De Geert op die positie. Daar vind ik hem ‘t beste eigenlijk. Beter dan op het middenveld en rb.quote:Op zondag 6 december 2020 12:32 schreef Maastoren het volgende:
Spajic kan er ook echt geen kloot van jongens.
Toch zou ik De Geert nu wel ipv Diemers willen zien. Ook voor wat scorend vermogenquote:Op zondag 6 december 2020 12:33 schreef fetX het volgende:
[..]
De Geert op die positie. Daar vind ik hem ‘t beste eigenlijk. Beter dan op het middenveld en rb.
Ik geloof zelden in het cliché hij heeft een goaltje nodig maar bij Jorgensen toch echt welquote:
Ach, ben al blij als hij een keer geen balverlies heeft...quote:Op zondag 6 december 2020 12:39 schreef hhh38 het volgende:
Dat stiftje
Gewoon vertrouwen hebben in je eigen schot
Of hij kan het gewoon niet en had één goed seizoenquote:Op zondag 6 december 2020 12:47 schreef Elan het volgende:
Spelen prima. Hopelijk scoort De Jorg er drie want vertrouwen is helemaal weg bij die gozer.
Ligt meer aan Driessen dan aan Diemers...quote:Op zondag 6 december 2020 12:47 schreef Caland het volgende:
Ik zit me vandaag meer te ergeren aan Leo Driessen dan aan Mark Diemers
Knap
Kwestie van KPN iTV stream gewoon synchroniseren met Radio Rijnmond streamquote:Op zondag 6 december 2020 12:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kijk bij mijn ouders, de box is kapot waardoor het geluid niet werkt
Ik mis niks zo te horen
Hoe doe je een seizoen lang iets wat je niet kanquote:Op zondag 6 december 2020 12:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Of hij kan het gewoon niet en had één goed seizoen
Dan had de VAR idd in moeten grijpen. Al zegt Rijnmond niets over de kleur van de kaart, dan ga ik er van uit dat geel terecht is... Deze jongens zijn "niet geheel" objectiefquote:
Ja inderdaad, maak hier nou eens een keer regels voor ipv willekeurig voor de ene trap geel geven en de ander rood.quote:
Als je de arbitrage nodig hebt tegen Heracles ben je gewoon af.quote:Op zondag 6 december 2020 12:51 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Het zal arbitraal eens een keer meezitten hé!
Ik vind het geen rood, maar die gozer van Vitesse kreeg er rood voor gisteren ( @yats ), Kokcu eerder dus.quote:
Dat sws. Zit ook niet mee, arbitrage is imo (in de ere) gewoon goed bezig dit seizoenquote:Op zondag 6 december 2020 12:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mwah in de competitie zit de arbitrage sowieso niet per se tegen, das meer Europees waar we iedere week een beperkte krijgen
Eens, voor mij hoeft hier ook geen rood getrokken te worden. Maar ik kan al zeker drie situaties dit seizoen opnoemen, waar het wel het geval was.quote:Op zondag 6 december 2020 12:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het geen rood, maar die gozer van Vitesse kreeg er rood voor gisteren ( @:yats ), Kokcu eerder dus.
Complete willekeur
Zo zijn er wel meer.quote:Op zondag 6 december 2020 12:54 schreef Duveldrinker het volgende:
Die Nieuwkoop had je toch al lang moeten lozen die kerel heeft totaal geen basistechniek.
Niet per sé goed bezig, maar het is wel aan twee kanten. Tegen Fortuna kregen we een makkelijke rode kaart maar ook een makkelijk gegeven penalty mee.quote:Op zondag 6 december 2020 12:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat sws. Zit ook niet mee, arbitrage is imo (in de ere) gewoon goed bezig dit seizoen
OK, mss is 'goed' sws niet het goede woord in NL... 'Evenwichtig' is dan een betere omschrijvingquote:Op zondag 6 december 2020 12:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet per sé goed bezig, maar het is wel aan twee kanten. Tegen Fortuna kregen we een makkelijke rode kaart maar ook een makkelijk gegeven penalty mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |