SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
ei in die poepert douwen end i Groningers hebben een eierkonijnenbalquote:Op vrijdag 4 december 2020 17:48 schreef Amarantha het volgende:
Beetje paneermeel, frituurpan in en je hebt een soort konijnbitterbal.
quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:48 schreef Amarantha het volgende:
Beetje paneermeel, frituurpan in en je hebt een soort konijnbitterbal.
Klinkt best lekkerquote:
Beetje te druk en te veel gedoequote:
Geldt voor vele dierenquote:Op vrijdag 4 december 2020 17:50 schreef bitterbal het volgende:
is het beestje veel te schattig voor
Ja..... enquote:
dit is ook wel schattigquote:Op vrijdag 4 december 2020 17:53 schreef crv het volgende:
[..]
Ja..... en
Dan moet je vegetarier worden
Oh die zag ik ook in het funda topic hier op fokquote:Op vrijdag 4 december 2020 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Bal koop dit huis!![]()
https://showmag.nl/entert(...)5izuIDIw_IHw1uQhTWd8
Wat kan daar evolutionair nou eens het nut van zijn?quote:
geloof om de aandacht van het andere geslacht te krijgenquote:Op vrijdag 4 december 2020 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat kan daar evolutionair nou eens het nut van zijn?
Eeeeuhmquote:Op vrijdag 4 december 2020 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor dat moment dat je ballen in je keel schieten.quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja Fles, koop zo'n kalkoenenplaknek en dan door de stad heen rennenquote:Op vrijdag 4 december 2020 17:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof om de aandacht van het andere geslacht te krijgen
Ja voor andere kalkoenenquote:Op vrijdag 4 december 2020 17:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ja Fles, koop zo'n kalkoenenplaknek en dan door de stad heen rennen
awww jaquote:Op vrijdag 4 december 2020 18:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Was net m’n mondkapje vergeten en mocht de snackbar niet in. Maar een lief meisje op straat bood me er spontaan eentje aan. Lief he?
En toen heb je haar gevraagd of ze een frietje mee wil eten?quote:Op vrijdag 4 december 2020 18:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Was net m’n mondkapje vergeten en mocht de snackbar niet in. Maar een lief meisje op straat bood me er spontaan eentje aan. Lief he?
Heb je haar nummer gevraagd?quote:Op vrijdag 4 december 2020 18:01 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op vrijdag 4 december 2020 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En toen heb je haar gevraagd of ze een frietje mee wil eten?
quote:
Ohquote:Op vrijdag 4 december 2020 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]Nee. Ze was hooguit 18 of zo
busugardaddyquote:Op vrijdag 4 december 2020 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 december 2020 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
moet iedere keer lachen om dat bovenste gifjequote:Op vrijdag 4 december 2020 18:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeekkkkeeeeeeeeeeennnnnnnnddddddddddddddddd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien valt Buda niet op 18-jarigen..quote:Op vrijdag 4 december 2020 18:06 schreef UitStraling het volgende:
Misschien was het wel een 18-jarige die op oudere mannen valt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |