb nog steeds dat idee dat het toch wel weer fout zal gaan. En geen zin om dat dan weer te moeten vertellen aan iedereen.
Hier een beetje hetzelfde verhaal. Zijn er maar twee die het tot aan mijn ouders gered hebben.quote:Op zondag 6 december 2020 18:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn broer en zus hebben allebei alleen ooit één tienerliefde meegenomen en daarna hun huidige partner. Sterker nog al m'n neven en nichten ook. Ik ben de enige die elke paar jaar een ander komt voorstellenWordt er ook steeds terughoudender in, want ik heb nog steeds dat idee dat het toch wel weer fout zal gaan. En geen zin om dat dan weer te moeten vertellen aan iedereen.
Ik welquote:Op zondag 6 december 2020 18:45 schreef Amarantha het volgende:
Ik neem pas iemand mee naar ouders (nu alleen nog vader dan) als ik een serieuze relatie heb met iemand. Ik ga mijn pa niet vertellen als ik date met iemand ofzo, hij merkt het vanzelf.
Idem.quote:Op zondag 6 december 2020 18:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier een beetje hetzelfde verhaal. Zijn er maar twee die het tot aan mijn ouders gered hebben.
Niet dat ik het idee heb dat het fout gaat lopen, maar meer dat ik niet binnen een aantal maanden al bij mijn ouders op de stoep sta.
Dat sowieso niet. Maar ik heb eens een maand of 9 met iemand gedate; maar dat werd ooit nooit serieus om allerlei redenen.quote:Op zondag 6 december 2020 18:45 schreef Amarantha het volgende:
Ik neem pas iemand mee naar ouders (nu alleen nog vader dan) als ik een serieuze relatie heb met iemand. Ik ga mijn pa niet vertellen als ik date met iemand ofzo, hij merkt het vanzelf.
Volgend jaar 2021. Nieuw jaar, nieuwe kansen.quote:Op zondag 6 december 2020 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Idem.
En het ziet er niet naar uit dat daar spoedig verandering in komt
Ja dat idee heb ik eigenlijk wel voor het eerst, maar ja.. slechte ervaringen vergeet je niet zomaar helaasquote:Op zondag 6 december 2020 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
AaaawMet Gergi komt het vast goed
![]()
Ik vertelde mijn moeder wel sneller dingen maar die had ook altijd wel snel door als ze mij zag of ik verliefd was ofzo. Vooral als ik dan te verliefd naar mijn telefoon keek steeds als ik berichtje kreeg ofzo.quote:Op zondag 6 december 2020 18:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat sowieso niet. Maar ik heb eens een maand of 9 met iemand gedate; maar dat werd ooit nooit serieus om allerlei redenen.
Mijn moeder had vast even moeten slikken als ze haar tattoo's gezien had
quote:Op zondag 6 december 2020 18:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgend jaar 2021. Nieuw jaar, nieuwe kansen.
Hoewel het dit jaar wel erg lastig is om echt mensen tegen te komen in real life. Mijn timing vlak voor de eerste lockdown was precies goed gelukkig.
Dmquote:Op zondag 6 december 2020 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik moet het doen met speculaas van AH
Ik ook hoor.quote:Op zondag 6 december 2020 18:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was toen nog jongKeek met m'n vader en broer.
Over gevoel met mijn ouders praten is er een heel lange tijd niet bijgeweest. Dus bij dit soort dingen kan ik beter een memo sturenquote:Op zondag 6 december 2020 18:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vertelde mijn moeder wel sneller dingen maar die had ook altijd wel snel door als ze mij zag of ik verliefd was ofzo. Vooral als ik dan te verliefd naar mijn telefoon keek steeds als ik berichtje kreeg ofzo.Mijn pa ziet dat niet en die zie ik sowieso veel minder dan dat ik mijn moeder zag.
Ik heb nooit veel gedate omdat er in de meeste gevallen een relatie uit kwam rollen, maar het natuurlijkste is gewoon iemand (via-via) tegengekomen waar het mee klikt.quote:Op zondag 6 december 2020 18:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]Hoewel er toch nog wel gedate wordt via apps. Althans mijn collega's hebben nog de ene na de andere date, zijn gewoon een beetje creatiever in wat ze doen nu (boswandeling, picnic, etc).
Doe jij het dan in zijn plaatsquote:Op zondag 6 december 2020 18:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doet ie nietIk vroeg het van de week ook al.
KLB / NSBuren Dit is niet echt toch?quote:Op zondag 6 december 2020 18:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat de speculaas helemaal uitgedroogd is als ie hier na 5-7 dagen eindelijk aankomt
Dat merk ik ook wel aan je, iedereen moet deugen en in vakjes passen. Zoals dat iedereen alleen moet winkelen.quote:Op zondag 6 december 2020 18:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Over gevoel met mijn ouders praten is er een heel lange tijd niet bijgeweest. Dus bij dit soort dingen kan ik beter een memo sturen
Lemming. Verveelde mequote:Op zondag 6 december 2020 18:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
KLB / NSBuren Dit is niet echt toch?
Kan ik me voorstellen. Ik hoop dat Gergi bewijst dat niet alle mannen hetzelfde zijnquote:Op zondag 6 december 2020 18:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat idee heb ik eigenlijk wel voor het eerst, maar ja.. slechte ervaringen vergeet je niet zomaar helaas
Notequote:Op zondag 6 december 2020 19:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lemming. Verveelde me
Oh kut dit zeg ik tegen een KLB mod![]()
Misschien vinden ze jou allemaal stiekem erg tof en zijn ze allemaal jaloers.quote:Op zondag 6 december 2020 18:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan heb je mijn eerdere vriendinnen niet meegemaakt.quote:Op zondag 6 december 2020 19:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat merk ik ook wel aan je, iedereen moet deugen en in vakjes passen. Zoals dat iedereen alleen moet winkelen.
quote:Op zondag 6 december 2020 18:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doet ie nietIk vroeg het van de week ook al.
quote:Op zondag 6 december 2020 19:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Misschien vinden ze jou allemaal stiekem erg tof en zijn ze allemaal jaloers.
Vooruit dan maarquote:Op zondag 6 december 2020 19:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee joh voor lemmings niet maar moet hem wel dichtgooien.
quote:Op zondag 6 december 2020 19:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was al erg laat, nam steeds de ene na de ander mee, mijn pa vond dat fantastisch natuurlijk, hippie als die is.quote:
Waarom dat nou weer?quote:Op zondag 6 december 2020 19:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn ouders boeide het allemaal niet zoveel geloof ik, die vonden het vooral vervelend dat ik steeds zo'n eikels tegenkwamquote:Op zondag 6 december 2020 19:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik was al erg laat, nam steeds de ene na de ander mee, mijn pa vond dat fantastisch natuurlijk, hippie als die is.
Maar met mij broertje is het nog wel een stapje erger.![]()
Maar idd de rest van de familie allemaal studeren en vanaf 18-20 samenwonen.
Op je 18e ben je amper van de middelbare school afquote:Op zondag 6 december 2020 19:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik was al erg laat, nam steeds de ene na de ander mee, mijn pa vond dat fantastisch natuurlijk, hippie als die is.
Maar met mij broertje is het nog wel een stapje erger.![]()
Maar idd de rest van de familie allemaal studeren en vanaf 18-20 samenwonen.
Hoe kan dat eigenlijk?quote:Op zondag 6 december 2020 19:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn ouders boeide het allemaal niet zoveel geloof ik, die vonden het vooral vervelend dat ik steeds zo'n eikels tegenkwam
De BBC versie of ben je boek aan het lezen?quote:Op zondag 6 december 2020 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
The Reichenbach Fall blijft een van de beste Sherlocks
Is dat een boek, film, serie?quote:Op zondag 6 december 2020 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
The Reichenbach Fall blijft een van de beste Sherlocks
BBCquote:Op zondag 6 december 2020 19:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De BBC versie of ben je boek aan het lezen?
Ja is gewoon zo tenzij je echt iets heel origineels hebt maar als 1 persoon het doet dan volgen vaak nog 10 of 20 en dat is kut en wil je voorkomen.quote:
Ja 18, kan ook 25 zijn, degelijk in ieder geval.quote:Op zondag 6 december 2020 19:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op je 18e ben je amper van de middelbare school af![]()
Dat zou voor mij niet gewerkt hebben
Weinig zelfvertrouwen en mensen die daar misbruik van maken, denk ik. Maar ondertussen heb ik wel zelfvertrouwen, dat scheeltquote:
Wat dan? Fok moet toch juist actief blijven?quote:Op zondag 6 december 2020 19:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja is gewoon zo tenzij je echt iets heel origineels hebt maar als 1 persoon het doet dan volgen vaak nog 10 of 20 en dat is kut en wil je voorkomen.
Ja maar niet door lemmings te maken.quote:Op zondag 6 december 2020 19:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat dan? Fok moet toch juist actief blijven?
Je woonde op je 27e nog thuis?quote:Op zondag 6 december 2020 19:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja 18, kan ook 25 zijn, degelijk in ieder geval.
Ik naaide gewoon de hele toko wakker op mijn 27ste in mijn ouders huis.
O ja die gast kan ik niet uitstaan om de één of andere reden. Anders had ik het wel gekekenquote:Op zondag 6 december 2020 19:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Serie, met Bennedict Cumberbatch.
En anders sturen we de FOK! knokploeg er op afquote:Op zondag 6 december 2020 19:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weinig zelfvertrouwen en mensen die daar misbruik van maken, denk ik. Maar ondertussen heb ik wel zelfvertrouwen, dat scheelt
quote:Op zondag 6 december 2020 19:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja die gast kan ik niet uitstaan om de één of andere reden. Anders had ik het wel gekeken
Okquote:Op zondag 6 december 2020 19:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En anders sturen we de FOK! knokploeg er op af
Doet me denken aan een vriend van mij; die heeft op zondagmorgen ook wel eens aan het ontbijt aan moeten schuiven bij mensen die hij nog nooit gezien hadquote:Op zondag 6 december 2020 19:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja 18, kan ook 25 zijn, degelijk in ieder geval.
Ik naaide gewoon de hele toko wakker op mijn 27ste in mijn ouders huis.
Wat maakt dat nou uit?quote:Op zondag 6 december 2020 19:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar niet door lemmings te maken.
Serie is echt steengoed. Alleen als je de hoofdpersoon niet kan hebben dan houdt het al snel op.quote:Op zondag 6 december 2020 19:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja die gast kan ik niet uitstaan om de één of andere reden. Anders had ik het wel gekeken
Toen had ik er al 11 jaar samenwonen op zitten, laatbloeierquote:Op zondag 6 december 2020 19:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jazeker, op mijn 28ste kocht ik een huis.
Dat lijkt me vrij ongemakkelijk, tenzij het super chille ouders zijnquote:Op zondag 6 december 2020 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doet me denken aan een vriend van mij; die heeft op zondagmorgen ook wel eens aan het ontbijt aan moeten schuiven bij mensen die hij nog nooit gezien had![]()
Gewoon straffen en naar de goulash ermee!quote:Op zondag 6 december 2020 19:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet waar Gergi zijn land woont
O ja die vind ik dan juist weer wel prima om naar te kijkenquote:Op zondag 6 december 2020 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Serie is echt steengoed. Alleen als je de hoofdpersoon niet kan hebben dan houdt het al snel op.
Dat heb ik bijvoorbeeld met Jason Bateman in Ozark.
quote:Op zondag 6 december 2020 19:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet waar Gergi zijn land woont
Volgens mij wel begripvolle ouders in dat geval. Maar dat soort avonturen maakte hij wel eens mee.quote:Op zondag 6 december 2020 19:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij ongemakkelijk, tenzij het super chille ouders zijn
Boeiend, geen faal tochquote:Op zondag 6 december 2020 19:12 schreef TaMieke het volgende:
Ik sprak vrijdag mijn nieuwe "collega". gastje is 20 en wil een huis kopen.
Kom ik aan met mn huurhuis. #faal
Wacht, ik kwam niet om te klagen.
Yolo
Hij kan wel zoveel willen, maar kan het ook?quote:Op zondag 6 december 2020 19:12 schreef TaMieke het volgende:
Ik sprak vrijdag mijn nieuwe "collega". gastje is 20 en wil een huis kopen.
Kom ik aan met mn huurhuis. #faal
Wacht, ik kwam niet om te klagen.
Yolo
Das ook wel overdreven vroeg.quote:Op zondag 6 december 2020 19:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen had ik er al 11 jaar samenwonen op zitten, laatbloeier
meh. weet niet. mssn een beetje. Het loopt zoals het loopt. Weinig aan te doen verder.quote:
Hij zegt van wel. Maar geen idee verder.quote:Op zondag 6 december 2020 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij kan wel zoveel willen, maar kan het ook?
Dat zeggen ze altijd wel hèquote:Op zondag 6 december 2020 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das ook wel overdreven vroeg.
En ik had alles naar mijn wens thuis, waarbij mijn ouders meer weg waren dan thuis en ik had ook een heel huisdeel.
Maar goed achteraf gezien had ik misschien ff een jaar of 2 helemaal alleen moeten wonen.
Dit is mij zoo vaak gebeurd, vaak zeiden die grieten dat ze alleen thuis waren.quote:Op zondag 6 december 2020 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doet me denken aan een vriend van mij; die heeft op zondagmorgen ook wel eens aan het ontbijt aan moeten schuiven bij mensen die hij nog nooit gezien had![]()
Ik ben 42, heb twee keer een koophuis gehad, maar huur weer. Het leven loopt zoals het loopt johquote:Op zondag 6 december 2020 19:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
meh. weet niet. mssn een beetje. Het loopt zoals het loopt. Weinig aan te doen verder.
[..]
Hij zegt van wel. Maar geen idee verder.
Gastjes van 20 kunnen idd vanalles willen
Ja precies.quote:Op zondag 6 december 2020 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben 42, heb twee keer een koophuis gehad, maar huur weer. Het leven loopt zoals het loopt joh
quote:Op zondag 6 december 2020 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is mij zoo vaak gebeurd, vaak zeiden die grieten dat ze alleen thuis waren.
Zat je zondagmorgen ineens aan een ontbijt met the family.
Zo ongemakkelijk.
Heb een keer gehad dat de moeder een oogje op me kreeg tijdens zo'n ontbijt, liet af en toe haar badjas een beetje open vallen, ik staren naar mijn prutteleitjequote:Op zondag 6 december 2020 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is mij zoo vaak gebeurd, vaak zeiden die grieten dat ze alleen thuis waren.
Zat je zondagmorgen ineens aan een ontbijt met the family.
Zo ongemakkelijk.
quote:Op zondag 6 december 2020 19:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja precies.
Gewoon rijke vent met leuk huis treffen. Daar mn troep naartoe verhuizen en niet meer weggaan![]()
![]()
quote:Op zondag 6 december 2020 19:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb een keer gehad dat de moeder een oogje op me kreeg tijdens zo'n ontbijt, liet af en toe haar badjas een beetje open vallen, ik staren naar mijn prutteleitje![]()
Totaal disfunctioneel gezin was dat.
Gewoon langs de regenpijp naar beneden klimmenquote:Op zondag 6 december 2020 19:20 schreef TaMieke het volgende:
Maar ga je dan daadwerkelijk aan tafel zitten?
Ik zou echt zo snel mogelijk de deur uit rennen. Het liefst een deur waarbij je niemand hoeft tegen te komen
Laat dat ontbijt maar zitten.
Ja ik ookquote:Op zondag 6 december 2020 19:20 schreef TaMieke het volgende:
Ik zou echt zo snel mogelijk de deur uit rennen. Het liefst een deur waarbij je niemand hoeft tegen te komen
I knowquote:Op zondag 6 december 2020 19:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn wel de leukste en mooie vrouwen![]()
Volgens mij heb ik hier de verfilming ooit van gezien.quote:Op zondag 6 december 2020 19:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb een keer gehad dat de moeder een oogje op me kreeg tijdens zo'n ontbijt, liet af en toe haar badjas een beetje open vallen, ik staren naar mijn prutteleitje![]()
Wat denk je van moeder en zus? Die hun advances op mij botvierden. Battshit crazy.quote:Op zondag 6 december 2020 19:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijna thee over mn schermquote:Op zondag 6 december 2020 19:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hier de verfilming ooit van gezien.
Er gebeurde nog veel meer en er zaten nog wel gekkere kanten aan het verhaal, hoe verliep dat verhaal?quote:Op zondag 6 december 2020 19:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kloptquote:Op zondag 6 december 2020 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat denk je van moeder en zus? Die hun advances op mij botvierden. Battshit crazy.![]()
(Ps dit gelooft toch niemand)
Ik wel hoorquote:Op zondag 6 december 2020 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat denk je van moeder en zus? Die hun advances op mij botvierden. Battshit crazy.![]()
quote:Op zondag 6 december 2020 19:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Step mom nicks the BF part 384quote:Op zondag 6 december 2020 19:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja als man ga je toch niet wegrennen?quote:Op zondag 6 december 2020 19:20 schreef TaMieke het volgende:
Waren zowel moeder als zus ambassadeurdochters?quote:Op zondag 6 december 2020 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Herinner me het niet helemaal. Maar het was in ieder geval haar stiefmoeder.quote:Op zondag 6 december 2020 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er gebeurde nog veel meer en er zaten nog wel gekkere kanten aan het verhaal, hoe verliep dat verhaal?
Zo’n vader die je vals aan zit te kijken omdat jij zijn dochter hebt gepriktquote:Op zondag 6 december 2020 19:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja als man ga je toch niet wegrennen?
Gewoon met je droge mond iets wegkauwen, grappen maken met vaders des huizes en dan zo snel mogelijk naar je maten om F1 te kijken in de kroeg.
Hoezo niet?quote:Op zondag 6 december 2020 19:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja als man ga je toch niet wegrennen?
Gewoon met je droge mond iets wegkauwen, grappen maken met vaders des huizes en dan zo snel mogelijk naar je maten om F1 te kijken in de kroeg.
Ik denk dat zo'n situatie als vrouw iets beter is jaquote:Op zondag 6 december 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n vader die je vals aan zit te kijken omdat jij zijn dochter hebt geprikt
Nee joh, eerder zo’n gefaald gezin zonder vader maar wel bovengemiddeld knap waren ze daar allemaal.quote:Op zondag 6 december 2020 19:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waren zowel moeder als zus ambassadeurdochters?
Das de truc om dan daardoor totaal niet van slag te zijn en juist de woordvoering over te pakken.quote:Op zondag 6 december 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet iets met heel veel spijkerbroeken?quote:Op zondag 6 december 2020 19:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Herinner me het niet helemaal. Maar het was in ieder geval haar stiefmoeder.
Hm. Ik zou het niet weten. Ik ben altijd al vroeg bejaard geweest.quote:Op zondag 6 december 2020 19:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das de truc om dan daardoor totaal niet van slag te zijn en juist de woordvoering over te pakken.
Waarom??
Geen idee, je bent jong en hebt testosteron.
Vrij zeker dat er geen broeken in voorkwamen.quote:Op zondag 6 december 2020 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet iets met heel veel spijkerbroeken?
Haar vader had een spijkerbroekenketen en ik heb een paar jaar geen spijkerbroeken meer hoeven kopen, zag die kerel een keer en die begon meteen mijn 20 gulden spijkerbroek af te kraken, "wanneer ben je jarig jongen?" "eeuhm over twee maanden meneer" "ok Chantal gaat NU een hoop broeken voor je uitzoeken, voor je verjaardag" "en welkom bij de familie jongen, ik heb je nodig met dat loeder van een vrouw en gekke dochters"
piep
Ik heb een keer tegen een Italiaan gezegd dat zijn dochter beter in bed is dan met de pizzaoven.quote:Op zondag 6 december 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben altijd bejaard geweestquote:Op zondag 6 december 2020 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm. Ik zou het niet weten. Ik ben altijd al vroeg bejaard geweest.
Ruim voor die verjaardag had ik al iemand anders, de spijkerbroeken heb ik gehoudenquote:Op zondag 6 december 2020 19:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrij zeker dat er geen broeken in voorkwamen.
quote:Op zondag 6 december 2020 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm. Ik zou het niet weten. Ik ben altijd al vroeg bejaard geweest.
Ik voel me wel thuis hier tussen alle medebejaardenquote:Op zondag 6 december 2020 19:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben altijd bejaard geweest
Jammer voor Russel ook.quote:Op zondag 6 december 2020 19:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wat een race
Jammer voor Max dat wel
Zal vast erg veel helpen.quote:Op zondag 6 december 2020 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha top-actie in Roermond, wij geen horeca? Hier jullie een totaal lege binnenstad, ajuus.![]()
https://roermond.nieuws.n(...)B4MHM79r0YczxktuNd4g
Vreemd, zijn niet bij mij geweestquote:
Hier in de buurt wilde ze volgens mij de zaak dichttimmeren.quote:Op zondag 6 december 2020 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha top-actie in Roermond, wij geen horeca? Hier jullie een totaal lege binnenstad, ajuus.![]()
Maar wat willen ze ermee bereiken? Of is het gewoon om aandacht voor het probleem te krijgen?quote:Op zondag 6 december 2020 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Hier denkt de gemeente eigenlijk best wel goed mee (voor zover het helpt), vaste lasten worden opgeschort en afgelopen zomer kregen ze bijvoorbeeld de kans om overal extra terrassen te openen, heb de meest creatieve terrassen gezien wel, eentje over een meer heen zelfs.quote:Op zondag 6 december 2020 19:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier in de buurt wilde ze volgens mij de zaak dichttimmeren.
Dat is de enige voor wie ik het jammer vind, voor Mercedes is het wel eens leuk dat het allemaal misgaat, beetje jammer dat het dan precies nu moet zijn.quote:
Hier in Eindhoven valt het blijkbaar tegen als ik het zo hoor.quote:Op zondag 6 december 2020 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier denkt de gemeente eigenlijk best wel goed mee (voor zover het helpt), vaste lasten worden opgeschort en afgelopen zomer kregen ze bijvoorbeeld de kans om overal extra terrassen te openen, heb de meest creatieve terrassen gezien wel, eentje over een meer heen zelfs.
Ik ook. Hoop dat Hamilton alvast vakantie neemt en hem nog een race guntquote:Op zondag 6 december 2020 19:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar arme, arme Russell. Die gunde ik het echt.
Zag eigenlijk helemaal geen wijzigingen in Eindhoven nu je het zegt, rondom de Sint-Jan hier is het normaal bijna letterlijk heilige grond en zelfs daar stonden duizenden extra tafels en stoelen.quote:Op zondag 6 december 2020 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier in Eindhoven valt het blijkbaar tegen als ik het zo hoor.
Ja tuurlijk. Janken alom.quote:Op zondag 6 december 2020 19:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar wat willen ze ermee bereiken? Of is het gewoon om aandacht voor het probleem te krijgen?
Ik ook, Bottas was wel weer zwak...quote:Op zondag 6 december 2020 19:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar arme, arme Russell. Die gunde ik het echt.
Ik hoop eigenlijk dat HAM nog in quarantaine zit volgende week. Of een besmette BOT ofzo.quote:Op zondag 6 december 2020 19:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook. Hoop dat Hamilton alvast vakantie neemt en hem nog een race gunt
Als RUS van HAM wint dan is het nog mooier.quote:Op zondag 6 december 2020 19:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat HAM nog in quarantaine zit volgende week. Of een besmette BOT ofzo.
Laatste deel van de race reed hij al op versleten banden. Daar was niets meer te winnen. Hoewel hij wel wat minder presteerde in vergelijking met Russel natuurlijk.quote:Op zondag 6 december 2020 19:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook, Bottas was wel weer zwak...
Dit ja. Die was ook gewoon gefucked door die verprutste stops.quote:Op zondag 6 december 2020 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatste deel van de race reed hij al op versleten banden. Daar was niets meer te winnen. Hoewel hij wel wat minder presteerde in vergelijking met Russel natuurlijk.
quote:Op zondag 6 december 2020 18:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat de speculaas helemaal uitgedroogd is als ie hier na 5-7 dagen eindelijk aankomt
Gemiste kansenquote:
Santa Draakquote:Op zondag 6 december 2020 20:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ja. Die was ook gewoon gefucked door die verprutste stops.
Bij de GP van Duitsland wat hun groot jubileumfeest of zo had moeten worden verprutsten ze toch ook allesquote:Op zondag 6 december 2020 20:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ja. Die was ook gewoon gefucked door die verprutste stops.
Toen filmde Netflix óók.quote:Op zondag 6 december 2020 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij de GP van Duitsland wat hun groot jubileumfeest of zo had moeten worden verprutsten ze toch ook alles
KIJK, DAT IS PAS EEN KERK.quote:Op zondag 6 december 2020 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Stad lag er mooi bij
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 december 2020 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
KIJK, DAT IS PAS EEN KERK.
DE MYSTIEK EN DE SCHOONHEID.
ZIE!!!!
Roteind uit de richting en hier heb ik ook ouwe zooi.quote:
Ouwe zooi? Naja zeg.quote:Op zondag 6 december 2020 20:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Roteind uit de richting en hier heb ik ook ouwe zooi.
zit daar vis inquote:Op zondag 6 december 2020 20:50 schreef bitterbal het volgende:
Kijken jullie ook Jane the Virgin. Das zon leuke serie
Ik vond die met die toneelgordijnen ook wel leuk...quote:Op zondag 6 december 2020 20:57 schreef bitterbal het volgende:
blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa [ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 december 2020 20:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik vond die met die toneelgordijnen ook wel leuk...
quote:Op zondag 6 december 2020 21:01 schreef mschol het volgende:
[..]
komt er wat moois voor terug;
[ afbeelding ]
Te veel koffie ?quote:Op zondag 6 december 2020 20:57 schreef bitterbal het volgende:
blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa [ afbeelding ]
Weet niet, terechte klacht.quote:Op zondag 6 december 2020 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
Waarom is het zo koud @:Amarantha
Ramen en deuren sluiten?quote:
quote:
Hebben ze niet in Emmen, alleen een groot rotsblok.quote:
https://rozevla.nl/fok3quote:
in deze tijd verwacht ik eerder dat dit in de plaats komt van een kerkquote:Op zondag 6 december 2020 21:01 schreef mschol het volgende:
[..]
komt er wat moois voor terug;
[ afbeelding ]
Lelijk is anders.quote:Op zondag 6 december 2020 21:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in deze tijd verwacht ik eerder dat dit in de plaats komt van een kerk
[ afbeelding ]
Ook mooiquote:Op zondag 6 december 2020 21:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in deze tijd verwacht ik eerder dat dit in de plaats komt van een kerk
[ afbeelding ]
Je bent net wakkerquote:
Bossiequote:
Ik slechts 6800quote:
Morgen werken, dus dan kan hetquote:Op zondag 6 december 2020 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Morgen vrij, dus dan kan het
quote:Op zondag 6 december 2020 21:23 schreef bitterbal het volgende:
Kreep app van stiefmonster. Die is weer in het land [ afbeelding ]
Gezelligquote:Op zondag 6 december 2020 21:23 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zondag 6 december 2020 21:23 schreef bitterbal het volgende:
Wat een malle gehaktbal.quote:
Denk dat je beter kan zeggen gelukkig ken ik haar nietquote:Op zondag 6 december 2020 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig kent ze mij niet [ afbeelding ]
Dat mag ook, hoe dan ook blijft het me bespaardquote:Op zondag 6 december 2020 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat je beter kan zeggen gelukkig ken ik haar niet
nou ja wees maar blijquote:Op zondag 6 december 2020 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat mag ook, hoe dan ook blijft het me bespaard [ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 december 2020 21:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dus ze mag niet komen op jullie bruiloft??
Vlak voor het jawoordquote:Op zondag 6 december 2020 21:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dus ze mag niet komen op jullie bruiloft??
quote:Op zondag 6 december 2020 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vlak voor het jawoord [ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 december 2020 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vlak voor het jawoord [ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 december 2020 21:55 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Etto, wat zeg je over dit soort kerken?
Je hebt niet te weinig plek maar teveel zooiquote:Op zondag 6 december 2020 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Avondje mijn werkplek opnieuw ingedeeld; de conclusie is dat er een bureau tegenaan moet gaan zetten op termijn omdat ik te weinig plek heb
Helaas ontkom ik er niet echt aan als ik naast mijn werk ook nog af en toe muziek wil maken hier. Aantal schermen en apparaten stapelt zich dan vrij snel op.quote:Op zondag 6 december 2020 22:21 schreef crv het volgende:
[..]
Je hebt niet te weinig plek maar teveel zooi
quote:Op zondag 6 december 2020 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Helaas ontkom ik er niet echt aan als ik naast mijn werk ook nog af en toe muziek wil maken hier. Aantal schermen en apparaten stapelt zich dan vrij snel op.
Breder blad op je huidige bureau leggen?quote:Op zondag 6 december 2020 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Helaas ontkom ik er niet echt aan als ik naast mijn werk ook nog af en toe muziek wil maken hier. Aantal schermen en apparaten stapelt zich dan vrij snel op.
Ben ik wel aan het overwegen; vraag me af in hoeverre dit ergonomisch helemaal verantwoord gaat zijn, maar het past allemaalquote:Op zondag 6 december 2020 22:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Breder blad op je huidige bureau leggen?
Vet hè die oude filmpjes, zou zo een buurmeisje kunnen zijn.quote:Op zondag 6 december 2020 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Jongens, het aller-, allereerste kattenfilmpje ooit gemaakt. Uit 1906
quote:Op zondag 6 december 2020 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Jongens, het aller-, allereerste kattenfilmpje ooit gemaakt. Uit 1906
Heel sexy waren de bikini's destijds nietquote:Op zondag 6 december 2020 22:35 schreef bitterbal het volgende:
deze schijnt nog ouder te zijn
ook met kad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |