SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
ei in die poepert douwen end i Groningers hebben een eierkonijnenbalquote:Op vrijdag 4 december 2020 17:48 schreef Amarantha het volgende:
Beetje paneermeel, frituurpan in en je hebt een soort konijnbitterbal.
quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:48 schreef Amarantha het volgende:
Beetje paneermeel, frituurpan in en je hebt een soort konijnbitterbal.
Klinkt best lekkerquote:
Beetje te druk en te veel gedoequote:
Geldt voor vele dierenquote:Op vrijdag 4 december 2020 17:50 schreef bitterbal het volgende:
is het beestje veel te schattig voor
Ja..... enquote:
dit is ook wel schattigquote:Op vrijdag 4 december 2020 17:53 schreef crv het volgende:
[..]
Ja..... en
Dan moet je vegetarier worden
Oh die zag ik ook in het funda topic hier op fokquote:Op vrijdag 4 december 2020 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Bal koop dit huis!![]()
https://showmag.nl/entert(...)5izuIDIw_IHw1uQhTWd8
Wat kan daar evolutionair nou eens het nut van zijn?quote:
geloof om de aandacht van het andere geslacht te krijgenquote:Op vrijdag 4 december 2020 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat kan daar evolutionair nou eens het nut van zijn?
Eeeeuhmquote:Op vrijdag 4 december 2020 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor dat moment dat je ballen in je keel schieten.quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja Fles, koop zo'n kalkoenenplaknek en dan door de stad heen rennenquote:Op vrijdag 4 december 2020 17:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof om de aandacht van het andere geslacht te krijgen
Ja voor andere kalkoenenquote:Op vrijdag 4 december 2020 17:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ja Fles, koop zo'n kalkoenenplaknek en dan door de stad heen rennen
awww jaquote:Op vrijdag 4 december 2020 18:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Was net m’n mondkapje vergeten en mocht de snackbar niet in. Maar een lief meisje op straat bood me er spontaan eentje aan. Lief he?
En toen heb je haar gevraagd of ze een frietje mee wil eten?quote:Op vrijdag 4 december 2020 18:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Was net m’n mondkapje vergeten en mocht de snackbar niet in. Maar een lief meisje op straat bood me er spontaan eentje aan. Lief he?
Heb je haar nummer gevraagd?quote:Op vrijdag 4 december 2020 18:01 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op vrijdag 4 december 2020 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En toen heb je haar gevraagd of ze een frietje mee wil eten?
quote:
Ohquote:Op vrijdag 4 december 2020 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]Nee. Ze was hooguit 18 of zo
busugardaddyquote:Op vrijdag 4 december 2020 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 december 2020 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
moet iedere keer lachen om dat bovenste gifjequote:Op vrijdag 4 december 2020 18:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeekkkkeeeeeeeeeeennnnnnnnddddddddddddddddd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien valt Buda niet op 18-jarigen..quote:Op vrijdag 4 december 2020 18:06 schreef UitStraling het volgende:
Misschien was het wel een 18-jarige die op oudere mannen valt?
quote:Op vrijdag 4 december 2020 18:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet iedere keer lachen om dat bovenste gifje
ja die is echt leuk. Hoe de jongen ook beweegtquote:Op vrijdag 4 december 2020 18:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hij zei toch dat hij haar lief vondquote:Op vrijdag 4 december 2020 18:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien valt Buda niet op 18-jarigen..
Ik beeld me Etto nu dus steeds in als dat mannetje in de gifquote:Op vrijdag 4 december 2020 18:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 december 2020 18:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik beeld me Etto nu dus steeds in als dat mannetje in de gif
Ja, meer dan tien jaar leeftijdsverschil wordt een beetje overdreven.quote:Op vrijdag 4 december 2020 18:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien valt Buda niet op 18-jarigen..
En die dame als Ettolientjequote:Op vrijdag 4 december 2020 18:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik beeld me Etto nu dus steeds in als dat mannetje in de gif
Hik.quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2020 19:40 schreef kwiwi het volgende:
Maar ondertussen heb ik al een deel van m'n kerstcadeautjes besteld.
Nou, die heb ik gisteren ook gesloopt. Een van de handvaten afgebroken door te hard te knijpenquote:
ik heb het raampje waar die 'zeef' in moet zeg maar krom geduwdquote:Op vrijdag 4 december 2020 19:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, die heb ik gisteren ook gesloopt. Een van de handvaten afgebroken door te hard te knijpen
Dan moet je dat de volgende keer met wat meer gevoel en souplesse doen rambo.quote:Op vrijdag 4 december 2020 19:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb het raampje waar die 'zeef' in moet zeg maar krom geduwd
Naja is ook maar een ikea ding.
hij is fubarquote:Op vrijdag 4 december 2020 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je dat de volgende keer met wat meer gevoel en souplesse doen rambo.
Je kan mij zien he?quote:Op vrijdag 4 december 2020 19:41 schreef Modus het volgende:
F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5
[ afbeelding ]
had je nou nog een switch gekocht tijdje terug?quote:Op vrijdag 4 december 2020 19:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat niet.. maar heb mezelf al genoeg cadeau gedaan dit jaar
Aaawquote:Op vrijdag 4 december 2020 19:40 schreef kwiwi het volgende:
Maar ondertussen heb ik al een deel van m'n kerstcadeautjes besteld.
Zal ook wel een veelvoud kosten in vergelijk met dat Ikea dingquote:Op vrijdag 4 december 2020 19:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hij is fubar
ga morgen wel naar de kookwinkel bij m'n ouders in 't dorp (was ooit de beste ter wereld)
mja de ene die ik wil is 20 euroquote:Op vrijdag 4 december 2020 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal ook wel een veelvoud kosten in vergelijk met dat Ikea ding
PM je adres maar, misschien krijg je dan ook een cadeautje van mequote:Op vrijdag 4 december 2020 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
AaawDat had je niet hoeven doen hoor
Die heb ik al 2 jaar, maar laatst AC gekocht.quote:Op vrijdag 4 december 2020 19:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had je nou nog een switch gekocht tijdje terug?
Nou ik denk werkelijk dat je een inzinking krijgt als fok zo voor eeuwig downgaatquote:
Ik heb er niet eens eentjequote:Op vrijdag 4 december 2020 19:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja de ene die ik wil is 20 euro
quote:Op vrijdag 4 december 2020 19:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht in dit topic te reageren maar het bericht is in de andere sc gezet.
*Twilight Zone-muziekje*
kan ik niet aanquote:Op vrijdag 4 december 2020 19:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ik denk werkelijk dat je een inzinking krijgt als fok zo voor eeuwig downgaat
Maar dat smaakt niet hetzelfde kwam ik achter - ik was ook altijd een lui potjesmensquote:Op vrijdag 4 december 2020 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er niet eens eentjelang geleden ook dat ik verse knoflook heb gehad, ben meestal gewoon lui en flikker het vanuit een potje er bij
ah!quote:Op vrijdag 4 december 2020 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die heb ik al 2 jaar, maar laatst AC gekocht.
quote:Op vrijdag 4 december 2020 19:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
PM je adres maar, misschien krijg je dan ook een cadeautje van me
quote:Op vrijdag 4 december 2020 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Lief, maar je aanwezigheid hier is al een mooi cadeau hoor
Potjesmens?quote:Op vrijdag 4 december 2020 19:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar dat smaakt niet hetzelfde kwam ik achter - ik was ook altijd een lui potjesmens. Verse knoflook geeft meer smaak
Mja morgen bij Sligro ff een zak bevroren blokjes halen, op aanraden van @Moloquote:Op vrijdag 4 december 2020 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er niet eens eentjelang geleden ook dat ik verse knoflook heb gehad, ben meestal gewoon lui en flikker het vanuit een potje er bij
Oh ik heb jarenlang wel gewoon verse gebruikt, hakte ik altijd in stukjes ipv persen. Maar had gewoon niet zoveel zin in dat gekut ermee, plus dat ik knoflook toch voornamelijk voor marinades gebruik en dan kan knoflookpasta- of poeder ook primaquote:Op vrijdag 4 december 2020 19:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar dat smaakt niet hetzelfde kwam ik achter - ik was ook altijd een lui potjesmens. Verse knoflook geeft meer smaak
Met poeder ruiken je vingers ook niet nog naar knoflook de hele dag, dat is wel een voordeeltjequote:Op vrijdag 4 december 2020 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik heb jarenlang wel gewoon verse gebruikt, hakte ik altijd in stukjes ipv persen. Maar had gewoon niet zoveel zin in dat gekut ermee, plus dat ik knoflook toch voornamelijk voor marinades gebruik en dan kan knoflookpasta- of poeder ook prima
Deze is ook wel prima als je niet helemaal naar de sligro wiltquote:Op vrijdag 4 december 2020 19:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja morgen bij Sligro ff een zak bevroren blokjes halen, op aanraden van @:molo
Inmiddels wel ja, heb genoeg geoefendquote:Op vrijdag 4 december 2020 19:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kom wel een keer je pwompwomsoep eten, is fantastisch vernam ik.
met verse ook niet.quote:Op vrijdag 4 december 2020 19:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met poeder ruiken je vingers ook niet nog naar knoflook de hele dag, dat is wel een voordeeltje
moet toch naar de sligro. Vriezer is makkelijk want ik gebruik niet heel veel knoflook.quote:Op vrijdag 4 december 2020 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze is ook wel prima als je niet helemaal naar de sligro wilthttps://www.ah.nl/product(...)tan-gehakte-knoflook
Ik zit altijd met m'n nagels dat velletje eraf te pielen, en die geur is er pas na 2x douchen met veel shampoo en zeep vanafquote:Op vrijdag 4 december 2020 19:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
met verse ook niet.
moet je je vingers goed afwrijven aan de waskraan of spoelbak.
ik ookquote:Op vrijdag 4 december 2020 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zit altijd met m'n nagels dat velletje eraf te pielen, en die geur is er pas na 2x douchen met veel shampoo en zeep vanaf![]()
Geen last van.quote:Op vrijdag 4 december 2020 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zit altijd met m'n nagels dat velletje eraf te pielen, en die geur is er pas na 2x douchen met veel shampoo en zeep vanaf![]()
Welk topic wordt het?quote:Op vrijdag 4 december 2020 19:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Laten we dit afspreken:
Als Fok! echt plat ligt (wat niet lang gaat duren)
Dat we dan een vooraf afgesproken topic op tweakers of Bokt overnemen en reageren met onze fok username in de reactie.
Dit ja.quote:Op vrijdag 4 december 2020 19:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Welk topic wordt het?![]()
Zou wel jammer zijn als FOK! er echt ineens voor altijd uitligt en ik jullie moet missen en niet meer kan vinden
Die mensen stemden op Baudet. En wat de partij doet weten ze niet eens. .quote:Op vrijdag 4 december 2020 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Hadden jullie al gezien dat meer dan driekwart van de FvD leden door wil met thierry de flapneus?![]()
Wel een apart kanaal aanmaken ergens waar los niks van weet.quote:Op vrijdag 4 december 2020 19:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou wel jammer zijn als FOK! er echt ineens voor altijd uitligt en ik jullie moet missen en niet meer kan vinden
Discord dan maar?quote:Op vrijdag 4 december 2020 19:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel een apart kanaal aanmaken ergens waar los niks van weet.
quote:Op vrijdag 4 december 2020 19:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
jaquote:Op vrijdag 4 december 2020 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Hadden jullie al gezien dat meer dan driekwart van de FvD leden door wil met thierry de flapneus?![]()
Los hoort ook gewoon bij de familie. Elk verhaal heeft een antagonist nodig.quote:Op vrijdag 4 december 2020 19:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel een apart kanaal aanmaken ergens waar los niks van weet.
Dat zegt echt alles over die leden...quote:Op vrijdag 4 december 2020 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Vruuger had je IRCquote:Op vrijdag 4 december 2020 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zat al eens op een FOK!-discord.
@DaMart had vroegah nog wel een spinoff forum toen Fok elke paar dagen plat lag.quote:Op vrijdag 4 december 2020 19:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
mOeTeN wE dAn OoK wEeR zO gAaN pRaTeN???????quote:
Met alle smileys?quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:DaMart had vroegah nog wel een spinoff forum toen Fok elke paar dagen plat lag.
Ja en constant je username veranderen en online n offline gaanquote:Op vrijdag 4 december 2020 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
mOeTeN wE dAn OoK wEeR zO gAaN pRaTeN???????
Ja SgaTjUuuuhquote:Op vrijdag 4 december 2020 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook. NU ook een zwik op Facebook. Maar ik gebruik de chat echt nooit...quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:01 schreef kwiwi het volgende:
Ik had vroeger heel veel FOK!kers op msn
quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en constant je username veranderen en online n offline gaan
vast wel. Was een phpBB dus dat werkt altijd.quote:
van die tril dingen sturenquote:Op vrijdag 4 december 2020 20:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en constant je username veranderen en online n offline gaan
Sugababes?quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:04 schreef kwiwi het volgende:
Ik mis msn jongens, wat een tijdenEn CU2 pagina's. En Sugababes.
Nee dat is partyflock. Ga weg. Ga heel hard wegquote:Op vrijdag 4 december 2020 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Superdudes, Hyves, dan is alles wel weer genoemd denk ikquote:
hm ik ken alleen Hyves danquote:Op vrijdag 4 december 2020 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Superdudes, Hyves, dan is alles wel weer genoemd denk ik
Buzzers blocken en de teleurstelling die erop volgde.quote:
Nee hoor, want vroeger kende ik jou nog nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
oke die dan nietquote:Op vrijdag 4 december 2020 20:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nou niet in de periode 1939-1945 hoor
Toen had je Radio Oranjequote:Op vrijdag 4 december 2020 20:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nou niet in de periode 1939-1945 hoor
quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee hoor, want vroeger kende ik jou nog niet
Jezus manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee hoor, want vroeger kende ik jou nog niet
ga es effe lekker batsen nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjefke luistert niet naar mij, jij misschien welquote:
De antagonist is, in de verteltechniek zoals die wordt toegepast in literaire verhalen en in films, de tegenspeler van de protagonist. Beide figuren spelen een hoofdrol in het verhaal.quote:Op vrijdag 4 december 2020 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Los hoort ook gewoon bij de familie. Elk verhaal heeft een antagonist nodig.
quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De antagonist is, in de verteltechniek zoals die wordt toegepast in literaire verhalen en in films, de tegenspeler van de protagonist. Beide figuren spelen een hoofdrol in het verhaal.
In de klassieke strijd tussen goed en kwaad is de protagonist gewoonlijk de 'held' van het verhaal en de antagonist is, of vertegenwoordigt, de kwade genius of de 'slechterik'.
Muhahajajajahahaha![]()
Je bent eigenlijk best een goeie peerquote:Op vrijdag 4 december 2020 20:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De antagonist is, in de verteltechniek zoals die wordt toegepast in literaire verhalen en in films, de tegenspeler van de protagonist. Beide figuren spelen een hoofdrol in het verhaal.
In de klassieke strijd tussen goed en kwaad is de protagonist gewoonlijk de 'held' van het verhaal en de antagonist is, of vertegenwoordigt, de kwade genius of de 'slechterik'.
Muhahajajajahahaha![]()
Warme douche heb ik net gedaan. Was vergeten dat ik mijn badjas vandaag heb gewassenquote:
Broodje schnitzel is lekkerrrrrquote:Op vrijdag 4 december 2020 20:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan nog is een schnitzel wel het laatste wat ik bestel
Zout gegeten?quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:30 schreef kwiwi het volgende:
Heb steeds zo'n dorst.. misschien door de droge winterlucht?
Geen droger? Dat is echt het allerlekkerste. Warme douche en dan in de badjas die nog warm en fluffy is van de drogerquote:Op vrijdag 4 december 2020 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Warme douche heb ik net gedaan. Was vergeten dat ik mijn badjas vandaag heb gewassen![]()
Maar wel lekker onder mijn Schotse deken
quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Broodje schnitzel is lekkerrrrr
Maatje van me appte toevallig net (terwijl hij Chantal Janzen lag aan te douwen) dat ie vanmiddag 12 van die dingen op had.quote:
Kanquote:Op vrijdag 4 december 2020 20:30 schreef kwiwi het volgende:
Heb steeds zo'n dorst.. misschien door de droge winterlucht?
Nee, die heb ik helaas nietquote:Op vrijdag 4 december 2020 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen droger? Dat is echt het allerlekkerste. Warme douche en dan in de badjas die nog warm en fluffy is van de droger
Toevallig vandaag 2 schaaltjes bij de Plus gekochtquote:
Valt me nu pas opquote:Op vrijdag 4 december 2020 20:36 schreef Koen66 het volgende:
Toch nog wennen zo'n zwarte @:Budapestenaar
Zo is de nieuwe bmw van een kennis ooit total loss in Nederland aangekomen tijdens een verhuizingquote:
Heb je de bocht te scherp aangesneden ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Trouwens, als ik die stapels containers op schepen zie staan en filmpjes van de ruwe zee zie vraag ik me af hoe het kan dat dit niet om de haverklap gebeurt.quote:
liever SchiPo dan SchniBrquote:Op vrijdag 4 december 2020 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Broodje schnitzel is lekkerrrrr
ja.. kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo is de nieuwe bmw van een kennis ooit total loss in Nederland aangekomen tijdens een verhuizing
quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:40 schreef crv het volgende:
[..]
Heb je de bocht te scherp aangesneden ?
nee dat was de MSC Zoe, en dat had vrij weinig te maken met scherpe bochten. Scherpe bocht is de Dongedijk in Egypte geweest. Maar daarbij was de bocht eigenlijk ook alleen de trigger voor vanalles wat niet klopte om fout te gaan. Dit is eentje die nu uitwijkt naar Japan. is gisteren gebeurd. 1900 containers geschat overboord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit allemaal verankerd he. Containers onderling en aan de boot zelf.quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Trouwens, als ik die stapels containers op schepen zie staan en filmpjes van de ruwe zee zie vraag ik me af hoe het kan dat dit niet om de haverklap gebeurt.
Gebeurd ook wel vaker dan 'men' hoort hoor. Alleen door schaalvergroting van de schepen neemt de schaal van 'probleempjes' ook toe.quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Trouwens, als ik die stapels containers op schepen zie staan en filmpjes van de ruwe zee zie vraag ik me af hoe het kan dat dit niet om de haverklap gebeurt.
Dat bestaat niet meer, maar zou zo weer op te zetten zijn als het nodig is. En er was ooit een KSC-groep op Facebook.quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:DaMart had vroegah nog wel een spinoff forum toen Fok elke paar dagen plat lag.
in principe alleen aan de container er onder hoor.quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Zit allemaal verankerd he. Containers onderling en aan de boot zelf.
Dat moment dat je ze als kapitein als dominosteentjes ziet omvallenquote:Op vrijdag 4 december 2020 20:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee dat was de MSC Zoe, en dat had vrij weinig te maken met scherpe bochten. Scherpe bocht is de Dongedijk in Egypte geweest. Maar daarbij was de bocht eigenlijk ook alleen de trigger voor vanalles wat niet klopte om fout te gaan. Dit is eentje die nu uitwijkt naar Japan. is gisteren gebeurd. 1900 containers geschat overboord.
Tja dan mag je aan jezelf gaan twijfelen.. Vaak zijn het dan ook kapiteins die in hun broek schijten voor de rederij.quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat moment dat je ze als kapitein als dominosteentjes ziet omvallen
Nou mooi kutquote:Op vrijdag 4 december 2020 20:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Tja dan mag je aan jezelf gaan twijfelen.. Vaak zijn het dan ook kapiteins die in hun broek schijten voor de rederij.
Die blindelings door een storm/kut weer varen want de reder zegt : varen je moet varen en je moet de kortste weg afleggen.
Maarja als ze het niet doen, weten ze ook dat er in veel gevallen in de eerstvolgende haven een vervanger staat te wachten.
Die bestaat nogquote:Op vrijdag 4 december 2020 20:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat bestaat niet meer, maar zou zo weer op te zetten zijn als het nodig is. En er was ooit een KSC-groep op Facebook.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:00 schreef bitterbal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Sommige dingen hoeven niet leden niet te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe komt dat zo dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Poep en ventilatorquote:
Oh is dat recentelijk gebeurd?quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Poep en ventilator
geen idee. zal wel een onderzoekje volgen.
Waarschijnlijk combinatie van te veel stabiliteit. Kut zee, afgetrapt sjormateriaal.. niet goed gesjord wellicht? who knows.
quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Hue huequote:Op vrijdag 4 december 2020 21:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
afgetrapt sjormateriaal.. niet goed gesjord wellicht? who knows.
https://www.onderzoeksraa(...)e-1---2-januari-2019quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:03 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah thanksquote:Op vrijdag 4 december 2020 21:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.onderzoeksraa(...)e-1---2-januari-2019
dit is van die MSC Zoe
https://www.bsu-bund.de/S(...)=publicationFile&v=2
en het rapport over de zoe zelf:
https://www.google.com/ur(...)YmK7FpAL_7dEhYkutXIB
nee want die boot ligt nog niet in de haven. Is onderweg naar Japan om te schuilen afaik.quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ah thanks![]()
Weet je toevallig ook hoeveel containers er gisteren dan overboord zijn gegaan?
Netjess!!quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee want die boot ligt nog niet in de haven. Is onderweg naar Japan om te schuilen afaik.
Maar ze schatten het rond de 1900 stuks
Waar ergens? Kom ik ook.quote:
Wat vervoerde ie in die containers?quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee want die boot ligt nog niet in de haven. Is onderweg naar Japan om te schuilen afaik.
Maar ze schatten het rond de 1900 stuks
Zie het al. Te hoge stabiliteit in ondiep water.quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.onderzoeksraa(...)e-1---2-januari-2019
dit is van die MSC Zoe
https://www.bsu-bund.de/S(...)=publicationFile&v=2
en het rapport over de zoe zelf:
https://www.google.com/ur(...)YmK7FpAL_7dEhYkutXIB
Nee dat zeker nietquote:Op vrijdag 4 december 2020 21:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zou het toch niet op mn geweten willen hebben
Geen flauw idee. Anders dan een indicatie krijg je als bemanning toch niet.quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat vervoerde ie in die containers?
quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:28 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat zeker niet![]()
Maarja wel een beetje het risico. Bij ons is er een keer een steeksleutel in de machine blijven liggen na een stop van twee maanden. Alles wat er net nieuw in zat moest vervangen worden en machine lag nog eens twee maanden stil. Zo blij dat het niet mijn sleutel was
stiekem thuis?quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kom wel net uit onze eigen kroeg, was toch een mannetje of 15, gezellig.
Kerstinkopen van US.quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En nu thuis verder?quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kom wel net uit onze eigen kroeg, was toch een mannetje of 15, gezellig.
Nee vrijdags doen we op kantoor nog even de tap en frituur aan.quote:
gremlinsquote:Op vrijdag 4 december 2020 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:39 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben een beetje in de kerstsfeer al [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:39 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben een beetje in de kerstsfeer al [ afbeelding ]
ik scrolde er net iets te snel voorbij en toen dacht ik dat het vleermuisjes waren buitenquote:Op vrijdag 4 december 2020 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slappe lach alweer, kut smileys ook
Ik moet morgen werken, dus ik ben gewoon nuchter enzoquote:
te oud??quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:46 schreef bitterbal het volgende:
ik had gesolliciteerd als cassiere maar ben et niet geworden
Bliepmiepquote:Op vrijdag 4 december 2020 21:46 schreef bitterbal het volgende:
ik had gesolliciteerd als cassiere maar ben et niet geworden
quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik scrolde er net iets te snel voorbij en toen dacht ik dat het vleermuisjes waren buiten
jaquote:Op vrijdag 4 december 2020 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Dat zou wel geniaal zijn, even een PM naar Rozevla sturen, dat roze haar moet zwart (met een paar grijze haren), vleermuisjes in plaats van de kerstman op zijn slee en voor de rest is hij perfect
quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Of waren ze bang dat je zou vragen wilt u er gerbils bij ipv zegeltjes??
Bossiequote:Op vrijdag 4 december 2020 21:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet morgen werken, dus ik ben gewoon nuchter enzo
Gloeiend hete tomatensoep over de hele rij heenquote:Op vrijdag 4 december 2020 21:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Of waren ze bang dat je zou vragen wilt u er gerbils bij ipv zegeltjes??
Klantenservice?quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:49 schreef bitterbal het volgende:
En net nog gesolliciteerd voor klantenserviceiets.
Nee voor iets van de overheid dacht ik. Ben het even vergetenquote:Op vrijdag 4 december 2020 21:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klantenservice?
Dus geen telemarketingtrutje??
Hondaquote:Op vrijdag 4 december 2020 21:49 schreef crv het volgende:
[..]
Bossie![]()
nou ik zit gewoon aan de fles hoor [ afbeelding ]
druk druk drukquote:
Wel okee.quote:
Nou ik heb er voor morgen een stuk of 20 besteld bij 5 verschillende providers. Hoop dat er toch een paar aankomen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel okee.
Ga nu Sjefke uitlaten en dan langzaam aan douchen en bedwaarts... Morgen dus werken. Ben bang dat het best druk wordt, met bijvoorbeeld de Bol.com brievenbuspakketjes...
Drukke tijden voor jullie nuquote:Op vrijdag 4 december 2020 21:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel okee.
Ga nu Sjefke uitlaten en dan langzaam aan douchen en bedwaarts... Morgen dus werken. Ben bang dat het best druk wordt, met bijvoorbeeld de Bol.com brievenbuspakketjes...
Dacht dat dat een geintje was van De Speld dat mensen extra gaan bestellen om maar iets op tijd binnen te krijgenquote:Op vrijdag 4 december 2020 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ik heb er voor morgen een stuk of 20 besteld bij 5 verschillende providers. Hoop dat er toch een paar aankomen.
De rest stuur ik terug. Scheelt weer, hoef ik de stad niet in.
Welk boek?quote:Op vrijdag 4 december 2020 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik duik mijn bed in met een boek
Knuf voor Sjef en succes morgenquote:Op vrijdag 4 december 2020 21:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel okee.
Nog steeds de bio van Stalin. Hij heeft inmiddels de alleenheerschappij en Rusland in een hongersnood gestortquote:Op vrijdag 4 december 2020 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welk boek?
Ik heb net twee boeken gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |