Ik ga niet kijken.quote:Op maandag 7 december 2020 20:31 schreef Coco het volgende:
The Hobbit op RTL 7.
Je verwacht het niet.
Geen idee ik kan die hele lijst niet eens vindenquote:
Oh komt 17 december.quote:Op maandag 7 december 2020 20:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geen idee ik kan die hele lijst niet eens vinden
Bijgeloof hahaquote:Op maandag 7 december 2020 20:33 schreef Coco het volgende:
I
[..]
Ik druk altijd standaard eerst op 7. Is traditie.
Gelukkig hoor ik tot het andere kampquote:
Het is maar dat je het geluk hebt dat we in een vrij land leven Slobeendquote:Op maandag 7 december 2020 20:34 schreef Slobeend het volgende:
Zijn nieuwe album is best leuk. Rollercoaster is een zeiknummer.
Rollercoaster is een heerlijk nummertje ouwe reus. Helemaal niets mis mee.quote:Op maandag 7 december 2020 20:15 schreef De_Kraam het volgende:
Rooler Kooster op 1 in de Flop 2000
En dan nemen mensen die onzin nog serieus ook. @:mexicanobakker
Altijd meltdowns als er weer een nummertje hoog staat. Zoals die troep van Jason Paige.quote:
Bij Dark deden ze het wel erg goed!quote:Op maandag 7 december 2020 20:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Wel een genot bij B films zoals Conan the Destroyer
Ze hebben dat ook gedaan bij Flodder schijnt.quote:Op maandag 7 december 2020 20:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Wel een genot bij B films zoals Conan the Destroyer
quote:Op maandag 7 december 2020 20:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bij Dark deden ze het wel erg goed!
quote:Op maandag 7 december 2020 20:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat kan ik niet kijkenquote:Op maandag 7 december 2020 20:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gibraltargodenquote:Op maandag 7 december 2020 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ twitter ]
Een Messi nodig tegen Gibraltar.
Frankquote:Op maandag 7 december 2020 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ twitter ]
Ik wist niet eens waar Gibraltar lag. Dat was toch van de Brittenquote:Op maandag 7 december 2020 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ twitter ]
Haat jij Duitsers?quote:Op maandag 7 december 2020 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier kan ik geen like voor uitdelen.
[..]
Het is Duits!
Op Gibraltar heb je een rots met apen.quote:Op maandag 7 december 2020 20:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik wist niet eens waar Gibraltar lag. Dat was toch van de Britten
Stukje rots voor je.quote:Op maandag 7 december 2020 20:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik wist niet eens waar Gibraltar lag. Dat was toch van de Britten
Noorwegen gaat de groep winnen.quote:Op maandag 7 december 2020 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ twitter ]
Berberaapjes?quote:Op maandag 7 december 2020 20:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Op Gibraltar heb je een rots met apen.
Oh, ik dacht Gibraltar IS een rots met apen. Ik vroeg me al af hoe die speelden.quote:Op maandag 7 december 2020 20:40 schreef Coco het volgende:
[..]
@JanCees vraagt zich af of die geel zijnquote:Op maandag 7 december 2020 20:40 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 december 2020 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Frank zijn pupillen zijn erg afleidend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Als ie Jorrit nou eens snel selecteert, ruim voor de uitwedstrijd met Turkije, dan zijn er mogelijkheden.quote:
quote:Op maandag 7 december 2020 20:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Daar hebben we een foto van
Boskamp in de studio op de bank ff![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |