SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 december 2020 19:39 schreef Hydrogeny het volgende:
Om een of andere reden krijg ik er overal vraagtekens tussen. Is het leesbaar genoeg?Gewoon prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ja.. Ik kan niet echt meer mee doen, want we kijken in vertraging... We lopen een paar afleveringen achter qua darts. Dus gooi mij er maar uitquote:Op donderdag 24 december 2020 16:48 schreef El-Stinho het volgende:
@:Mexicanobakker
@:Slobeend
@:Dr_Flash
@:doornbossie
@:Papabassie
@:Poefbank
@:Mrmime
@:hole1988
@:Scorpion_17
@:GurneyIsBestOke
@:T3hTommay
@:Poepz0r
@:Mad-Bull
@:onlogisch
@:knijn1985
@:NathanCT
@:spleeh
Fijne kerst en vul de derde ronde in: DRT / [WK 2021] Het voorspelspel #1: Wie volgt T3HTommay op?
je hoeft toch niet alles te kijken om uitslagen te voorspellen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja.. Ik kan niet echt meer mee doen, want we kijken in vertraging... We lopen een paar afleveringen achter qua darts. Dus gooi mij er maar uit
Neenee. Want wil niet zien wie er doorgaan. San zijn de wedstrijden niet meer spannend.quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je hoeft toch niet alles te kijken om uitslagen te voorspellen.
Ze darten pas zondag weer, dus je hebt nog even tijd om in te lopen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 03:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neenee. Want wil niet zien wie er doorgaan. San zijn de wedstrijden niet meer spannend.
quote:Op donderdag 24 december 2020 17:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Zondag 27 december 13:00
Krzysztof Ratajski v Simon Whitlock 3-4
Kim Huybrechts v Ryan Searle 4-2
Dimitri Van den Bergh v Jermaine Wattimena 4-1
Zondag 27 december 19:00
Joe Cullen v Jonny Clayton 2-4
Peter Wright v Gabriel Clemens 4-1
Michael van Gerwen v Ricky Evans 4-1
Maandag 28 december 13:00
Jose de Sousa v Mervyn King 4-2
Dirk van Duijvenbode v Adam Hunt 4-1
Nathan Aspinall v Vincent van der Voort 4-2
Maandag 28 december 19:00
Gary Anderson v Mensur Suljovic 2-4
Gerwyn Price v Brendan Dolan 4-1
Glen Durrant v Danny Baggish 2-4
Dinsdag 29 december 13:00
James Wade v Stephen Bunting 4-2
Daryl Gurney v Chris Dobey 4-2
Jason Lowe v Devon Petersen 2-4
Dinsdag 29 december 19:00
Dave Chisnall v Danny Noppert 4-2
Bonus
Het hoogste winnende gemiddelde is van..
• Michael van Gerwen
Het hoogste verliezende gemiddelde is van..
• Gary Anderson
De meeste 180'ers in een wedstrijd komen van..
• Withlock
De wedstrijd met de meeste kansen op een dubbel is..
• Cullen-Clayton
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |