Het is nu wel heerlijk stil.quote:
Doen jullie niet pakje voor pakje? Of zijn je kinderen heel erg jong?quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Het is nu wel heerlijk stil.
Wel nadat deze Sint een officiele waarschuwing uitdeelde en direct spijt had van de gekochte microfoons met galmfunctie 🤐
Dat wou ik wel doen, ze zijn bijna 11 en 6, maar ik was al te laat, ze gingen hysterisch te keer in de zakken. Nu pas kijken ze goed naar wat ze gekregen hebben.quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Doen jullie niet pakje voor pakje? Of zijn je kinderen heel erg jong?
Nee, gewoon verse ingrediënten zijn ook dan het beste.quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:29 schreef cafca het volgende:
Wij gaan straks ook gourmetten, maar geen pakjes.
Ja, dat ookquote:Op zaterdag 5 december 2020 16:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, gewoon verse ingrediënten zijn ook dan het beste.
The Chain gaat ook richting top 100.quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Welke ik trouwens ook wel hoog verwacht dit jaar: Dreams van Fleetwood Mac. Net als een Jolene, Piano Man en Africa is die de laatste jaren aan een opmars bezig onder de jeugd.
Nee, dit kan niet.quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:31 schreef cafca het volgende:
Oh, fuck. Ik bedenk net dat ik vergeten ben op Duncan Browne te stemmen!
Kennen we die? Voelt alweer als eeuwen geleden dat ik nog eens ben gaan stappenquote:Op zaterdag 5 december 2020 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Dreams trouwens zo populair zijn onder twintigers door de Deep Dish remix?
Er was ook een populaire TikTok-video die het als achtergrondmuziek gebruikte.quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht door die Tiktok-filmpjes?quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er twintigers die daar aan doen?quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:37 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik dacht door die Tiktok-filmpjes?
Ik denk inderdaad dat de broer van de tante van de neef van mijn overbuurman z'n hond ook nog maar even moet stemmen.....quote:
Volgens mij wel hoor, maar die mix zal zeker ook meespelen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn er twintigers die daar aan doen?
Die deep dish remix is ook van 10 jaar terug.
Nou is de jeugd hier in huis niet helemaal standaard, maar ik weet dar Fleetwood Mac bij mijn zoon en z'n vrienden sowieso redelijk populair isquote:Op zaterdag 5 december 2020 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanwaar dit idee? En ik ga uit van dat het dan Hurt moet zijn, of welk liedje bedoel je?quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:38 schreef Tussle266 het volgende:
Kan een plaat die al wat jaartjes tussen 30 en 40 hangt zonder aanleiding toch ineens een sprongetje maken? Denk het wel toch?
Ik ben nog altijd lijstjes aan het uitpakken. Ik doelde eigenlijk op een bandje waar in de 80’s weleens wat mensen naar luisterden voordat Kurt Cobain het voor ze kwam verpesten.quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vanwaar dit idee? En ik ga uit van dat het dan Hurt moet zijn, of welk liedje bedoel je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Zoals Africa en Pianoman bedoel je?quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:38 schreef Tussle266 het volgende:
Kan een plaat die al wat jaartjes tussen 30 en 40 hangt zonder aanleiding toch ineens een sprongetje maken? Denk het wel toch?
Die twee waren niet helemaal zonder aanleiding, toch?quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Zoals Africa en Pianoman bedoel je?
Ja dus
Die zou ik niet onder zonder reden scharen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Zoals Africa en Pianoman bedoel je?
Ja dus
Mjah, wat is aanleiding?quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Die twee waren niet helemaal zonder aanleiding, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |