Dat is dus het vervelende... staat er niet precies bij :/quote:Op zondag 6 december 2020 09:01 schreef Fer het volgende:
Welk modeljaar is die I7 ? Vaak zijn die refurbished macs al erg oud.
Dan toch beter de i3 model uit 2020 of Apple zijn nieuwste chip die m1quote:Op zondag 6 december 2020 09:21 schreef Fer het volgende:
Type: A1398 Core i7-4750HQ
Dat zou deze moeten zijn, modeljaar 2013. Dat is wel oud hoor.
https://everymac.com/syst(...)a-display-specs.html
Dit idd.quote:Op zondag 6 december 2020 09:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Niet te veel centjes en je doet er office dingetjes mee, dan zou ik helemaal niet voor een mac gaan eigenlijk.
Meer gevoels ding.. heb thuis alles Apple en gebruik ik al jaren.. kan niet opschieten met Windowsquote:Op zondag 6 december 2020 09:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Niet te veel centjes en je doet er office dingetjes mee, dan zou ik helemaal niet voor een mac gaan eigenlijk.
Ook als je er alleen mee internet, mail en office?quote:Op zondag 6 december 2020 08:57 schreef DW457 het volgende:
De i7 sowieso. I3 is echt te traag voor de lange termijn.
Ja liever die nieuwe Air. Kun je weer heel lang mee doen.quote:Op zondag 6 december 2020 09:42 schreef revpolen het volgende:
[..]
Dan toch beter de i3 model uit 2020 of Apple zijn nieuwste chip die m1
Het is natuurlijk een afweging die je zelf moet maken, maar het scheelt wel makkelijk een paar honderd euro met een windows laptop die voldoet aan wat je ervan verwacht. Snap verder wel dat je een mac zou overwegen.quote:Op zondag 6 december 2020 09:58 schreef revpolen het volgende:
[..]
Meer gevoels ding.. heb thuis alles Apple en gebruik ik al jaren.. kan niet opschieten met Windows
Tjah, kopen op gevoel kost nu eenmaal centjes.quote:Op zondag 6 december 2020 09:58 schreef revpolen het volgende:
[..]
Meer gevoels ding.. heb thuis alles Apple en gebruik ik al jaren.. kan niet opschieten met Windows
Als je geen mailtjes kunt versturen op een computer met Windows dan is het tijd voor een computercursus.quote:Op zondag 6 december 2020 09:58 schreef revpolen het volgende:
[..]
Iets meer dan 1000,- is ook niet echt probleem.. als het maar geen 2500 is ofzoquote:Op zondag 6 december 2020 10:14 schreef 111210 het volgende:
Voor office en excel is een air prima, zou dan idd die nieuwe met m1 chip nemen, nadeel is dat ie 1200,- kost geloof ik?
Je kan ook overwegen om over te stappen, windows is inmiddels ook echt wel goed en stabiel. Daar heb je een goede notebook voor 400/500,-
Nee joh. Macbook is voor gasten die graag 30% meer betalen voor een merkje. Voor een flinke klap minder geld heb je een betere laptop die grafisch nog sterker is ook.quote:Op zondag 6 december 2020 11:06 schreef YoshiBignose het volgende:
Haal een Surface... gebruik mijne al 5 jaar 40u per week met beetje office/excel en is nog supersnel. Macbook is voor grafisch designers.
Wel als je alleen wat office doet zoals de TS. Een developer heeft bijvoorbeeld al meer eisen. Ja, je kunt prima een Linux distro installeren maar met MacOS heb je een systeem dat eigenlijk altijd gewoon werkt.quote:Op zondag 6 december 2020 11:12 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Nee joh. Macbook is voor gasten die graag 30% meer betalen voor een merkje. Voor een flinke klap minder geld heb je een betere laptop die grafisch nog sterker is ook.
Docker werkt ruk op mac...quote:Op zondag 6 december 2020 11:21 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Wel als je alleen wat office doet zoals de TS. Een developer heeft bijvoorbeeld al meer eisen. Ja, je kunt prima een Linux distro installeren maar met MacOS heb je een systeem dat eigenlijk altijd gewoon werkt.
Natuurlijk betaal je meer voor een Apple, dat weet iedereen. Maar het draait niet alleen om specs... zo'n Macbook werkt gewoon goed voor mensen die werken met grafische software en verder geen verstand van computers hebben.quote:Op zondag 6 december 2020 11:12 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Nee joh. Macbook is voor gasten die graag 30% meer betalen voor een merkje. Voor een flinke klap minder geld heb je een betere laptop die grafisch nog sterker is ook.
De performance van zowel windows als mac is wb Docker niet best, zeker niet goed genoeg voor containerized development. Iets wat door o.a. njRAT steeds aantrekkelijker is.quote:Op zondag 6 december 2020 11:53 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Het vreet resources, verder werkt het tegenwoordig best aardig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |