Als we tegenwoordig daar al bang voor moeten zijn als Nederland...quote:Op maandag 7 december 2020 18:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hauge, Berge, Sorloth en Ajer zijn ook geen prutsers.
Toch al gauw zo'n één keer in de laatste 20 jaar ja.quote:Op maandag 7 december 2020 18:50 schreef Caland het volgende:
Voor mijn gevoel zaten we altijd bij San Marino, maar zelfs die TRADITIE hebben ze VERMOORD
Jij verandert nu per maand van username?quote:
Erg raar, wellicht komt het door de naam.quote:Op maandag 7 december 2020 18:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Toch al gauw zo'n één keer in de laatste 20 jaar ja.
Niet bang zijn, maar het is misschien wel de lastigste tegenstander uit pot 3. En Turkije zit ook wel bij de lastigsten uit Pot 2. Als je denkt dat dat niet uitmaakt had je net zo goed niet kunnen kijken. Maar Nederland is echt niet zo goed dat je nu al je spaargeld op plaatsing kan zettenquote:Op maandag 7 december 2020 18:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als we tegenwoordig daar al bang voor moeten zijn als Nederland...
quote:
Moet jij maar eens opletten @RipCityquote:Op maandag 7 december 2020 18:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet bang zijn, maar het is misschien wel de lastigste tegenstander uit pot 3. En Turkije zit ook wel bij de lastigsten uit Pot 2. Als je denkt dat dat niet uitmaakt had je net zo goed niet kunnen kijken. Maar Nederland is echt niet zo goed dat je nu al je spaargeld op plaatsing kan zetten
Gister lag het nog op je moeder.quote:Op maandag 7 december 2020 18:56 schreef KingRoland het volgende:
Ik weet niet eens waar gibraltar ligt. @:chufi
-reageer dan niet-quote:
Zuiden van Spanjequote:Op maandag 7 december 2020 18:56 schreef KingRoland het volgende:
Ik weet niet eens waar gibraltar ligt. @:chufi
Italië heeft Zwitserland en Ierlandquote:Op maandag 7 december 2020 18:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet bang zijn, maar het is misschien wel de lastigste tegenstander uit pot 3. En Turkije zit ook wel bij de lastigsten uit Pot 2. Als je denkt dat dat niet uitmaakt had je net zo goed niet kunnen kijken. Maar Nederland is echt niet zo goed dat je nu al je spaargeld op plaatsing kan zetten
Ierland kan er echt he-le-maal niks meer van. Het Turkse clubvoetbal zit inderdaad in een dip, maar het nationale team komt daar juist net weer uit.quote:Op maandag 7 december 2020 18:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Italië heeft Zwitserland en Ierland
. Vind ik lastiger dan Turkije en Noorwegen. Het Turkse voetbal zit in een dip. Noorwegen plaatst zich al jaren niet meer voor grote toernooien.
Klopt, en als Nederlanders ergens goed in zijn dan is het wel in schaatsen.quote:Op maandag 7 december 2020 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
Als we bang moeten zijn voor een stel Noren kunnen we er beter mee ophouden.
Southgate is zo conservatief en voorspelbaar als wat, die gaat natuurlijk nooit spelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |