Je wordt er zo flauw van.... Maargoed niet te lang bij stilstaan maar weer!quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:44 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Het wekelijkse topic.![]()
Altijd nog een terechte klacht.
Wat voor tijdswinst (want daar gaat het vaak om) haal je er dan überhaupt mee als bezorger? Logica is ver te zoeken soms...quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:50 schreef qajariaq het volgende:
Vorige week hoorde ik de brievenbus klepperen, de post had het pakje gelijk maar bij de buren bezorgd zonder aan te bellen.
Turk of Marokkaan of Kaaskop... dit doe je niet! Je bent wel het visitekaartje van PostNL!quote:Op zaterdag 5 december 2020 17:03 schreef pferdfahrer het volgende:
Het zijn tegenwoordig ook alleen maar van die ZZP pakketturken.
Ja dan heb je minimaal een hele hoop gezeik om terug te krijgen waar je recht op hebt.quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:50 schreef Repentless het volgende:
Hier al tot twee keer toe dat een DHL-bezorger het pakketje gewoon tegen de voordeur aanzet en hem peert. WTF.
Vraag me af of een klacht indienen zin heeft. Ben niet zo van klachten indienen, maar ik vraag me af wat er gebeurt als het gejat wordt. Dan heeft het dus gewoon de status 'bezorgd'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een terechte klacht.Ook in moeilijke tijden.
Door mijn pakje af te leveren bij een buur die ook een pakje heeft en dan gelijk een briefje in de bus te doen hoeft ie niet te wachten of ik thuis ben, sowieso hoeft ie niet te wachten tot ik open doe dan. Vrolijk naar de bezorger gezwaaid want ik deed al open voor ze goed en wel van het pad af was. Maar misschien is mijn huisbel wel te ingewikkeld...quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:56 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wat voor tijdswinst (want daar gaat het vaak om) haal je er dan überhaupt mee als bezorger? Logica is ver te zoeken soms...
Dit staat op de site:quote:Op zaterdag 5 december 2020 17:13 schreef Amarantha het volgende:
Misschien moeten we in december een algemeen klachtentopic doen ofzo.
Niet aanbellen, lijkt mij geen coronamaatregel te zijn!quote:In aanloop naar de feestdagen en door de coronamaatregelen is het erg druk. We doen ons best om alle pakketten zo snel mogelijk te bezorgen. Sommige pakketten vanuit binnen- en buitenland zijn helaas langer onderweg, sorry hiervoor. In track & trace vind je de laatste informatie.
Is toch pijnlijk zoiets? Ach, ze zullen wel gewoon de schouders ervoor ophalen... Kan hun toch allemaal niets meer fucken!quote:Op zaterdag 5 december 2020 17:15 schreef qajariaq het volgende:
Vrolijk naar de bezorger gezwaaid want ik deed al open voor ze goed en wel van het pad af was.
Maar dan wel met een klacht aan de broek... voor wat het waard is...quote:Op zaterdag 5 december 2020 17:44 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Je kan beter boos worden op het management van die bezorgingsbedrijven dan op de bezorgers.
Als je onmogelijke targets stelt dan gaan bezorgers zelf de kantjes ervan aflopen om toch binnen de tijd je werk te kunnen doen.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)en-betaling-politiekquote:De bezorgondernemer heeft een aantal vaste routes en twee chauffeurs in vaste dienst. "Je zou denken: meer drukte is beter voor je omzet, maar de stoptarieven gaan elk jaar omlaag." Waar hij op een van de routes 1,50 per stop kreeg, is dat in drie jaar tijd al 50 cent minder geworden. "Dat tikt aan."
De marges zijn er dus wel... voor PostNL zelf dan....quote:Op zaterdag 5 december 2020 18:10 schreef MichaelScott het volgende:
PostNL betaalt de "zelfstandig ondernemer" dus 1 euro per stop, terwijl ze daar per pakket 6,95 voor betaald krijgen.
Alsof je die zaterdag anders zou benutten.quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:41 schreef Bocaj het volgende:
Je blijft gvd thuis voor een pakket.
Zie je ineens de bus voorbij rijden...
Even later een email: 'We hebben u gemist, u kunt het pakket maandag ophalen bij PostNL-Punt!'
Geen hond verder te bereiken op zaterdag bij PostNL...![]()
Je zou ze toch voor hun eigen bestelbus gooien die lamballen!
quote:Op zaterdag 5 december 2020 17:44 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Je kan beter boos worden op het management van die bezorgingsbedrijven dan op de bezorgers.
Als je onmogelijke targets stelt dan gaan bezorgers zelf de kantjes ervan aflopen om toch binnen de tijd je werk te kunnen doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |