Dat is al best wel een oudere film?quote:
2 jaar oudquote:Op zaterdag 5 december 2020 14:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is al best wel een oudere film?
Ik kijk amper filmsquote:Op zaterdag 5 december 2020 14:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
2 jaar oud, aanrader
![]()
nu iets vrolijkers
Hoeft ook niet geloof mij maarquote:Op zaterdag 5 december 2020 15:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kijk amper filmsHeb er ook geen verstand van
Heylaquote:
quote:
Hamstergezichtje?quote:Op zondag 6 december 2020 14:35 schreef UitStraling het volgende:
De zanger met het hamstergezichtje is laatst ook overleden![]()
Ik ken hem nietquote:Op zondag 6 december 2020 14:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vond hem altijd zo'n grappig lief snuitje hebben
Dat was ff schrikken, ik klikte en hij ging meteen door naar YTquote:
quote:Op zondag 6 december 2020 18:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat was ff schrikken, ik klikte en hij ging meteen door naar YT![]()
![]()
Okay maar wel wakker nu
Hou je niet van dansen?quote:
Roze balkjequote:Op maandag 7 december 2020 01:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas![]()
[ afbeelding ]
Zo vrolijk is dat nietquote:
Waar ben ik vrolijk dan? Gewoonquote:Op dinsdag 8 december 2020 00:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zo vrolijk is dat niet
quote:Op dinsdag 8 december 2020 00:42 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Waar ben ik vrolijk dan? Gewoonen
quote:
We need that.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
ik vind zelf az beter dan nasquote:
die ken ik helemaal niet, maar al eerder gezegd jij brengt mij weer op nieuwe artiestenquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik vind zelf az beter dan nas![]()
![]()
zullen wel veel niet mee eens zijn maarja![]()
maar nas is zeker ook wel nicequote:
az zat met nas bij the firm samen met foxy brown en cormegaquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
die ken ik helemaal nioet, maar al eerder gezegd jij brengt mij weer op nieuwe artiesten![]()
Ik heb deze albums van hem.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
aZ had zelf 1 album die helemaal hot was in de 90's maar het grote publiek kent hem nauwelijks.
Leuk complimentquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
die ken ik helemaal niet, maar al eerder gezegd jij brengt mij weer op nieuwe artiesten![]()
ja maar even serieus kennen de meeste mensen hem? Dit is toevallig dat jij hem wel kent dan maar echt de meeste nietquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:10 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik heb deze albums van hem.
AZ - Doe Or Die (1995)
AZ - Pieces Of A Man (1998)
AZ - 9 Lives (2001)
AZ - A.W.O.L (2005)
AZ - Aziatic (2002)
Ligt eraan hoe oud ze zijn. De jeugd van nu zal ze niet kennen nee.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ja maar even serieus kennen de meeste mensen hem? Dit is toevallig dat jij hem wel kent dan maar echt de meeste niet
ahquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
az zat met nas bij the firm samen met foxy brown en cormega
aZ had zelf 1 album die helemaal hot was in de 90's maar het grote publiek kent hem nauwelijks.
Ik kan iig op 1 hand tellen en dan is nog karig wie AZ kentquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:14 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe oud ze zijn. De jeugd van nu zal ze niet kennen nee.
ja hij is weer begonnenquote:
zal wel een goed sfeertje zijn geweestquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja hij is weer begonnen
ik heb wel een aantal rap concerten bezocht in paradiso en melkweg
wu tang clan, public enemy, ice t, method man o.a
dit is mijn favoriete rap album all time
ja hoor geen gekkigheid gewoon , bij wu tang clan gingen ze achter iemand aan rennen omdat ie iets op het podium gegooid zou hebbenquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zal wel een goed sfeertje zijn geweestnice!
quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja hoor geen gekkigheid gewoon , bij wu tang clan gingen ze achter iemand aan rennen omdat ie iets op het podium gegooid zou hebben
maar volgens mij was dat een set up
is dit een kerstnr?quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja was wel grappig zag je iemand rennen voor zijn leven door paradiso
kerstnummertje nu
Fijne avond nog karzai. Bedankt voor je muziekjesquote:
doei moppie lekker slapen straksquote:Op dinsdag 8 december 2020 21:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Fijne avond nog karzai. Bedankt voor je muziekjes
bye
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |