Tja, Feyenoord kan profiteren van de fouten van anderen, gaat dus niet gebeurenquote:Op zondag 6 december 2020 13:39 schreef Caland het volgende:
Nu gaan ze helemaal lekker terugzakken
Dit blijft 0-0 dus
Dick gaat Botteghin naar voren sturen.quote:Op zondag 6 december 2020 13:39 schreef Caland het volgende:
Nu gaan ze helemaal lekker terugzakken
Dit blijft 0-0 dus
Dat inderdaad.quote:Op zondag 6 december 2020 13:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, Feyenoord kan profiteren van de fouten van anderen, gaat dus niet gebeuren
Onze spelers rusten gewoon lekker op het veld, tijdens de wedstrijd.quote:Op zondag 6 december 2020 13:50 schreef raptorix het volgende:
Feyenoord die denkt dat ze spelers gewoon rust kunnen geven
Probleem is dat er niet heel veel alternatieven zijn, wat ik zo begrijpquote:Op zondag 6 december 2020 13:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sinds jorgenson weer mee doet creëren we helemaal niks.
Het is niet dat Berghuis lekker in vorm isquote:Op zondag 6 december 2020 13:50 schreef raptorix het volgende:
Feyenoord die denkt dat ze spelers gewoon rust kunnen geven
Daarvoor wel?quote:Op zondag 6 december 2020 13:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Daarvoor ook niet.quote:Op zondag 6 december 2020 13:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kijk op unibet, is zonder commentaar. Je hoort gewoon de spelers en de technische staf.quote:Op zondag 6 december 2020 13:52 schreef satecl het volgende:
Kan die Leo Driessen z’n jodenbek niet houden?
Dit is idd nog het meest frustrerende imo... Heb het gevoel dat in de afgelopen 11 wedstrijden zelden op doel geschoten werd... Als het vaker dan 35/40 keer is, zou het mij verbazen.quote:Op zondag 6 december 2020 13:53 schreef Kerftminister het volgende:
Ik word helemaal gek van dat trechtervoetbal, schiet eens een keer verdomme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |