zo had ik mijn zinnen gezet op een isara maar kwam thuis met een tula. Merk wel dat ik nu veel vaker mijn doeken pakquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:50 schreef Tink89 het volgende:
Mijn ergobaby adapt deel ik ook met m'n man en gaat prima. Maar echt: ga passen. Ik had m'n zinnen gezet op een tula, maar die bleek bij mij niet lekker te zitten.
Regio Utrecht, het zuiden zal wat ver zijn. Maar goede tips zijn altijd welkom.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:50 schreef Tink89 het volgende:
Welke regio zit je? Je hebt hier aardig wat mensen zitten bij wie je vast eea kunt passen en in het zuiden weet ik een winkel die gewoon open is en waar je dus niet los betaalt voor een draagconsult. Ze hebben er ook speelgoed en kleding enzo, heel verleidelijk wel 😅
Ik heb een draagconsult gehad van Karin, van https://www.bevallingenbabyzorg.nl/over-mij/quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:19 schreef Vaiana het volgende:
Ha, topic gevonden! Ik wil voor onze aanstaande baby graag een draagdoek en/of -zak, en kreeg van een vriendin de wijze tip om samen met man een draagconsult te doen zodat we een goed idee hebben van wat bij ons (allebei) past. Hebben jullie tips voor waar we dit zouden kunnen doen? Wij wonen in Amersfoort dus het zou fijn zijn als het daar niet heel ver weg vandaan is.
Geen haast mee trouwens, baby wordt pas in september verwacht. Maar ik ben er graag vroeg bij.
Hoe groot is je peuter? Ik vind de tula toddler fijn (al zat alles van tula niet lekker voorop), maar tot maat 92 in de broeken paste de ergobaby ook prima en die vind ik een heel fijne band hebben.quote:Op zondag 24 april 2022 10:25 schreef -Mellow- het volgende:
Tips voor een draagzak om te rugdragen met een peuter?
Ik heb het echt veel geprobeerd met een doek, dat vind ik heel fijn met voorop dragen, maar voor rugdragen wil ik nu graag een zak proberen.
En iemand ervaring met de Kibi draagzak?
(ik weet dat het heel persoonlijk is, en dat een draagconsult een goed idee is. Maar voor nu geen tijd/ zin daarvoor, en ook geen mogelijkheden tot passen in de buurt)
Als je een drager zoekt, ik heb een Twist te koop. Die kan tot maat 116.quote:Op zondag 24 april 2022 10:25 schreef -Mellow- het volgende:
Tips voor een draagzak om te rugdragen met een peuter?
Ik heb het echt veel geprobeerd met een doek, dat vind ik heel fijn met voorop dragen, maar voor rugdragen wil ik nu graag een zak proberen.
En iemand ervaring met de Kibi draagzak?
(ik weet dat het heel persoonlijk is, en dat een draagconsult een goed idee is. Maar voor nu geen tijd/ zin daarvoor, en ook geen mogelijkheden tot passen in de buurt)
Oja die vind ik wel mooiquote:Op zondag 24 april 2022 19:12 schreef arvensis het volgende:
[..]
Als je een drager zoekt, ik heb een Twist te koop. Die kan tot maat 116.
https://www.vinted.nl/kin(...)logram-twist-carrier
Ze heeft maat 98 en hoop haar na aanschaf van een drager nog wel wat langer te dragen ook.quote:Op zondag 24 april 2022 15:04 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Hoe groot is je peuter? Ik vind de tula toddler fijn (al zat alles van tula niet lekker voorop), maar tot maat 92 in de broeken paste de ergobaby ook prima en die vind ik een heel fijne band hebben.
Oh dank voor de tip, ik kende deze nog niet. Ze zien er heel fijn uit en ik vind ze mooi.quote:Op zondag 24 april 2022 15:22 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik droeg Sjaak in de peutertijd heel graag met een Wompat, dat was mijn favoriet.
Ik denk dat onze draagtijd nu echt voorbij gaat zijn, Sjaak wordt te groot en vooral te zwaar voor me. Nu nog de drempel over om ook de laatste draagzak te verkopen, dat vind ik best een dingetje, merk ik.
Ik houd echt van de Wompatsquote:Op zondag 24 april 2022 22:03 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Oh dank voor de tip, ik kende deze nog niet. Ze zien er heel fijn uit en ik vind ze mooi.
Als je zover bent hou ik me aanbevolen
Mijn mei tai was met een newborn ook niet ideaal, doordat het rugpand wat los/groot was. Heb je een foto?quote:
Dat was een aantal jaar terug zo maar er is een hoop veranderd. Tussen de huidige draagzakken zitten modellen die echt al vanaf de geboorte passen zonder insert. Inserts zijn sowieso niet meer gebruikelijk.quote:Op maandag 25 april 2022 12:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mijn ervaring is dat baby's pas vanaf een maat of 62/68 goed in een draagzak zitten. Uitzondering is de Tula, maar dan heb je voor kleinere baby's wel een insert nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |