SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 6 december 2020 18:22 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ] Gang 1 van vijf. Wij zijn aan t smikkelen
Dit is ceviche van coquillequote:Op zondag 6 december 2020 18:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Wat heb je allemaal op het menu staan?
Klinkt goedquote:Op zondag 6 december 2020 18:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dit is ceviche van coquille
Straks nog paling, zeeduivel, een ‘vispakketje’ en een dessert van witte chocolade en fruit.
Tantoe oud hé? Net als ik.quote:Op zondag 6 december 2020 18:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Toen keek ik graag en stond ik er ook wel vaker voor op
lekker zegquote:Op zondag 6 december 2020 18:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Straks nog paling, zeeduivel, een ‘vispakketje’ en een dessert van witte chocolade en fruit.
Ik stelde nog voor om daar te eten maar Frantic vond het raar om 2 vreemde dames mee te nemen.quote:
Hoezo? we komen toch alleen voor het etenquote:Op zondag 6 december 2020 18:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik stelde nog voor om daar te eten maar Frantic vond het raar om 2 vreemde dames mee te nemen.
Wel een beetje arme mensenvoer hoor.quote:Op zondag 6 december 2020 18:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Echt hequote:Op zondag 6 december 2020 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoezo? we komen toch alleen voor het eten
Lijkt me wel leuk om te doen bij mijn ouders. "Hoi ik heb een nieuwe relatie" en er dan twee meenemenquote:Op zondag 6 december 2020 18:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik stelde nog voor om daar te eten maar Frantic vond het raar om 2 vreemde dames mee te nemen.
Van wie eentje een man voor extra effect.quote:Op zondag 6 december 2020 18:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk om te doen bij mijn ouders. "Hoi ik heb een nieuwe relatie" en er dan twee meenemen
Gezellig etentje gaat dat worden.quote:Op zondag 6 december 2020 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van wie eentje een man voor extra effect.
quote:Op zondag 6 december 2020 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van wie eentje een man voor extra effect.
Ik niet. Wederhelft wellicht welquote:Op zondag 6 december 2020 18:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn vader zou wel even raar staan te kijken, maar hij zou het niet erg vinden.quote:Op zondag 6 december 2020 18:37 schreef Karzai het volgende:
mijn ouders zouden daar geen moeite mee hebben
Zeg je gewoon dat je 2 schattige uitgehongerde dames hebt gevonden aan de kant van de weg.quote:
Dat uitgehongerde klopt ook welquote:Op zondag 6 december 2020 18:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zeg je gewoon dat je 2 schattige uitgehongerde dames hebt gevonden aan de kant van de weg.
Mijn ouders zouden het ook niet erg vinden.quote:Op zondag 6 december 2020 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn vader zou wel even raar staan te kijken, maar hij zou het niet erg vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb inmiddels 2 tosti's op en voel me niet meer zo uitgehongerd gelukkig.quote:
Sinterklaas is voorbij hoor.quote:Op zondag 6 december 2020 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik verheug me nu al op de koffie met gevulde speculaas
Is niet zo lekker als die van mijquote:Op zondag 6 december 2020 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn broer en zus hebben allebei alleen ooit één tienerliefde meegenomen en daarna hun huidige partner. Sterker nog al m'n neven en nichten ook. Ik ben de enige die elke paar jaar een ander komt voorstellenquote:Op zondag 6 december 2020 18:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn broer is volgens mij al 10 jaar samen met zijn vrouw; ook de enige die hij ooit mee naar huis genomen heeft. Ik denk ook altijd even na voordat ik iemand bij mijn ouders voor ga stellen.
Heb je wat bij Frantic opgehaald?quote:Op zondag 6 december 2020 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Aaaawquote:Op zondag 6 december 2020 18:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn broer en zus hebben allebei alleen ooit één tienerliefde meegenomen en daarna hun huidige partner. Sterker nog al m'n neven en nichten ook. Ik ben de enige die elke paar jaar een ander komt voorstellenWordt er ook steeds terughoudender in, want ik heb nog steeds dat idee dat het toch wel weer fout zal gaan. En geen zin om dat dan weer te moeten vertellen aan iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |