abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196658172
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 06:04 schreef -Hakuna- het volgende:
Doe zelf al ruim 35 jaar elke dag (of eigenlijk nacht) zo'n 2,5/3 uur on afgebroken (bos) wandelingen maken en een redelijk snelle pas. De reden van mijn nachtwandelingen is dat ik door mijn autisme het liefst zo weinig mogelijk mensen tegen wil komen en van stilte en rust hou. Zou graag naar een sportschool willen gaan, maar omdat ik daar met andere vreemde mensen moet gaan sporten en door geluiden en muziek zou het al snel lijden tot onbegrip en irritatie. Bestaan er ook sportscholen waar je met kleine groepjes of beter nog alleen kan sporten zonder dat ik ongevraagd bij ander mensen moet zijn?
Er zijn wel sportscholen die 's nachts ook open zijn. Dus dan zijn er vanzelfsprekend minder mensen.
pi_196659395
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 17:24 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Er zijn wel sportscholen die 's nachts ook open zijn. Dus dan zijn er vanzelfsprekend minder mensen.
Klopt, bij mij aan de overkant zit er eentje waar je 24 uur per dag kan sporten, vaak zie ik daar hooguit (ook in nacht) 1 of 2 mensen bezig. Hier wilde ik wel aan, maar 45 euro per maand is voor mij op dit moment even erg veel.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_196660004
Begin weer beetje in flow te komen, vandaag 3 kwartier gezwommen en 15KM gewandeld, wil in het nieuwe voorjaar wel weer echt actief mijn conditie opbouwen, maar wil nu eerst onder de 100 kilo komen (nu 115) maar gaat erg lekker.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 10 december 2020 @ 19:29:30 #79
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_196660035
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 19:28 schreef raptorix het volgende:
Begin weer beetje in flow te komen, vandaag 3 kwartier gezwommen en 15KM gewandeld, wil in het nieuwe voorjaar wel weer echt actief mijn conditie opbouwen, maar wil nu eerst onder de 100 kilo komen (nu 115) maar gaat erg lekker.
Hoe lang ben je?
pi_196660070
quote:
11s.gif Op donderdag 10 december 2020 19:29 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Hoe lang ben je?
189, sowieso niet een hele smalle bouw, dus met 92/94 kilo ben ik redelijk afgetrained.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_196661895
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 11:52 schreef Postbus100 het volgende:
Ts, wat doe je verder in je dagelijks leven aan bewegen? Wat voor activiteiten heb je? Hoe ga je daar heen?
Reis enkele dagen per week met de trein en dan loop ik veelal van en naar het station, totaal ongeveer vijf kilometer op een dag en dat dat een paar dagen per week. Van de zomer dus een stuk meer, ook deels recreatief.
pi_196664433
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 20:50 schreef Tirza- het volgende:

[..]

Reis enkele dagen per week met de trein en dan loop ik veelal van en naar het station, totaal ongeveer vijf kilometer op een dag en dat dat een paar dagen per week. Van de zomer dus een stuk meer, ook deels recreatief.
Is dat 2,5 km? Dan zou ik ook gaan fietsen. Met fietsen zit je net wat hoger in je hartslag, dan gaat je conditie meer vooruit. Wel goed doortrappen.

voorbeeldje : ik liep ooit een heuveltocht. Samen met een andere jongen bungelden we achteraan de groep, we konden gewoon niet sneller de heuvel op dan we deden. Ik had te weinig getraind, die andere jongen had héél veel getraind. Gewandeld. Vlak. Had hij dus helemaal niets aan in de bergen. Voor bergen moet je trappen lopen, fietsen, hardlopen, zwemmen, etc. Dat was mijn les van die wandeling.

[ Bericht 0% gewijzigd door Postbus100 op 11-12-2020 17:52:34 ]
Somebody that I used to know
pi_196664810
Of los van je wandelingen naar het station ook nog 's avonds rondjes fietsen van zo'n 10 km. Is echt maar een halfuurtje, heerlijk.
Somebody that I used to know
pi_196665631
Ik zou gewoon flink doorlopen naar het station.
Resistance is futile.
  vrijdag 11 december 2020 @ 14:51:33 #85
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_196672850
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 22:39 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Is dat 2,5 km? Dan zou ik ook gaan fietsen. Met fietsen zit je net wat hoger in je hartslag, dan gaat je conditie meer vooruit. Wel goed doortrappen.

voorbeeldje : ik liep ooit een heuveltocht. Samen met een andere jongen bundelden we achteraan de groep, we konden gewoon niet sneller de heuvel op dan we deden. Ik had te weinig getraind, die andere jongen had héél veel getraind. Gewandeld. Vlak. Had hij dus helemaal niets aan in de bergen. Voor bergen moet je trappen lopen, fietsen, hardlopen, zwemmen, etc. Dat was mijn les van die wandeling.
Fietsen is een efficientere beweging dan lopen, ik zou dus zeker blijven lopen als je af wilt vallen.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_196673676
Ik zal wel oppassen dat je niet direct te hard van stapel gaat met sporten. Je lichaam moet ook wennen en vooral met gewrichten die al slijtage tonen. Heb je al eens CBD olie geprobeerd tegen deze pijn? Mijn collega gebruikt het en heeft er wel baat bij.

[ Bericht 15% gewijzigd door SQ op 12-12-2020 09:45:40 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')