SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:
Hello!quote:
Ik had even niet door dat ik de laatste post had, maar geen probleem hoor!quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:01 schreef engine het volgende:
@:stokj Sorry dat ik je topic gekaapt heb
quote:
Al weekend plannen?quote:
Geen sinterklaas cadeautjes?quote:
Jawelquote:Op vrijdag 4 december 2020 20:25 schreef engine het volgende:
[..]
Geen sinterklaas cadeautjes?![]()
Nouja ook niet echt iets spannendsM'n ouders zijn aan het verhuizen dus daar help ik vandaag en morgen. En sinterklaas dus
Ja super tof!quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jawel![]()
Leuke bezigheid verhuizenen dan wonen ze eindelijk in hun zelf gebouwde huis
December kalenderquote:Op vrijdag 4 december 2020 20:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ja super tof!En morgen is m'n broertje er ook. Gezellig!
![]()
Wat heb je op je verlanglijstje gezet dit jaar?
Zo'n kraskalender bedoel je? Die krijg ik sowieso ieder jaarquote:Op vrijdag 4 december 2020 20:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
December kalender![]()
Jij dan
Kerst vieren we meestal uitgebreider
Die bedoel ik indd, had ook 10 euro gewonnen volgens mijquote:Op vrijdag 4 december 2020 20:43 schreef engine het volgende:
[..]
Zo'n kraskalender bedoel je? Die krijg ik sowieso ieder jaarVorig jaar 10 of 15 euro gewonnen
![]()
Ah jullie doen met kerst ook cadeautjes? Dat hebben wij nooit gedaan.
Ik vind sinterklaas eigenlijk leukerMooiere herinneringen aan. Wellicht vanwege de cadeautjes
Ah die zijn wel leuk jaquote:Op vrijdag 4 december 2020 20:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die bedoel ik indd, had ook 10 euro gewonnen volgens mij
Ja elke jaar, alleen sinterklaas vierde wij vroeger wel met veel cadeaus maar meer omdat de kids van mijn zus nog daar in geloofde![]()
Dit jaar wel anders maar is niks aan te doen
Nou wel elke dag een. Maar wel met veel moeite hahaquote:Op vrijdag 4 december 2020 20:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ah die zijn wel leuk jaWat voor persoon ben jij? Keurig elke dag een vakje of meteen de hele kalender?
![]()
Dat lijkt me heel leuk om met de kinderen van een broer/zus te vierenMaar dat gaat nog wel jaren duren.
Ja is jammer. Het enige kerstdiner waar ik normaal wel heen ga, hebben we ook al besloten dit jaar maar niet te doen.
quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou wel elke dag een. Maar wel met veel moeite haha![]()
Heel leuk ook veel op gepast enz
Hoe oud is je broer dan?
Mwa volgend jaar maar extra vieren
Nee dan moet je nog maar even geduld hebbenquote:Op vrijdag 4 december 2020 21:10 schreef engine het volgende:
[..]Ik kan me niet beheersen
Hij is 29. Ook al jaren dezelfde vriendin. Maar zij studeert nog en moet ook nog een keer een jaar naar het buitenland voor haar studie. M'n broertje gaat dan ook mee. Maarja, neefjes of nichtjes zie ik voorlopig niet gebeuren.
Wat is dat geduld waar je het over hebt?quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee dan moet je nog maar even geduld hebben
Dat je dan maar moet wachte tot je oom wordtquote:Op vrijdag 4 december 2020 21:15 schreef engine het volgende:
[..]
Wat is dat geduld waar je het over hebt?
quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wachten?? Geduld?? Geen idee......kun je dat eten??![]()
Ooooh wat dan??quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:36 schreef engine het volgende:
[..]![]()
De idiote dingen die ik uithaal als ik een rij moet staan. Alles om maar vooraan te komen![]()
En dan boos worden op anderen die meer succes hebben met voorkruipen
Echt schaamteloosquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:44 schreef engine het volgende:
[..]
Echt schaamteloosVooral op het vliegveld.
Gewoon er tussen frotten. Mensen voorbij lopen alsof ze niet bestaan. Ik ben ook zo'n idioot die het vliegtuig uit komt en bijna rennend naar de douane gaat om de rest van het vliegtuig voor te zijn![]()
En dan heb je gewonnen! Je bent de snelste!![]()
Sta je daarna alsnog een uur op je koffer te wachten. Zo ontzettend nutteloos eigenlijk
Dank waarvoor?quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:50 schreef puzziepie het volgende:
Met dank aan @:stokj de maar niet opende
Dat is ondertussen al opgelostquote:
Ja had het niet doorquote:Op vrijdag 4 december 2020 21:50 schreef puzziepie het volgende:
Met dank aan @:stokj de maar niet opende
quote:Terwijl mijn collega en ik mevrouw samen naar bed brengen vraagt mevrouw opeens: "Marieke, denk jij dat ik het Sinterklaasfeest nog mee maak?"
Mevrouw, die langzaamaan aftakelt, geniet nog zo van de kleine dingen in het leven. Een kop koffie, een biertje, avondeten dat door de blender is gegaan.
Ik reageer: "Jazeker mevrouw, wij vieren vrijdag al Sinterklaas en ik werk dan ook."
Mevrouw begint te stralen en vraagt: "Echt waar?" Ik knuffel haar even en dan gaan we mevrouw wassen. Ook haar kruis is aan de beurt die mevrouw van bijna 70 'mijn poes' noemt.
Ik tegen mevrouw: "Mevrouw, we gaan even je poes wassen", waarop mevrouw reageert met: "Zolang die niet miauwt kan je dat gewoon doen hoor."
Heyquote:
Puzziequote:
quote:
Goed geslapen en gegeten allemaal? Straks lunchtijd.quote:Op zondag 6 december 2020 11:25 schreef engine het volgende:
[..]
Hey
[..]
Puzzie
Wie weet vandaag
Al denk ik niet.
Ik ben er wel klaar voorquote:Op zondag 6 december 2020 11:25 schreef engine het volgende:
[..]
Hey
[..]
Puzzie
Wie weet vandaag
Al denk ik niet.
Heerlijk geslapenquote:Op zondag 6 december 2020 11:26 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Goed geslapen en gegeten allemaal? Straks lunchtijd.
Goed geslapen. Verder gewoon kutquote:Op zondag 6 december 2020 11:26 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Goed geslapen en gegeten allemaal? Straks lunchtijd.
Dat zou wel leuk zijnquote:Op zondag 6 december 2020 11:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben er wel klaar voor![]()
![]()
Ik gok static fire vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |