Dit was wel een soort van specialiteit van Diemers. Ik kan me van Jens geen gescoorde vrije trap herinneren.quote:
Is niet zo lang geleden, Toornstra, vPersie en Berghuis hebben afgelopen seizoenen nog wel gescoordquote:Op zondag 6 december 2020 12:59 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Kan me de laatste keer niet herinneren dat iemand een vrije trap binnenschoot trouwens :’)
Van Persie?quote:Op zondag 6 december 2020 12:59 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Kan me de laatste keer niet herinneren dat iemand een vrije trap binnenschoot trouwens :’)
De helft speelt niet.quote:Op zondag 6 december 2020 13:00 schreef Duveldrinker het volgende:
Wat voor perspectief ziet Slot in deze selectie?
Wat een brandhout.
Hij vindt Feyenoord gewoon een stap hogerop. Check deze grap @Calandquote:Op zondag 6 december 2020 13:00 schreef Duveldrinker het volgende:
Wat voor perspectief ziet Slot in deze selectie?
Wat een brandhout.
Hij wil meedoen voor het kampioenschap?quote:Op zondag 6 december 2020 13:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij vindt Feyenoord gewoon een stap hogerop. Check deze grap @:Caland
Er zit toch totaal geen potentie in de selectie. Alleen Senesi en Malacia.quote:
Er zal hem wel spelers/kapitaal zijn toegezegd anders kan ik ook niks bedenken. Valt weinig eer aan te behalen dit niveau.quote:Op zondag 6 december 2020 13:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij wil meedoen voor het kampioenschap?
quote:Op zondag 6 december 2020 13:04 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Er zit toch totaal geen potentie in de selectie. Alleen Senesi en Malacia.
De rest is over the hill of niet goed genoeg.
Ik voeg Narsingh hier aan toe.quote:Op zondag 6 december 2020 13:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben trouwens van mening dat Diemers niet goed genoeg is voor Feyenoord!
Nu al aan de Duveltjes?quote:Op zondag 6 december 2020 13:04 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Er zit toch totaal geen potentie in de selectie. Alleen Senesi en Malacia.
De rest is over the hill of niet goed genoeg.
Verstandige teksten weer van De_Gurn.quote:Op zondag 6 december 2020 13:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben trouwens van mening dat Diemers niet goed genoeg is voor Feyenoord!
Met Stam was dat een terechte uitspraak, nu... Geen ideequote:Op zondag 6 december 2020 13:17 schreef hhh38 het volgende:
Ik word ook al helemaal gek van de "Arme Slot, hij is gek dat ie hieraan begint" simplisten.
En dan volgend jaar vooraan staan als Feyenoord onherkenbaar voetbal speelt.
Je speelt tegen Heracles.quote:Op zondag 6 december 2020 13:05 schreef hhh38 het volgende:
Echt dat cynisme als het niet lekker loopt terwijl er een half B team in het veld staat, flikker op
Totaal normaal dat cynisme, volgende stap is apathie.quote:Op zondag 6 december 2020 13:05 schreef hhh38 het volgende:
Echt dat cynisme als het niet lekker loopt terwijl er een half B team in het veld staat, flikker op
Of iig beter spel laten zienquote:Op zondag 6 december 2020 13:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Totaal normaal dat cynisme, volgende stap is apathie.
Zelfs met deze 'b-keus' moet je kunnen winnen tegen al die mongolenploegen in de eredivisie.
Ik zeg gewoon wat niemand hier durft te zeggenquote:Op zondag 6 december 2020 13:15 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Verstandige teksten weer van De_Gurn.
Haps, Kökcü, Sinisterra, Geertruida en Bijlow hebben allemaal wel waarde me dunktquote:Op zondag 6 december 2020 13:21 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hilarisch.
Wie heeft er restwaarde buiten deze 2?
Kökcu 30 miljoen. Minimaalquote:Op zondag 6 december 2020 13:21 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hilarisch.
Wie heeft er restwaarde buiten deze 2?
De automatismes zitten wel in de verdediging. Maakt niet uit wie daar staat, het ziet er altijd wel redelijk uit.quote:Op zondag 6 december 2020 13:23 schreef Maastoren het volgende:
Mag Advocaat ook verwijten dat er 0 automatismes in deze ploeg zitten. Ze doen echt maar wat. Maar hij is wel een jaar lang ongeslagen.
Ben benieuwd hoe vaak Feyenoord het afgelopen jaar met dezelfde 11 namen op het veld gestaan heeft.quote:Op zondag 6 december 2020 13:23 schreef Maastoren het volgende:
Mag Advocaat ook verwijten dat er 0 automatismes in deze ploeg zitten. Ze doen echt maar wat. Maar hij is wel een jaar lang ongeslagen.
Die gaan echt geen forse transfer maken. Allemaal twijfel gevallen.quote:Op zondag 6 december 2020 13:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Haps, Kökcü, Sinisterra, Geertruida en Bijlow hebben allemaal wel waarde me dunkt
Hele mooie actie waarmee hij vrij komt en kan schieten, gevolgd door een domme actie waardoor hij de bal kwijt raakt... Zo symbolisch voor dit Feyenoordquote:Op zondag 6 december 2020 13:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die Teixeira kan er ook geen ene kut van he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |